朱千雪

朱千雪29+1狂食蛋糕 連日慶祝赲樣盡現!

最新娛聞

廣告

朱千雪被譽為「民選港姐冠軍」,近日是她30歲生日,人緣極好的她連日來同一眾圈內圈外好友出外慶祝生日,又不停食生日蛋糕之餘,仲收到玫瑰花慶生,相信千雪bb今年生日相當冧爆!

撰文:東方新地|圖片:朱千雪instagram

朱千雪29+1狂食蛋糕

6月28日係朱千雪30歲生日,日前,她於個人社交網大哂連日的慶生相,見到當中有唔少好姊妹同壽星女慶祝生日,包括岑杏賢、湯洛雯及蔣家旻等,更有好姊妹送花畀千雪bb,大家仲不斷食蛋糕以慶祝她29+1的生日。

從其上載的相作估計,千雪bb至少食咗6個蛋糕,又有花形,又有心形蛋糕,真係食唔停!

千雪留言:「I may not have a lot of friends, but the ones I do have are amazing enough to celebrate with me when I least expect it, and some with me even more than once. ❤️🎂 I am a very lucky girl. 😊(可能我並冇太多朋友,但我身邊嘅朋友已經夠晒奇妙,喺我冇預期嘅情況下為我慶生,有啲人仲為我慶祝咗好幾次❤)」

千雪bb唔知係咪讀書辛苦,見到近鏡影個人大頭相時,黑眼圈同眼袋盡現,不過整體皮膚望落都仲keep到冇咩大問題。

從千雪bb上載的慶生相中可見,無論圈內圈外,她都人緣極佳!

朱千雪收花冧爆哂姊妹情深

29+1的千雪bb有咁多人同佢慶祝生日已高質不已,仲要收到一大束玫瑰花,即刻甜爆,挨落湯洛雯個膊頭上,而靚湯則指自己與千雪BB砌咗三個蛋糕咁多,認真姊妹情深!

朱千雪《EU超時任務》入屋

千雪選港姐後加入無綫,參演過不少劇集,但說到其代表作一定係2016年《EU超時任務》!千雪飾演的Madam Ling凌晨風令人留下深刻印象,與渠頭(王浩信飾) 的一段情更是讓觀眾心酸落淚!

喺當年台慶頒獎禮中,朱千雪同王浩信都憑《EU》成為視后、視帝大熱,不過最終只獲「最受歡迎劇集搭檔獎」,唔少觀眾都好失望!

朱千雪美貌與智慧並重

千雪BB人紅唔囂又夠貼地,發展演藝事業之餘亦是好學不倦!千雪早年畢業於西門菲莎大學商業和傳理系,後來於香港中文大學攻讀企業傳播社會科學系碩士都仲未夠,佢選擇停工一年,再修讀香港城市大學法律博士學位!

朱千雪為人貼地,素顏返學待人絕無架子,據知仲引來唔少狂峰浪蝶,成為Law界女神 !不過佢為讀書犧牲不少私人時間,有時一日要花10至12小時溫習。

「美貌與智慧並重」、「高學歷女神」等,朱千雪當之無愧!

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!