李佳芯 舊相流出

李佳芯21歲扮動漫少女片翻HIT 濃妝包包臉有肉感被龍友圍住任影唔嬲

最新娛聞

廣告

李佳芯(Ali)貴為無綫「收視保證」的藝人,雖然已年過40歲,但也是大家心目中的凍齡女神!李佳芯出道前做過模特兒,多次為唔同旅遊雜誌「上山下海」周圍去,由台灣、日本,去到意大利、澳洲、斐濟,最勁仲去埋南極。原來除咗係封面女郎外,李佳芯仲試過做動漫女郎,最近就有網民喺YouTube頻道分享2003年李佳芯以模特兒身份的珍貴影片,片中李佳芯喺高達展覽中著上與GUNDAM同色系列嘅制服,望落仲好清新!

李佳芯 舊相流出 李佳芯而家貴為大家心目中凍齡女神!
李佳芯是不人心中的女神。(圖片來源:IG@aliaime)
李佳芯 舊相流出 李佳芯好有氣質。
李佳芯好有氣質。(圖片來源:IG@aliaime)

李佳芯21歲略帶可愛baby fat 年紀小小已經任影唔嬲 

當時嘅李佳芯青春少艾,只得21歲,照片中見到佢係有少少baby fat。可能當時佢仲細個,未識化妝,妝容望落少少重手。不變嘅係,李佳芯細細個已難掩美麗氣質,現場有不少男士都被李佳芯吸引。就算面對多人圍觀,李佳芯依然笑容滿面,任影唔嬲,果然細細個已經好專業!

李佳芯 舊相流出 李佳芯當時青春少艾,有啲baby fat。
李佳芯當時青春少艾,有啲baby fat。(圖片來源:Youtube@銅鑼灣小志強)
李佳芯 舊相流出 李佳芯當年個妝重手咗少少。
李佳芯當年個妝重手咗少少。(圖片來源:Youtube@銅鑼灣小志強)
李佳芯 舊相流出 李佳芯細細個已經好識擺pose!
李佳芯細細個已經好識擺pose!(圖片來源:Youtube@銅鑼灣小志強)
李佳芯 舊相流出 李佳芯任影唔嬲,細個已經好專業!
李佳芯任影唔嬲,細個已經好專業!(圖片來源:Youtube@銅鑼灣小志強)
李佳芯 舊相流出 李佳芯當時比多人圍觀。
李佳芯當時比多人圍觀。(圖片來源:Youtube@銅鑼灣小志強)
李佳芯 舊相流出 李佳芯細個好可愛!
李佳芯細個好可愛!(圖片來源:Youtube@銅鑼灣小志強)

李佳芯模特兒變視后 旅遊雜誌行程大曬冷

李佳芯自2012年由收費電視轉到TVB後,從姣精演到人母,原來未紅前的她在「旅遊界」已經好受歡迎,出名肯捱肯摶好相與,曾經多次同《新假期》上山下海,由台灣、日本,去到意大利、澳洲、斐濟,最勁仲去埋南極!

李佳芯 舊相流出 李佳芯自爆20歲的初戀經歷最辛苦。
李佳芯Ali十多年前已多次同《新假期》上山下海,由台灣、日本,去到意大利、澳洲、斐濟,最勁仲去埋南極!(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯細個時錯戀躁狂男。
李佳芯細個時錯戀躁狂男。(圖片來源:新傳媒照片庫)
李佳芯 舊相流出 對方仲要大佢幾年,李佳芯當時只係妹妹仔。
李佳芯Ali十多年前已多次同《新假期》上山下海,由台灣、日本,去到意大利、澳洲、斐濟,最勁仲去埋南極!(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯初次戀愛,初次心痛。
(圖片來源:新傳媒照片庫)

01|2009年斐濟之旅 激罕有比堅尼look!

雖然李佳芯沒有好似一般模特兒出寫真集,平日出席大台活動都鮮有走性感路線,不過09年27歲嘅Ali 其實一向不介意健康性感,和《新假期》去斐濟時,就大曬Bikini +長腿。

李佳芯 舊相流出 李佳芯 睇住靚景浸浴,當然夠晒歎。
睇住靚景浸浴,當然夠晒歎。(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 望住包毛巾的女神,唔准心邪呀!
望住包毛巾的女神,唔准心邪呀!(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 話說私人別墅的泳池足有270度的海景,靚人靚景!
話說私人別墅的泳池足有270度的海景,靚人靚景!(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 極罕之長腿!
極罕之長腿!(圖片來源:新假期照片庫)

02|走勻全台灣影婚照(2005年)

12年前的李佳芯剛投身Model界,還未做有線主持,第一次同《新假期》出Trip,人生第一次的婚紗相就要走勻全台灣影。當年的妝髮造形今日睇起上來當然娘味十足,不過當年唔興過份的Photoshop、唔興假眼睫毛和大眼仔,Ali 靚樣同今時今日差唔多,證明靚樣真材實料啦!

李佳芯 舊相流出 李佳芯 影靚相彈性要高,見到條公路都可影一餐,Ali 一樣配合到。
影靚相彈性要高,見到條公路都可影一餐,Ali 一樣配合到。(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 李佳芯Ali首次為《新假期》拍封面,就穿起嫁衣!(307期|2005年7月出版)
李佳芯Ali首次為《新假期》拍封面,就穿起嫁衣!(307期|2005年7月出版)(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 當年仲興嘅Sammi式幼眉、無大眼仔、無粗黑眼線,天然無添加都已夠靚!
當年仲興嘅Sammi式幼眉、無大眼仔、無粗黑眼線,天然無添加都已夠靚!(圖片來源:新假期照片庫)

攀山涉水擺甫士

影過婚紗相的人就知,靚相一般在兩日內瘋狂影晒;李佳芯在拍攝期間要著住婚紗攀山涉水、公路狂奔:爬上台南的七股鹽山、在青青農場拍攝薰衣草和野花遍地的場景,忍受38度高溫及長期暴曬的拆磨。

李佳芯 舊相流出 李佳芯 七股鹽山的鹽堅硬巉手,Ali著住婚紗爬上去影相都唔易。
七股鹽山的鹽堅硬巉手,Ali著住婚紗爬上去影相都唔易。(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 以為影靚婚紗相好Glam? Ali踩住泥都一樣交足戲。
Ali踩住泥都一樣交足戲。(圖片來源:新假期照片庫)

當年的記者憶述,拍攝當日台北天氣驟晴驟雨,拍攝團隊只好躲在車內,待雨停時李佳芯立刻跑出車影,影不到兩三張又下雨了,又要躲起來。如是者,跟天公玩足一整天躲貓貓。李佳芯都以專業態度面對,第一次出Trip,其實好難得!

李佳芯 舊相流出 李佳芯 拍攝時38度的高溫、又時晴時雨,Ali 坐埋一邊整理妝髮都無黑面。
拍攝時38度的高溫、又時晴時雨,Ali 坐埋一邊整理妝髮都無黑面。(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 呢張相Ali應該都唔想睇返!
呢張相李佳芯應該都唔想睇返!(圖片來源:新假期照片庫)

翻閱2005年的陳年舊雜誌,當年記者好鍾意寫詩,而影相的攝影師亦好鍾意Model頭戴一大朵花(利申那位是台灣婚攝公司的攝影師)。

李佳芯 舊相流出 李佳芯 去到墾丁海邊叫Ali同臨記「老公」耍親熱,絕無托手踭!
去到墾丁海邊叫李佳芯同臨記「老公」耍親熱,絕無托手踭!(圖片來源:新假期照片庫)

03|天寒地凍沖繩追櫻(2007年1月)

為了向廣大的讀者報導日本的櫻花情報,《新假期》記者往往要帶同Model 提早出發。去完台南的1年半後,李佳芯跟《新假期》記者2007年1月出發到沖繩,在短短5日拍攝時間內要影櫻花、又要影海邊Resort。當年的記者指,那時候李佳芯已經是模特兒界的女神,但過程雖然辛苦捱凍,一樣好影無架子有交帶。

李佳芯 舊相流出 李佳芯 1月出發沖繩影櫻花,其實仍凍,但為咗封面靚,赤膊捱凍仲笑容燦爛!(390期|07年2月出版)
1月出發沖繩影櫻花,其實仍凍,但為咗封面靚,赤膊捱凍仲笑容燦爛!(390期|07年2月出版)(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 其實當時花期未到,只得間唔中有一、兩棵開了櫻花的樹,Ali獨個兒爬入山谷花叢扮晒全部花花世界,上山落水無怨言,工作態度一流。
其實當時花期未到,只得間唔中有一、兩棵開了櫻花的樹,李佳芯獨個兒爬入山谷花叢扮晒全部花花世界,上山落水無怨言,工作態度一流。(圖片來源:新假期照片庫)

春寒扮初夏 背心短裙頂硬上

1月的沖繩還是冬天,只有10度的低溫,但為了畫面好看,拍攝時全程要穿上春裝,背心短裙,女神一樣拍心口頂硬上,抵讚!

李佳芯 舊相流出 李佳芯 繼續是招牌燦爛笑容,邊個會估到Ali今時今日會做到咁奸嘅角色!
繼續是招牌燦爛笑容,邊個會估到Ali今時今日會做到咁奸嘅角色!(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 在櫻花祭中童真的一面,背後其實凍到震!
在櫻花祭中童真的一面,背後其實凍到震!(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 放開個女仔!攝影師的拖女神相,係咪要畀嬲先?!
放開個女仔!攝影師的拖女神相,係咪要畀嬲先?!(圖片來源:新假期照片庫)

04|勇闖南極不怕辛苦(07年11-12月)

翻查資料,當時的李佳芯未做主持,但當時在Model 界她都多見報,算搶手貨。原來女神仲早過洪永城兩年去南極拍攝(編按:洪永城在NowTV年代曾以幕後身份,與黃貫中前往南極拍攝《一個地球》),係咪威先!

李佳芯 舊相流出 李佳芯 好多人問張相係咪Key,當年《新假期》美術部主管確認,只得左邊放大嘅企鵝有做手腳,輯相真係去咗南極登岸影㗎!(435期|08年1月出版)
好多人問張相係咪Key,當年《新假期》美術部主管確認,只得左邊放大嘅企鵝有做手腳,輯相真係去咗南極登岸影㗎!(435期|08年1月出版)(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 有相為證,真係有企鵝㗎南極!
有相為證,真係有企鵝㗎南極!(圖片來源:新假期照片庫)

咪以為去極地就好爽皮,其實要坐足兩日半的飛機,由香港飛荷蘭落阿根廷,幾乎環遊全球,然後再捱30個鐘的船程⋯⋯聽到都想準備嘔吐袋。坐郵輪入南極,大浪到有如坐足兩日海盜船,而且南極天氣變幻莫測,能否如期登岸也需聽天由命。所以,女神每日就像飛虎隊般,隨時候命。

李佳芯 舊相流出 李佳芯 隨時候命!女神日日整裝待發出發影相都無怨言。
隨時候命!女神日日整裝待發出發影相都無怨言。(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 當年去南極的郵輪不是豪華郵輪,得上下格床,Ali都要影一餐!
當年去南極的郵輪不是豪華郵輪,得上下格床,李佳芯都要影一餐!(圖片來源:新假期照片庫)

去南極當然想睇企鵝,但為保護牠們,規矩講明必須跟企鵝保持最少五米距離,以免影響企鵝的生活。唔知係咪女神太靚(定手上的企鵝公仔?),對人類已沒有戒心的企鵝們也會自動走近,又或乖乖站在附近任影唔嬲。

李佳芯 舊相流出 李佳芯 如果當年有IG,女神呢張相應該爆晒Like。
如果當年有IG,女神呢張相應該爆晒Like。(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 要坐雪地等企鵝埋位影相,Ali投入又無怨言!
要坐雪地等企鵝埋位影相,Ali投入又無怨言!(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 據知登岸時Ali 忘記帶銀包,南極之行的紀念品大概只有postcard。
據知登岸時李佳芯忘記帶銀包,南極之行的紀念品大概只有postcard。(圖片來源:新假期照片庫)

05|意大利坐老爺車(08年5月)

2008年的意大利都靈、五漁村之旅,Ali 就連續兩星期登上《新假期》封面,李佳芯跟著記者採訪拍攝Alfa Romeo的四天古董車托斯卡納豪華自駕遊,當年都索價2千歐羅!不過坐在經典的Alfa Romeo Spider 1600老爺車,駛過一片片鮮黃油菜花田,穿梭於一字排開的柏樹之間,享受頭髮被風吹起的感覺⋯⋯好屈機呀!

李佳芯 舊相流出 李佳芯 意大利五漁村的繽紛小屋,加埋女神食雪糕,靚!(455期|08年5月出版)
意大利五漁村的繽紛小屋,加埋女神食雪糕,靚!(455期|08年5月出版)(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 坐在經典中的經典Alfa Romeo Spider 1600老爺車之中,在意大利最美麗的托斯卡納(Tuscany)山地飛馳,羨慕死人!(456期|08年6月出版)
坐在經典中的經典Alfa Romeo Spider 1600老爺車之中,在意大利最美麗的托斯卡納(Tuscany)山地飛馳,羨慕死人!(456期|08年6月出版)(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 意大利鄉郊靚景處處,有老爺車加俊男美女,輕易構成靚相。
意大利鄉郊靚景處處,有老爺車加俊男美女,輕易構成靚相。(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 呢個封面位加上香車和美人,絕配呀!
呢個封面位加上香車和美人,絕配呀!(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 開車途中遇上羊群,造就成為當年的封面。
開車途中遇上羊群,造就成為當年的封面。(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 成隊Alfa Romeo老爺車車隊,就如皇帝出巡一樣,陣容強大,連當地人都覺得好奇。
成隊Alfa Romeo老爺車車隊,就如皇帝出巡一樣,陣容強大,連當地人都覺得好奇。(圖片來源:新假期照片庫)

意大利的五漁村(Cinque Terre)近年成為亞洲人的熱門之選,女神當年去到,除了學習地中海人悠閒步伐,在漁村影靚相,仲有機會大嚼當地海鮮同松露。

李佳芯 舊相流出 李佳芯 要知道旅遊記者出Trip無化妝隨團,咁近影大頭相,睇得出Ali幾乎零瑕疵!
要知道旅遊記者出Trip無化妝隨團,咁近影大頭相,睇得出Ali幾乎零瑕疵!(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 出Trip成日面對住成櫃甜點、朱古力,女神都係Keep得咁好。
出Trip成日面對住成櫃甜點、朱古力,女神都係Keep得咁好。(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 五漁村勁多靚景位,影足幾粒鍾Ali都保持專業!
五漁村勁多靚景位,影足幾粒鐘李佳芯都保持專業!(圖片來源:新假期照片庫)
李佳芯 舊相流出 李佳芯 都靈大教堂前的Ali 好搶眼。
都靈大教堂前的李佳芯好搶眼。(圖片來源:新假期照片庫)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:新傳媒照片庫、《絲打圍爐》截圖、Youtube、IG@aliaime資料或影片來源:新傳媒照片庫