李國麟

【是咁的,法官閣下】洗甩大台御用「敗訴王」之名!李國麟終於打贏官司 仲出兩名高徒⋯

最新娛聞

廣告

大台劇《是咁的,法官閣下》男主角黃智賢、關禮傑仲有一班年輕演員固然搶戲,但綠葉演員一樣受關注,好似李國麟咁,雖然戲份不多,但有細心網民指李國麟以往拍戲次次打官司都輸,但今套劇終於打贏官司,仲係黃智賢、關禮傑嘅師傅,笑佢終於可以洗甩「御用敗訴王」之名!

 

撰文:東方新地 圖片:新傳媒圖片、劇照

李國麟 打親官司都輸

根據往績,李國麟喺劇中演律師經常打輸官司,而就算唔係做律師都一樣輸,有網友笑佢輸官司輸足差唔多廿年,名副其實嘅大台御用「敗訴王」,雖然李國麟曾為「敗訴王」而解畫,話通常要面對主角人物,就算幾強都好都要輸畀佢哋,目的係要突出個主角,仲話係公式嚟喎!

不過凡事有例外,佢喺《是咁的,法官閣下》中,飾演資深大律師渠鉅偉,係范小宇(黃智賢飾 )、饒力宏(關禮傑飾 )之師傅,於第4集登場,雖然冇打官司場口,但就交代佢打贏無數官司,仲叫行內人搬去同一幢商廈開律師樓,而佢最後退休湊孫享清福,兩徒弟也決定分家,至於租用嘅單位就由兩徒弟分租!

《男親女愛》已經打輸官司

劇迷之所以封佢為「敗訴王」不無原因,早在18年前嘅經典劇集《男親女愛》中,李國麟飾演的「鮑一柱」打親官司都輸畀死對頭「Miss Mo」鄭裕玲,由嗰陣開始輸喇!

《溏心風暴3》又輸!

到近年在《溏心風暴3》中飾演嘅許雅麟,雖然唔係律師身份,但同人打官司一樣都會輸!

《三個女人一個「因」》 輸畀「徒孫」袁偉豪

喺劇集《三個女人一個「因」》入面,飾演檢控官「歐陽一波」的李國麟。就輸畀由袁偉豪飾演的利東佳!劇情講「利東佳」袁偉豪首次以律師身份上庭,對手更是其師公李國麟,論經驗及實力其實李國麟更勝一籌,李國麟更是看不起袁偉豪,同時袁偉豪所想的辯護論據有盲點所在,故此勝算應是李國麟比較大。袁偉豪本來冇自信,幸好有黃智雯令他重燃鬥志,最後來個形勢大逆轉,最終成功打低李國麟!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
李國麟