李子雄

【烈火雄心】娶細廿年嫩妻仲老來得子!59歲李子雄Fit到爆全靠xx

最新娛聞

廣告

1998年的無綫經典劇集《烈火雄心》將會緊接《法證先鋒III》於6月13日於無綫深宵重播,喺劇中飾演消防隊長駱曉峰嘅李子雄由忠演到奸,相當搶戲㗎!現年59歲嘅李子雄喺早年同有「回族第一美女」之稱嘅內地藝人王雅琦結婚,去年他突然被踢爆再做老竇,其實李子雄年過半百仲有心有力當高齡爸爸,全靠平日操fit自己大家不妨跟佢學吓嘢啦!

撰文:東方新地 |圖片:Instagram、微博

李子雄娶細廿年嫩妻

李子雄出身於1982年第11期無綫藝員訓練班,同屆同學有梁朝偉、吳鎮宇及張兆輝等,李子雄憑首部電影《英雄本色》中飾演大哥成令佢1987年得到香港電影金像獎「最佳新人獎」、「最佳男配角獎」提名,並提名台灣金馬獎「最佳男配角」。李子雄拍過不少電影,並多演反派或配角,如《倩女幽魂II人間道》、《跛豪》、《四大探長》等!而在《城市特警》、《喋血街頭》、《老貓》擔任主角。1992年他曾參演三級片《性奴》。

《烈火雄心》演消防隊長

電視劇就有《天地男兒》演葉永昌、《烈火雄心》演消防隊長駱曉峰等,2001年開始淡出大台劇,主攻接拍大陸劇,2013年才返無綫拍《忠奸人》演富商杜以鏗。

 

《天涯俠醫》劇照

曾志偉爆響口李子雄認做老竇

上年世界盃決賽直播錄影期間,曾志偉突然拉好友李子雄到鏡頭前「爆響口」:「恭喜子雄啱啱生咗個BB,個幾月大。」李子雄雖然有點愕然,但聽到其他人起哄恭賀,他也連聲多謝,默認做老竇。

李子雄結過兩次婚,同前妻方曉虹育有一子,囝囝依家都已經24歲!到了2010年再婚,迎娶比佢細佢廿歲、有「回族第一美女」之稱嘅內地藝人嫩妻王雅琦,李子雄去年以58歲高齡再做老竇,B女乳名叫「糖豆」,英文名叫Kyle。

近年李子雄偶爾拍香港電影,也多在內地拍劇,雖然年紀唔經,但佢都不時在微博分享生活點滴,見佢好多時都去做gym,難怪係咁騷爆肌相啦。

微博上貼相之餘,更加留言鼓勵自己:「管不住嘴邊不開腿,怎麼敢在夏天肆意得瑟呢!肌肉、肥肉,自己决定吧。」見到佢咁fit咁多嚿肌肉,就知要fit冇得偷懶!

游水強身

除了練肌肉,李子雄強身健體其中一個方法係游水,李子雄曾經留言分享當中的好處:「游泳的好處:全身的運動,增強身體的免疫力,不容易感冒,還可以減肥!只要每天游上1000米,就可達到減去腰間贅肉的效果,騙你是小狗」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!