李蔓瑩

李蔓瑩 VS 伍樂怡 力爭𠝹波KOL一姐之位 但網友全部錯重點?

最新娛聞

廣告

TVB小花伍樂怡(Kelly)近日在熱播劇《超能使者》中,以經常孭住個斜孭袋的造型,榮升新一界「𠝹波KOL」!而一向深得網民歡心的「宅男女神」李蔓瑩(Renee)亦不甘示弱,連環po出多張以「𠝹波袋」作造型的靚相反擊,力爭「𠝹波KOL」一姐之位,不過網友卻紛紛錯重點,關注起另一個問題!

李蔓瑩 少女味滿瀉

李蔓瑩早在月初去欣賞七人欖球賽事時,已率先po過「𠝹波袋」造型,網友紛紛留言投訴她個袋「犯晒規」,令人無法專心睇比賽。日前她又在社交網po出了一張「𠝹波」造型的靚相,獲網友大讚:「One piece白色短裙+𠝹波袋,真係少女味爆晒出嚟!」不過有不少網友都錯重點,狂問Renee點解唔著褲?令Renee要不停解釋自己真係有著褲,只係條褲太短大家睇唔到啫!

李蔓瑩 網友除咗留意李蔓瑩充滿少女味嘅「𠝹波袋」造型外,仲有關心佢冇著褲嘅問題。
網友除咗留意李蔓瑩充滿少女味嘅「𠝹波袋」造型外,仲有關心佢冇著褲嘅問題。(圖片來源:IG@reneebobo)
李蔓瑩 今個月初李蔓瑩亦有孭住另一款「𠝹波袋」,去欣賞七人欖球賽。
今個月初李蔓瑩亦有孭住另一款「𠝹波袋」,去欣賞七人欖球賽。(圖片來源:IG@reneebobo)
李蔓瑩 網友都投訴掛住佢令大家專心唔到去睇場波!
網友都投訴掛住佢令大家專心唔到去睇場波!(圖片來源:IG@reneebobo)
李蔓瑩 仲話佢個袋「𠝹」得好深㖭!
仲話佢個袋「𠝹」得好深㖭!(圖片來源:IG@reneebobo)

伍樂怡 獲監製私心推介

伍樂怡近日在熱播劇《超能使者》中榮升「𠝹波KOL」,多個「𠝹波袋」造型都深受網民喜愛,連監製文偉鴻(Jazz)都多番在社交網上分享自己的私藏幕後照和劇照,重點推介伍樂怡的「𠝹波袋」造型!

李蔓瑩 斜孭袋 𠝹波袋 拍劇都有利用嘅小道具!
所謂無比較無傷害,大家都係孭「𠝹波袋」,但網民嘅焦點明顯都落晒喺伍樂怡身上。(圖片來源:IG@jazz_boon)
李蔓瑩 難怪詩詠要黑口黑面!
難怪詩詠要黑口黑面!(圖片來源:IG@jazz_boon)
李蔓瑩 斜孭袋 𠝹波袋 《超能使者》一幕⋯⋯
《超能使者》一幕被鹹濕佬胸襲嘅戲份,網民都大讚搵監製搵伍樂怡做呢個角色,好有說服力!(圖片來源:IG@jazz_boon)
李蔓瑩 連幕後照都出埋!
連幕後照都出埋!(圖片來源:IG@jazz_boon)

以下仲有其他香港「𠝹波袋」KOL:

李蔓瑩 斜孭袋 𠝹波袋 戴祖儀遊動物園,大家錯焦點!
戴祖儀遊動物園,大家錯焦點,意外佢原來好有料!(圖片來源:IG@joeythyee)
李蔓瑩 斜孭袋 𠝹波袋 「沙律」張沛樂示範神奇斜孭袋。
33E「沙律」張沛樂Charlotte亦有示範神奇斜孭袋。(圖片來源:IG@charlottecheung107)
李蔓瑩 斜孭袋 𠝹波袋 就算唔係小背心,都有小蠻腰配斜孭袋。
32D林泳淘早在《東張西望》就憑街頭訪問時孭上「𠝹波袋」為人熟悉(圖片來源:TVB東張西望》截圖)
李蔓瑩 斜孭袋 𠝹波袋 前凸後趷,車都係又截唔到,好慘。
離開TVB後拍攝學車廣告,林泳淘亦不忘使出此絕技!(圖片來源:IG@wingt)
李蔓瑩 斜孭袋 𠝹波袋 事主本來身材就好好,隨便一條頸繩也有神奇效果。
36E陳婉衡早年拍攝旅遊節目也是𠝹波袋不離身。(圖片來源:IG@_alyciac)
李蔓瑩 斜孭袋 𠝹波袋 「雙斜孭袋」配孖辮,𠝹出新境界!
甚至出到「雙斜孭袋」絕技,𠝹出新境界!(圖片來源:IG@_alyciac)
李蔓瑩 斜孭袋 𠝹波袋 斜孭袋圖集! 被MK仔譽為「史上最偉大發明」!回顧Paisura文化
難怪「斜孭袋」被MK仔譽為史上最偉大發明!(圖片來源:IG@_alyciac)
李蔓瑩 斜孭袋 𠝹波袋 充滿計算的26歲日本網紅似鳥沙也加,擁有索爆臉孔與火辣身材!
日本界別就有充滿計算的日本網紅似鳥沙也加,擁有索爆臉孔與火辣身材!(圖片來源:[email protected]
李蔓瑩 斜孭袋 𠝹波袋 藍星蕾
仲有星馬新生代女藝人 DJ AMBER NA 藍星蕾。(圖片來源:IG@amberna_official)
李蔓瑩 斜孭袋 𠝹波袋 馬來西亞DJ藍星蕾
又係馬來西亞DJ藍星蕾,今次仲刻意不看鏡頭。(圖片來源:IG@amberna_official)

《超能使者》大結局邊個係Final Boss?

《超能使者》大結局劇情將會反轉再反轉,引起全城熱話,更有不少網民瘋狂競猜,邊個先至係這部劇集的最強Final Boss,沈震軒獲得異能後為愛黑化,唐詩詠異能副作用以致失控⋯⋯按此看Final Boss九大嫌疑人

《超能使者》大結局四人婚禮瘋狂炒車?

《超能使者》大結局陳展鵬向唐詩詠求婚、陳山聰亦向劉穎鏇求婚,四人大喜之日疑似再度以車禍終結一切⋯⋯按此看大結局劇情劇透

撰文:東方新地圖片來源:IG@reneebobo、IG@jazz_boon、IG@joeythyee、IG@charlottecheung107、TVB東張西望》截圖、IG@wingt、IG@_alyciac、[email protected]、IG@amberna_official