林家棟

林家棟曾拜羅文門下 扮師父扮出禍被逐出師門:當時做少咗!

最新娛聞

廣告

生前桃李滿天下的羅文,原來連影帝林家棟都曾經拜其門下。出道當時歌藝不俗的林家棟,曾拜師羅文學唱歌,可是兩人的緣分並不長久。林家棟因為在舞台劇扮師傅扮得太誇張而激怒羅文,嬲到羅文登報將對方逐出師門!

影帝林家棟曾拜師羅文門下

林家棟加入TVB後,曾經在不少節目中扮鬼扮馬,曾經模仿過張學友、劉德華和秋官等人。歌喉不俗的他曾經獲某歌唱公司簽做歌手。為了增強歌藝,林家棟更拜師羅文學唱歌。

林家棟
影帝林家棟原來曾經拜師羅文門下。(圖片來源:[email protected]

羅文嬲爆:林家棟醜化咗我

兩人的師徒關係只維持了一段短短的時間,事因林家棟在Talk Show扮演師父唱《在我生命裡》時扮得太誇張,令羅文非常生氣,甚至登報斷絕兩人師徒關係。當年羅文接受《城市追擊》訪問時,嬲爆爆地回應斷絕師徒關係一事,他表示:「我唔係嬲人模仿我表演,好多人都模仿過,例如盧海鵬扮我《壞情人》、《激光中》、《乜都拗》都唔緊要,我係不滿佢誤導觀眾我平時嘅舉動,醜化咗,以為我平時都好似台上咁妖咁扭扭擰擰,加上佢係我學生,學生醜化老師平時嘅動作,就算老師真係咁cam,你都要幫手維護先啱,更何況老師口一口一係咁。」

林家棟
林家棟在Talk Show扮演師父羅文唱《在我生命裡》時扮得太誇張,被逐出師門!(圖片來源:《城市追擊》截圖)
林家棟
羅文在《城市追擊》怒斥林家棟醜化自己,不維護老師的尊嚴。(圖片來源:《城市追擊》截圖)

林家棟:

林家棟接受《城市追擊》訪問時回應,因為時間太急未及通知師父羅文:「我喺哈爾濱拍完《新上海灘》返港,嗰個演出11號就要做,我9號先收到劇本,前後只有一日時間準備,當時見到要扮師父羅文,都想聯絡通知一聲,但師父唔喺香港聯絡唔到。」他解釋之所以會如此模仿師父,是因為觀眾坐得比較遠,所以必須用大動作才能讓觀眾看清楚:「我有扮眨眼,有扮佢唱《在我生命裡》時好輕鬆咁跳出嚟,我係將佢平時喺舞台上嘅妖搬出嚟,並唔係扮佢私底下嘅動靜,佢私底下根本唔係咁樣。」而且自己只是將羅文平時在舞台上所表現出的妖艷重現出來,並無意模仿羅文的私下動靜。

林家棟
林家棟解釋當時是因為時間太倉促,所以來不及通知師父,自己之所以會大動作表演,是因為觀眾做太遠。(圖片來源:《城市追擊》截圖)

原來羅文從未看過林家棟演出

事後發現,原來羅文根本沒有看林家棟扮自己的舞台劇演出,他表示自己只是從以為資深傳媒人口中得知。當當時主持問到會否重新考慮逐出師門一事是,羅文則表示會看過演出再決定。林家棟在鏡頭前再道歉:「原諒我啦,唔好嬲我啦,唔好淨係聽人講,聽吓我講啦,好冇?」羅文未睇過演出就逐林家棟出門,認真無辜。

林家棟
事後發現,原來羅文根本沒有看林家棟扮自己的舞台劇演出,一切都係聽翻嚟。(圖片來源:《城市追擊》截圖)

林家棟親自回應:當時做少咗

對於時隔多年被逐出師門一事再此浮上水面,林家棟亦有向傳媒作出回應。他表示自己當年事業剛有起色,當年出事的Talk Show由黃霑及黎文卓等有份量的大前輩當搞手,所以不好拒絕,因為時間關係趕唔切聯絡羅文,只能怪自己當年做少一個程序,搞出大問題。林家棟表示雖然事後有向羅文道歉,兩人亦有和好,但為了不被傳媒大造文章,所以並沒有出席羅文喪禮悼念。

林家棟
時隔多年,林家棟表示自己當年做少咗一步,自己事後亦有向羅文道歉。(圖片來源:[email protected]

林家棟零片酬 對前後輩超好 獲民選影帝

林家棟一直出名人品好。早前拍戲時,一埸佈滿不同大小的石頭的外景埸面,抱著小孩跑的林家棟因為保護小朋友而不小心倒地送院而備受好評。而林家棟於《第40屆香港電影金像獎》憑《手捲煙》、《智齒》2部電影榮獲最佳男主角提名,繼2017年憑電影《樹大招風》再次角逐影帝殊榮!2項提名最佳男主角的林家棟卻扶著謝賢奪影帝、小心翼翼幫謝賢戴口罩等。

繼而再爆出林家棟零片酬支持新導演陳健朗拍《手捲煙》,由他親自監製的電影《殺出個黃昏》中,願意俾新晉演員鍾雪瑩同顧定軒機會!網民都表示超欣賞林家棟,其行為令人敬佩,以及對前後輩都超好,即被選獲為「民選影帝」。網民:「好型」「林家棟已經係影帝」「又唔收片酬 受咗傷都咁照顧人」「香港電影真係靠晒東莞仔同jimmy仔」「佢對香港電影算好出心出力,智齒同手捲煙兩套都好x好睇,唔講一唔講三講義,唔講風唔講雨講雷,夠雷氣呀家棟!」「佢近10年真係令人另眼相看」「出錢出力支持香港電影」「拍開杜蛇都係義氣仔女」。

林家棟
林家棟0片酬支持新導演陳健朗拍《手捲煙》,好有義氣!(圖片來源:《手捲煙》劇照)

林家棟陪四哥上台領獎好感動

在金像獎頒獎禮的晚上,奪得影帝的謝賢由林家棟陪同下走上頒獎台,全場觀眾起立掌聲如雷,林家棟對四哥說:「你係咁多年嚟攞影帝,唯一一個全場企起身拍手!」謝賢在台上半拉下口罩,神情激動說:「多謝大家!」而林家棟跟大家說醫生叮囑謝賢不要脫下口罩。問到謝賢是否有更多感言跟大家說,謝賢握著影帝獎座笑言:「我唔識講,我淨係識攞呢個嘢咋!」

林家棟
奪得影帝的謝賢由林家棟陪同下走上頒獎台,全場觀眾起立掌聲如雷(圖片來源:ViuTV截圖)
林家棟
林家棟跟大家說醫生叮囑謝賢不要脫下口罩,幫謝賢戴翻口罩。(圖片來源:ViuTV截圖)

四哥謝賢 被林家棟一句說話氹掂除黑超

電影《殺出個黃昏》由林家棟監製、高子彬執導,謝賢(四哥)、馮寶寶及林雪主演,林家棟透露今次四哥肯除超,全因他和導演高子彬親自出馬遊說,他說:「其實四哥唔係介意除眼鏡演戲,問題係佢唔熟我林家棟、信唔過我,驚我哋只係玩玩吓當噱頭,搞爛佢招牌。所以喺拍攝前,我同導演同佢見過4、5次面,畀佢了解到成個故事係講乜嘢,我哋想佢演得貼地一啲,同埋重現佢凌厲嘅眼神!」

林家棟
林家棟透露今次四哥肯除超,全因他和導演高子彬親自出馬遊說(圖片來源:[email protected]
林家棟
(圖片來源:[email protected]

林家棟1988參加TVB藝員訓練班入行

林家棟於1988參加TVB藝員訓練班而正式入行,展開了10年的跑龍套生涯,曾經參加超過100套電視劇的演出!而最為人所知就係《茶是故鄉濃》,擔正男主角。

林家棟
林家棟於《茶是故鄉濃》擔正男主角。(圖片來源:《茶是故鄉濃》劇照)

毅然離巢轉投電影圈 息影3年為甩TVB陣味!

喺TVB捱了10年的林家棟,已係一線小生無誤,但佢毅然放棄TVB,離巢轉投電影圈發展,從新出發,再由小角色做起!2001年時林家棟經萬梓良介紹認識了劉德華,簽約旗下公司,開始接拍電影。不過事情並沒有太順利,當時劉德華突然要求林家棟息影3年,指因為「電視味太重」,無法再突破演技的問題。

林家棟
(圖片來源:[email protected]

圖片來源:[email protected]、《手卷煙》劇照、ViuTV截圖、《茶是故鄉濃》截圖、《城市追擊》截圖