林盛斌

林盛斌Bob為撞樣岑麗香靚女Miss賣廣告 被網民封外貌協會:唔標緻都唔請

最新娛聞

廣告

林盛斌(Bob)日前公開為三位仔女的的靚女英文老師Leona在社交網上賣廣告,大讚對方可能是他見到「最靚、最甜、最開心嘅老師」,po文一出,孫慧雪、陳山聰、麥秋成等紛紛留言讚好,網民更勁讚Leona眼大大、笑容甜美,激似「香香」岑麗香、阿嬌(鍾欣潼)、江若琳和黃翠如等女星。

林盛斌:所有小朋友都好鍾意上佢堂

Bob在帖文中指自己二女、三女同細仔都係跟Leona學英文,現在他們三個英文發音都幾好,他相信Leona有好大的功勞,他更大讚所有小朋友都好鍾意上Leona的課堂:「佢嗰種成日笑嘅正能量令到大家都好喜歡佢!」Bob更介紹Leona現在更兼任臨時保姆,可以在父母外出拍拖時,幫忙照顧小朋友,陪他們玩遊戲、睇書、傾偈,兼練習講英文。

林盛斌 Bob受訪時指Leona已為他的仔女補習了幾年,今次是在他慫下決定出樣拍片,以增加知名度和收入。
Bob受訪時指Leona已為他的仔女補習了幾年,今次是在他慫下決定出樣拍片,以增加知名度和收入。(圖片來源:IG@bob_lamshingbun)
林盛斌 呢個係真・香香岑麗香,大家覺得似唔似?
呢個係真・香香岑麗香,大家覺得似唔似?(圖片來源:IG@heungheungeliza)
林盛斌
(圖片來源:IG@bob_lamshingbun)

指Miss個期已經排到後年

Bob幾位已為人父母的圈中好友孫慧雪、陳山聰、麥秋成等有在這個帖文下留言讚好,連仲未有仔女的香港羽毛球代表謝影雪竟然都有留言大呻:「唉,以後點約佢。」Bob就搞笑回覆:「你唔使諗㗎啦,過咗呢個下晝,佢個期已經排到後年㗎啦!」其後Bob在接受傳媒訪問時,亦透露在他發文後,已有圈中人聯絡了Leona,以了解她收費的詳情。

林盛斌
(圖片來源:IG@bob_lamshingbun)
林盛斌
(圖片來源:IG@bob_lamshingbun)
林盛斌 現年42歲的林盛斌向出名吸金能力強,同太太及4子女住九龍塘的三層獨立屋,一家六口幸福滿滿。
現年42歲的林盛斌家有4子女,其中二女、三女同細仔都係跟Leona學英文。(圖片來源:IG@bob_lamshingbun)

靚女Miss原來已結婚

網友都紛紛留言大讚Leona眼大大、笑容甜美,笑指她「變咗星級導師」、「真係幾甜美」、「以為岑麗香嚟」、「有d似阿嬌」等等,又笑指Bob「永遠都有筍嘢介紹」、「唔標緻嘅都唔請」,期間有網友詢問Leona是否混血兒,Bob就回答她是100%香港人,亦有網友留意到Leona手上戴著結婚戒指,Bob坦承,並指:「人哋心有所屬㗎啦!」

林盛斌
(圖片來源:FB@Bob Lam 林盛斌)
林盛斌
(圖片來源:FB@Bob Lam 林盛斌)
林盛斌
(圖片來源:FB@Bob Lam 林盛斌)
林盛斌 原來老師Leona已經結咗婚。
原來老師Leona已經結咗婚。(圖片來源:IG@bob_lamshingbun)

重溫Bob林盛斌專請美女員工 繼靚女彤彤 今次係「翻版麥家琪」

疫情期間曾經一度零收入的Bob林盛斌,全靠瞓身專注發展副業而愈撈愈發。Bob有份投資的便利店已經有四家分店,一向有生意頭腦的Bob更專請美女員工。早前Bob曾經在社交平台上上傳了土瓜灣分店彤彤的照片作宣傳,可是原來彤彤已經辭職,離開了土瓜灣分店。Bob近日便在社交平台上分享另一位員工的照片,留言表示:「土瓜灣走咗個彤彤,最近嚟咗一個家家。各位觀眾,852麥家琪!」新員工「翻版麥家琪」家家跟彤彤一樣身形超Fit,而且衣著打扮亦十分性感!

林盛斌 林盛斌Bob專請美女員工 今次為「翻版麥家琪」
林盛斌Bob專請美女員工 今次為「翻版麥家琪」(圖片來源:IG@bob_lamshingbun)
林盛斌 新員工「翻版麥家琪」家家跟彤彤一樣身形超Fit,而且衣著打扮亦十分性感!
新員工「翻版麥家琪」家家跟彤彤一樣身形超Fit,而且衣著打扮亦十分性感!(圖片來源:IG@bob_lamshingbun)

靚女前員工彤彤 一度引起網民熱烈討論

在便利店分店剛開張的時候,Bob曾經上傳過靚女前員工彤彤的照片,一度引起網民熱烈討論!Bob當時公開了前員工彤彤整理庫存的照片和與彤彤的合照,從照片中可見,穿上貼身上衣的彤彤身形極Fit,而且眼神亦十分溫柔!Bob在上傳照片的同時,亦留言大讚:

嘩嘩嘩,我哋呢位852美少女店員彤彤,人靚聲甜,性格開朗,絕對係精神嗰班,講明先,大家唔好顧住搵佢吹水唔買嘢喎!

照片出街之後,大批網民表示要去朝聖幫襯,而且亦求Bob公開彤彤的IG號,可是Bob表示自己也沒有彤彤的IG!

林盛斌 穿上貼身上衣的彤彤身形極Fit
穿上貼身上衣的彤彤身形極Fit(圖片來源:IG@bob_lamshingbun)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@bob_lamshingbun、FB@Bob Lam 林盛斌、IG@heungheungeliza