校花校草 momoo 游學修 訓話 淘汰 plt

校花批評校草「無用腦」?! 校草Momoo被游學修「訓話」後跌至榜尾出局

最新娛聞

廣告

《校花校草2022》由試當真主辦,選出21強之後,以觀眾投票、每周淘汰方式進行選拔,過程並不設評判。由於比賽以參賽者的「觀眾緣」及「潛質」為先,一班主持的意見難免左右觀眾票數,在首周淘汰賽中「校長」游學修首次進行訓話,破例點名17歲校草「Momoo」引起觀眾忖測;在第二周綜藝節目更被校花直指個樣好「𡃁仔」⋯⋯

游學修訓話 點評批評17歲校草後被淘汰

《校花校草2022》採取「先選秀後琢磨」的原則,進入21強後,游學修在首輪淘汰時表示,之前集數都對校花校草都「齋呵唔鬧」表現好包容,不過在8月27日的直播就要認真訓話,除了抽出幾位表現未夠落力的學員,還對校草momoo作出嚴厲批評,結果在之後一星期即被淘汰。

校花校草 momoo 游學修 訓話 淘汰 plt 游學修認真訓話 ,被批評的歲校草Momoo全程硬曬軚。
游學修認真訓話 ,被批評的歲校草Momoo全程硬曬軚。(圖片來源:試當真節目截圖)

未有明言衰咩 「唔好以為大家唔知」

不過游學修未有明言對方犯了甚麼錯誤,只是當眾對momoo表示「有啲嘢你做咗係有人睇到㗎,唔好以為大家唔知」,然後又板起面勸籲momoo「睇路」,現場氣氛忽然變得好認真,最後游更直言「你係有火嘅,但我當初對你嘅好感已經跌到近乎零」,直播留言區紛紛忖測到底momoo犯下什麽過錯,有留言表示「食校花?」,雖然今周momoo勉強以最尾票數入圍18強,經老闆點名狠批後,票數跌至榜尾,似乎在第二回合都好難存活!

校花校草 momoo 游學修 訓話 淘汰 plt 討論區留言好活躍,有人推測Momoo「食校花」,令網民都紛紛表示希望爆料者能夠提供更多Momoo的黑材料!
討論區留言好活躍,有人推測Momoo「食校花」,Momoo在被淘汰後表示並無此事!(圖片來源:試當真節目截圖)
校花校草 momoo 游學修 訓話 淘汰 plt 17歲的Momoo本身有女朋友,被批評後仍有更新,看來感情仍然穩定。
17歲的Momoo本身有公開女朋友,遭批評「專登收埋自己女朋友」後仍有更新,看來感情仍然穩定。(圖片來源:IG@_momoo11111)
校花校草 momoo 游學修 訓話 淘汰 plt 校花校草2022 Momoo被網民爆料懷疑他偷食校花!
Momoo被網民爆料懷疑他偷食校花!(圖片來源:IG@thenextera2022)
校花校草 momoo 游學修 訓話 淘汰 plt 雖然有負評,但其實momoo仍有工作查詢,更有模特兒公司在IG公開留言 。
雖然有負評,但其實momoo仍有工作查詢,更有模特兒公司在IG公開留言 。(圖片來源:IG@thenextera2022)
校花校草 momoo 游學修 訓話 淘汰 plt 校花校草2022 Hoilam亦懷疑被爆曾經出軌!
Hoilam亦懷疑被爆曾經出軌!(圖片來源:IG@thenextera2022)

校花校草互相批評 momoo分唔到「𡃁仔」同「靚仔」

在第二星期的綜藝節目,製作組準備了一個「私訊批評環節」,18位校花校草要面對自己的黑歷史,並接受同學的批評。20歲校花Shadow在這個環節,按遊戲則「揞名」發私訊指momoo個樣好「𡃁仔」,對方卻在收到訊息後讀做「靚仔」,迫她要現身澄清,解釋之餘補多一腳表示唔知momoo諗緊啲咩,更直指他「個腦好似冇運作過咁」。

校花校草 momoo 游學修 訓話 淘汰 plt 17歲的momoo似乎有閱讀障礙。
17歲的momoo似乎有閱讀障礙。(圖片來源:試當真節目截圖)
校花校草 momoo 游學修 訓話 淘汰 plt Momoo 閱讀批評後表示會改善,但他身後的校花似乎有啲唔開心,原來⋯⋯
Momoo 閱讀批評後表示會改善,但他身後的校花似乎有啲唔開心,原來⋯⋯(圖片來源:試當真節目截圖)
校花校草 momoo 游學修 訓話 淘汰 plt 20歲校花Shadow在批評環節,直指momoo「個腦好似冇運作過咁」。
20歲校花Shadow忍唔住現身承認批評係佢寫,澄清自己話Momoo「𡃁仔」唔係「靚仔」,直指momoo「個腦好似冇運作過咁」。(圖片來源:試當真節目截圖)

許賢鼓勵被淘汰校花校草

雖然淘汰賽制好激烈,但試當真的老板們仍是愛惜一班年青人。許賢在公布21強當晚,用自己的經驗勉勵被淘汰的校花校草:「我想同落選咗嘅校花校草講,曾經有前輩成日話我同豪哥哋『唔啱做呢行』,不斷勸我哋『快啲轉行』,但係後來唔知係咪個行業變壞咗、個世界唔同咗,竟然變得適合我哋生存,所以你永遠唔知個世界幾時會變得適合你哋,今日出局唔代表要放棄」!

校花校草 momoo 游學修 訓話 淘汰 plt 校花校草2022 許賢勉勵被淘汰校花校草,寄語今日出局唔代表要放棄!
許賢勉勵被淘汰校花校草,寄語今日出局唔代表要放棄!(圖片來源:IG@thenextera2022)
校花校草 momoo 游學修 訓話 淘汰 plt 許賢用自己涉足電視編劇的經驗,勉勵一班校花校草。
許賢用自己涉足電視編劇的經驗,勉勵一班校花校草。(圖片來源:official_huiyin
@IG)

以下為第二星期晉級及「畢業(淘汰)」名單:

8強校草票數:

37 Stone@lam__tsz_fung5658
43 何求@johnnnnnnho9245511
32 Meaning@wongywww5432
34 Jay@yeennok4597
28 皓嵐@leander_lau4276
49 曾Sir@tszyinp3992
27 康@tnhong_0843334
46 阿Bi@farabisd3205
45 Momoo@_momoo111112896(畢業/出局)

8強校花票數:

12 [email protected]
04 泰妹@manbiev3v5321
03 Natalie@liumanwai5154

17 Angelina@___cky___4944
02 Shadow@wty11274419
07 [email protected]
14 Janice@hnw_4352
26 [email protected]_4346
06 [email protected]_4067(畢業/出局)

本周畢業學員,每人各獲$1,500獎學金及由千之味送出嘅花之卷壽司100件; 首周「畢業」的人則各獲$1,000獎學金及由「千之味」送出嘅花之卷壽司100件,作為鼓勵!

校花校草 momoo 游學修 訓話 淘汰 plt 校花校草 當中身形最澎湃的Abbie被淘汰。
淘汰賽中,身形最澎湃的Abbie成成第一個被淘汰的校花。(圖片來源:IG@abbxash)

《試當真》校花校草2022賽制是怎樣?

由「試當真」主辦的「校花校草 The Next Era 2022」日前進行公開招募靚仔靚女,首先NTR票選30強;然後開始全民IG票選20強,並進行一連9周的投票。點擊即看:20強名單

「校花校草2022」邊位參賽者涉嫌買票?有何回應?

「校花校草2022」參賽者人氣王510在比賽第一階段就捲入買票之嫌,佢直言「想要錢多過like」,點擊即看:涉買票「人氣王」510再稱霸

圖片來源:試當真節目截圖