楊千嬅

網民跪求以楊千嬅換Blackpink演唱會飛 諗法想當大膽!

最新娛聞

廣告

近日,韓國天團Blackpink在香港開演的演唱會開票一搶而空,其票價更是炒到上萬,十分誇張。另一邊,楊千嬅一連兩場演唱會《MIRIAM YEUNG B minor MUSIC LIVE 2022》同樣在近日開賣,兩人的演唱會票,當然會被拿來比較。

網民跪求以楊千嬅換Blackpink演唱會飛 諗法想當大膽!

最近,有網民在Facebook群組「演唱會門票買賣專區 買飛 賣飛」中出post,希望能用1張楊千嬅12月18日尾場演唱會門票換1張同價位的Blackpink演唱會門票,當中更提及自己可以補差價。其貼文一出立即引起了網民熱議。

楊千嬅 blackpink 楊千嬅
(圖片來源:Facebook@演唱會門票買賣專區 買飛 賣飛)

事主想法好大膽

唔少人對於該名事主擁有咁大膽的諗法都感到十分有趣,直言「楊千嬅換back pain咋」、「諗睇得blackpink嘅,都唔會想睇楊千嬅啦」、「只要你唔尷尬,尷尬就係其他人。加油」、「你拎佢黎同BP 比…你係咪諗太多?1000張楊千嬅都唔會換到」、「妳串楊大嬸老咋,揾4個後生女去換一個大嬸,就算佢後生20年,相信也未必有人換,人家係國際巨星,她只是中港明星」、「恐怕楊千嬅拎埋自己員工後台出入證出來都換唔到一張799喎⋯⋯叫佢問e神比飛佢換或者有啲機」。

楊千嬅 blackpink 楊千嬅
(圖片來源:IG@yeungchinwah)

Blackpink演唱會飛炒到過萬

Blackpink的演唱會飛目前水漲船高,原價雖然已經過千,但炒價更是高到上萬,不過目前都有回落跡象,大約5-6千就有交易。可見其團體在香港都擁有十分龐大的Fans數量。對比Blackpink,「仙女」楊千嬅的演唱會飛就相對冇咁賣得,甚至有唔少人原價放售。

楊千嬅 blackpink 楊千嬅
(圖片來源:IG@blackpinkofficial)

售票網得楊千嬅、黎明、譚嘉儀等演唱會門票賣?!

當日買Blackpink演唱會票時因為其系統出現問題,都引來唔少網民怒轟,售票網首頁更是一度只有楊千嬅、黎明、譚嘉儀等演唱會門票賣,無法搜尋Blackpink演唱會。有網民更是嬲爆去Live Nation的Facebook留言:「點解㩒咗成個鐘入到去cityline頁面,冇blackpink俾我買🤬得譚嘉怡、楊千嬅、黎明俾我 DXXX」、「根本就係假既(嘅),retry其實係比人買曬」、「咁算點即係 重試重試重試 入到去 變主頁」。

楊千嬅 blackpink 楊千嬅
(圖片來源:Cityline)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地(部份內容轉載自New Monday)圖片來源:IG,Facebook資料或影片來源:原文刊於NewMonday