楊埕

楊埕新劇演病人 帶頭套變火星人

最新娛聞

廣告

藝人楊埕(Sabrina)有「清純栢芝」之稱,近日就為無綫新劇《白色強人》進行拍攝,戲中她飾演一個腦部有事、要接受手術嘅病人。而今次病人的造型是需要戴頭套扮光頭,結果戴上頭套嘅楊埕,就被網友指她變咗個火星人!好!事不宜遲,有請火星人楊埕!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、instagram

「清純栢芝」楊埕

楊埕稱得上做「清純栢芝」個樣就緊係有番咁上下靚啦,平時都係靚住出鏡,睇相有啲角度望落又真係有幾分似栢芝。

楊埕帶頭套演病人

今次楊埕巧遇江嘉敏之餘,又將除頭套嘅過程拍低,並將短片放上社交網同網友分享,點知網民都話佢似足個火星人,仲話地球是很危險的,叫佢快點回去火星。

趙薇都試過光頭

其實以往都有女藝人都試過帶住頭套扮光頭,當然經典之最嘅就一定係《少林足球》入面由趙薇所飾演嘅阿梅喇!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!