楊怡

13期藝訓班聚會 楊怡林峯激罕合體 網民:好掛住犀利妹同Kingsley呀!

最新娛聞

廣告

楊怡林峯、陳少邦、趙永洪 、張美妮、陳少邦、徐榮、楊明、趙永洪、李忠希、傅楚惠,呢班人有咩共通點?原來都係1999年嘅第13期無綫電視藝員訓練班嘅同學,數數手指,都就快20年!因乜事咁人齊呢?原來8月30日係楊怡39歲生日,成班同學仔一齊同壽星女慶祝,連大忙人林峰都激罕現身,勁熱鬧,勁sweet!不過見到呢個場面,有網民就好唏噓咁話:「有幾多人仲喺大台?」,亦有網民期待「峯怡」呢個組合可以再次合體拍劇咁話喎!

原文:環球膠報|圖片:微博

13期藝訓班聚會 楊怡林峯激罕合體

第13期無綫電視藝員訓練班嘅同學,已經相識近20年,而家仲有邊個留喺大台?

楊怡出名異性緣好,不過係同班男藝人稱兄道弟啫。

楊怡、傅楚惠、張美妮,三個都做咗幸福人妻。

而家得返張美妮一個仲喺大台拍劇。

識於微時嘅朋友永遠都係最好嘅!

壽星女楊怡成晚勁風騒!

大忙人林峯激罕現身!網民都話好掛住《談情說案》嘅「犀利妹」同「Kingsley」,好期待見到「峯怡」呢對熒幕情侶再一齊拍劇!

楊怡嘅IG留言﹕「相識已是緣份,感恩我們能相遇,相知,相惜,20年的友誼,不容易。13期萬歲,開心難忘的830,謝謝大家#13 #感恩 #幸福 #友誼永固。」

楊怡同老公謙謙慶祝生日

點解楊怡生日唔同老公羅仲謙過?人哋一早就慶祝咗啦!

兩公婆瘋狂放閃!

好有童心咁玩波波池!

閃到要隔住個mon都要戴墨鏡!

甜到糖尿喇喂!

波波池生日會,兩個大細路。

睇嚟佢哋兩公婆都好鍾意熱鬧。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

關鍵詞
楊怡林峯