江嘉敏

江嘉敏剛上位就寸到爆!仲淚灑控訴美女廚房?!

最新娛聞

廣告

眾所周知TVB藝人一個又一個完約後離巢,先後有岑麗香、林夏薇等人不再續約,令不少人擔心TVB無哂花旦及小生。最近,有消息指新晉女星江嘉敏都趁住離巢潮乘機上位,並於8月正式轉做親生女!日前佢就上咗TVB節目《美女廚房》,不過寸嘴到爆,連主持人都忍唔住出聲反擊!佢竟然仲喺節目中淚灑廚房,控訴主持人講說話太傷人?!

撰文:東方新地|圖片:TVB節目截圖、Instagram、新傳媒資料庫

溶雪後力捧?新晉女星江嘉敏

江嘉敏在2017年《親親我好媽》中以清純學生的形象和自然的演出而吸引大量觀眾的注目,演技備受肯定。在尚未播映的電視劇《兄弟》中她將會擔任第一女主角,這次演出也是備受期待。

上《美女廚房》寸到主持人都忍唔住反擊!

喺電視預告都可以見到江嘉敏淚灑《美女廚房》嘅一幕,佢仲大聲控訴主持人喺佢哋面前講自己壞話,好傷人!嚇到隔離嘅劉穎鏇都不知所措啊!

但原來佢只係炒緊洋蔥⋯⋯不過寸嘴江嘉敏點會收到口,喺節目其他部份都繼續牙尖嘴利!

佢都認自己寸喇!但就大條道理話寸同有冇禮貌係兩件事嚟嘅!

現時23歲的江嘉敏,雖然她尚未正式公布消息,不過上年有傳她因接拍ViuTV的劇集、工作態度有問題,對工作甚為揀擇等問題而曾被TVB輕度雪藏,所以依家據聞溶雪後有機會隨即被力捧,大家可以拭目以待!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!