汪明荃

回顧71歲汪明荃後生珍貴罕見相 廿歲入行紅足大半世!

最新娛聞

廣告

入行超過兼紅足半世紀嘅汪明荃(Lisa),最近主持無綫周日遊戲新節目《 娛樂大家 》,今次搵嚟一批汪阿姐嘅珍貴罕見圖輯,唔睇絕對係損失!

撰文:東方新地|圖片:東方新地

回顧71歲汪明荃後生珍貴罕見相

|67年 報考影樓相

67年20歲 嘅汪明荃為 報 考 麗 的 映 聲(亞視前身)第 一期電視藝員訓練班,預先影咗輯影樓造型相,呢張大 頭相 Lisa 姐梳咗個六十年代最潮左右髮尾向上翹嘅髮 型,佢唔單止獲取錄仲成為最高薪(月薪$550)新人。

|67年 電影處女作

69年仍屬電視台新人嘅汪明荃獲賞識演出首部電 影《 玫瑰芍藥海棠紅 》,喺呢套歌舞片演蕭芳芳、薛 家燕嘅表妹,成為三位女主角之一,片中三人熱愛歌 舞,戲服顏色鮮艷又奪目。

|74年 成EYT台柱

70年尾汪明荃畀蔡和平睇中邀演《歡樂今宵》 (EYT),經半年「過冷河」後加盟無綫,三年後多才多藝嘅 Lisa姐同各有擁躉嘅李香琴、譚炳文、何守信、 沈殿霞成為EYT台柱之一,呢年相約喺著名露天茶座成EYT台柱雍雅山房茶敍大合照。

|75年 熒幕情侶 鄭少秋

汪明荃同鄭少秋年首次喺《 民間傳奇系 列:紫釵記》合作成為天作之合嘅熒幕情 侶,至04年共合作八次,最為人熟悉同經典係76年《書劍恩仇錄》 同年《倚天屠龍記 》,仲有圖片中嘅78年《 楚留香 》。

|77年 經典角色洛琳

汪明荃73年開始拍劇,且套套都係女主角,當中以77年重頭劇《 家變 》洛琳一角最經典,演活時代女性嘅果斷女強人本色,角色深入民心令套劇家傳戶 曉,而 Lisa 姐從此奠定「 電視劇一姐 」地位。

|77年 搞笑爆炸頭

77年汪明荃忽然戴咗個六、七十年代黑人最 時興嘅超級大爆炸頭假髮,加上一身空手道 袍,造型激罕又爆笑,展現 Lisa 姐搞笑功力。

|83年 林家聲共演

汪明荃83年自資「 滿堂紅劇團 」邀請粵劇大老倌林家聲合演新 編粵劇《 天仙配 》,初踏台板幸獲聲哥指點,套劇大破粵劇舞台票 房紀錄,但有報道指聲哥多次修改劇本令汪阿姐無所適從而擲劇 本,雙方鬧到不歡而散之後再冇合作。

|83年 謝婷婷上契

83年9月7日係謝婷婷一歲生日兼同汪明荃上契嘅大日 子,當日謝賢狄波拉喺新世界四季廳筵開九席,婷婷跪地 向契媽獻茶並送上一條約三両重純金裙,汪阿姐就回贈自己設計用綢緞做嘅多層粉紅加銀色繡花裙仔。

|84年 台慶不慎露底

汪明荃係無綫一姐,自然係每年台慶嘅重 心人物,除主持仲會有表演項目,但 82年表演疊羅漢同84年玩繩操就不慎露出白底,觀眾睇到牙齒啟,fans 就冇眼睇。

|92年 星爺喜相逢

92年3月8日無綫製作節目《 萬紫千紅喜迎 親 》直播萬梓良同恬妞嘅世紀婚禮,喺清水灣電 視城後台上擔任姊妹團之一嘅汪阿姐同伴郎周星 馳合照留念,照片彌足珍貴!

|94年 爆笑光頭look

94年無綫29周年台慶上,一身閃令金衣嘅汪 明荃表演「荃感覺四度空間」(拋波玩呼拉圈等 ), 演完後羅家英即時閃去佢身邊 ,搞完衣服又搞頭髮,搞到 Lisa 姐甩假髮現光頭,阿姐即時撳住,畫面超爆笑。

即時回顧:

汪明荃訓示勿將慈善變做騷 王賢誌解畫

王賢誌 搞慈善音樂會

當晚嘅慈善音樂會,請到勁多藝人、歌星助陣,好似張敬軒、JW關楚耀、汪明荃、鄭融、草蜢、坤哥等擔任音樂會嘉賓,場面星光熠熠!

神隱李珊珊驚喜現身

不過當晚嘅焦點落喺李珊珊身上,事關41歲的珊珊神隱7年,期間多次被傳患腦瘤及抑鬱症,她早年否認患腦瘤報道,只說要入院治療,但未有透露病情。久未露面的她當晚突然現身《誌友共聚 慈善音樂會》,分享使用醫療服務的體會,珊珊身形略見肥腫但精神甚佳,笑容滿面。席上她未有道出患甚麼病,卻坦言被病所困擾受到很大影響:「如果大家有120歲命,你一定不止生病一次,這是一個定律,當生病,一個病人要有何心態,我這幾年患病,得出感受就是要靠自己,亦不需要人同情,不需要人憐憫。因為這條路係崎嶇,精神上或肉體上是很痛苦的。」

李珊珊話患病期間一切要靠自己,但與此同時伙伴也是很重要:「可能是親友、好朋友、或者是長輩,陪你行這條路,這不是陳腔濫調,有人陪伴幫助對康復者來說,可能有五成機會可以康復,因為精神上的痛苦比肉體上更痛苦。」她感謝東華三院對其他患癌病人提供實際及心靈上的支援。珊珊

她完成8分鐘的講話後,由大會安排車送返寓所。

李珊珊昨日凌晨在社交網上載視頻:「Hello,大家好,好耐無見喇!今日參與咗一個『東華』活動,跟主席Vinci(王賢誌)識咗廿幾年,同埋我嘅長輩、朋友、親友真係有試過用東華服務,所以感覺好值得我第一次出席呢個活動。咁梗係緊張,其實我𠵱家拍緊Video都緊張,但都係時候踏出第一步,要鼓起勇氣面對番世界、社會,又或者唔好浪費光陰,呢樣係最重要,喺未來日子,希望喜歡我嘅人,多多支持;唔喜歡我嘅人當睇我唔到,時運高,都係一個幫忙嚟嘅。仲有希望未來我多啲參與慈善方面活動,因為我係一個過來人,知道好多過程,用什麼態度或什麼心態去面對或迎接,甚至放下一啲嘢。大致上呢刻諗到咁多,因為完騷第一件事就想食飯,食飯最緊要,因為有強健體魄最重要。多謝!拜拜!下次見,再講!」

她還留言:「感謝大家支持,讓我勇敢踏出第一步。今天不是句號,現在才是開始。」

不過嘉賓之一嘅汪明荃(Liza姐)事後在其IG上載跟王賢誌(Vinci)合照,仲寫咗一段長文表達對王賢誌在任1年的感受。阿姐話:「上年差唔多呢個時間,我喺Vinci嘅就職禮,講過希望佢喺東華主席呢個崗位上面,可以盡情發揮;今次大會再邀請我出席Vinci任內最後一個大型活動,我都好想知道,上任一年,佢到底有冇辜負大家嘅期望。」所以佢有睇番王賢誌過去一年的工作報道,發現他在短短一年,Vinci參與過嘅活動真係好多,幾乎每個月都有十幾個,可想而知佢真係相當勤力!

但與此同時,汪阿姐在當中發現「碌.人.情.卡」4個字經常出現,幾乎任何藝人都請得到,令東華活動得到好多關注,善款創新高,好多人覺得這張人情卡威到盡。不過她希望王賢誌亦要感激家族建立的慈善網絡、東華三院過百年建立的基業,以及做後盾的東華團隊。Liza姐認為:「做Show同做慈善,其實係一線之差。」做Show只希望留意台前表演者,做慈善則是想大家關心背後的受惠者。

最後她寄語王賢誌說:「所以,如果你今年嘅努力,只係令大家記得Vinci碌咗好多巨星來做Show,我覺得未算成功;但如果你嘅努力係觸發到大家支持東華,幫助到真正有需要嘅人,我覺得咁先算得上係圓滿。」

汪阿姐的勉勵,王賢誌在社交網也留言表示感激,尤其因為對方的支持才會加入東華三院:「非常感激Liza姐這番肺腑之言,更絕對不會忘記她很早便鼓勵及支持我加入東華三院,傳承家族行善之路, 服務社會,幫助別人!不論在演藝界又或慈善界,Liza姐都是我最欣賞的前輩,最值得學習的榜樣…記得於去年的就職晚宴, 她已經為我送上了一番勉勵的說話,如今於卸任前最後一個大型籌款活動又可請得她再次現身,表演之餘還分享了她對做慈善的真正看法,實在別具意義,令我十分感動!其實主席任期只得一年,要做要學的東西永遠不夠,不過相信卸任後又將是另一個新開始,我必定會好好把握下一個機會,將一直以來累積的寶貴經驗和豐富人脈加以運用,為社會大眾再作貢獻!謝謝Liza姐,我會繼續努力,不負眾望,朝著(着)下一個目標進發!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!