波波黃婧靈

冇人性教育|波波黃婧靈興奮探討交友App 大膽講約炮術語「飲鐵觀音」

最新娛聞

廣告

23歲的波波黃婧靈去年曾獲曾志偉「下巡」《後生仔傾吓偈》時點名力讚,雖然節目不久後摺埋,但波波隨即獲正式簽約成為無綫親生女,工作機會大增﹗早前波波孭飛主持J2節目《冇人性教育》,就連曾志偉出山主持全新遊戲節目《講你都唔信》,首集亦搵來愛將波波做嘉賓,突顯地位﹗《冇人性教育》最新一集,波波在探討交友App時語出驚人,衝口而出大講約炮術語,波波果然名不虛傳。

黃婧靈 波波 波波在節目中話自己未玩過交友App。
波波在節目中話自己未玩過交友App。(圖片來源:YouTube@TVB影片截圖)
黃婧靈 波波 JoJo的自拍照比波波那張風騷引人得多。
JoJo的自拍照比波波那張風騷引人得多。(圖片來源:YouTube@TVB影片截圖)

波波黃婧靈 深藏不露

J2台節目《冇人性教育》播出以來,波波黃婧靈經常語不驚人誓不休,繼即場示範性愛姿勢和戴安全套之後,波波在最新一集探討交友App時,又再次出位。一開始要波波自拍一張放上社交App做Profile Pic的自拍照,她表示自己未試過玩交友App,所以隨便擺了個Pose就算,不過講到在交友App結識異性時,波波似乎好在行喎!

黃婧靈 波波 波波在節目經常有意無意與Ben Sir有身體接觸。
波波在節目經常有意無意與Ben Sir有身體接觸。(圖片來源:YouTube@TVB影片截圖)
黃婧靈 波波 眾人在猜測交友App上的用語。
眾人在猜測交友App上的用語。(圖片來源:YouTube@TVB影片截圖)

術語開估:

ONS:One Night Stand(一夜情)
NSA:No Strings Attached (沒有附帶條件)
MBA:Married But Available(已婚但可約)
人地:已有另一半
文愛:用文字做愛
傾甜:色情對話

黃婧靈
(圖片來源:YouTube@TVB影片截圖)

波波黃婧靈 大講性愛招式

節目中主持們除了猜測交友App中常用的術語外,有一幕當Ben Sir等人討論為何現時很多人都喜歡用交友app結識異性時,波波黃婧靈竟衝口而出說:「最緊要快,速食!」後來話題傾到唔同國籍的人會用不同的約砲術語,Alan吳兆麟笑說:「解酒唔係飲普洱咩?(酒後飲解酒茶暗示有下場)」波波卻加把口:「咩呀?咁飲鐵觀音即係乜?唔同招式呀?」可見波波表裡如一,而且仲好敢言。

黃婧靈 波波 話題談及在交友時會出現的反射性動作。
話題談及在交友時會出現的反射性動作。(圖片來源:YouTube@TVB影片截圖)
黃婧靈 波波 波波突然對住Ben Sir嘟起個嘴。
波波突然對住Ben Sir嘟起個嘴。(圖片來源:YouTube@TVB影片截圖)
黃婧靈 波波 其中一Part更大講約炮術語,波波好大膽。
其中一Part更大講約炮術語,波波好大膽。(圖片來源:YouTube@TVB影片截圖)

去片!睇波波黃婧靈主持《冇人性教育》

波波黃婧靈 有苦自己知

波波黃婧靈出道至今驕人身材都成為焦點,不過她有苦自己知,大咪對她來說其實有好多不便。近日波波主持J2節目《冇人性教育》,繼早前大談男士勃起話題,新一集探討乳房大小,波波自然有好多嘢分享,身為無綫新一代咪神的她有苦自己知,講出5大不便之處。

黃婧靈 波波原來多年來都被出眾身材搞到好困擾。
波波原來多年來都被出眾身材搞到好困擾。(圖片來源:IG@krysellawong)
黃婧靈 波波在新節目《冇人性教育》中剖析大咪的不便之處。
波波在新節目《冇人性教育》中剖析大咪的不便之處。(圖片來源:《冇人性教育》截圖)

波波黃婧靈:容易造成身體痛症

波波黃婧靈總結出大咪的5大缺點,包括負荷太重、胸部經常fing來fing去,晃動造成不適,而且膊頭長期受壓,非常容易腰酸背痛等,又直言胸大難買衫,同一件衫都可以著出唔同效果,貼身或者低胸啲都好容易走光,出事又會被人話「你預咗㗎啦」!最好笑是胸前面積大,食嘢時容易整污糟。擁有36E的她,更希望降至C級,因為著衫會更好睇。

黃婧靈 波波話成日都會fing來fing去,hold唔住。
波波話成日都會fing來fing去,hold唔住。(圖片來源:《冇人性教育》截圖)
黃婧靈 新一代無綫咪神波波近日主持J2全新節目《冇人性教育》講「性經」,升呢成為「無綫性女」。
新一代無綫咪神波波近日主持J2全新節目《冇人性教育》講「性經」,升呢成為「無綫性女」。(圖片來源:IG@krysellawong)
黃婧靈 波波大呻平時好難買衫,亦好難著得好睇,不過好多男士覺得佢著乜都好睇。
波波大呻平時好難買衫,亦好難著得好睇,不過好多男士覺得佢著乜都好睇。(圖片來源:IG@krysellawong)

去片!睇波波黃婧靈講大咪有乜不便

J2台大改革推新節目

曾志偉任無綫高層後大改革綜藝科,又安排農夫C君掌管J2台,在新一年推出不同節目,而J2其中一個全新節目《冇人性教育》,由波波黃婧靈、《後生仔》主持JoJo黃紫恩、剛中文大學畢業的甜美新人胡敏芝及Ben Sir歐陽偉豪等主持。波波及JoJo上農夫主理的網上節目《係你喇上嚟啦﹗》為節目宣傳﹗

冇人性教育|波波黃婧靈講敏感話題唔尷尬 揚言最想親自示範
波波在《冇人性教育》其中一集討論乳房大小,波波以自身經驗數出五大煩惱,包括腰背容易攰、好難買胸圍及做運動唔方便等,波波又自爆小學三年級已開始發育,當時嚇到媽媽立即帶她去睇醫生﹗(圖片來源:IG@krysellawong)

有專業醫生在場

JoJo黃紫恩指性教育從來在保守的華人社會屬於比較避忌的話題,在全新節目《冇人性教育》中會大膽討論敏感話題,甚至會討論如何用性玩具﹗傳遞正確性教育知識﹗波波又指節目會有醫生駐場提供專業意見﹗

J2《冇人性教育》逢周五晚上十一時播出,一共二十集,主持包括有歐陽偉豪、波波黃婧靈、JoJo黃紫恩、胡敏芝及吳兆麟﹗
J2《冇人性教育》逢周五晚上十一時播出,一共二十集,主持包括有歐陽偉豪、波波黃婧靈、JoJo黃紫恩、胡敏芝及吳兆麟﹗(圖片來源:《冇人性教育》預告截圖)
黃婧靈 波波話呢類節目在無綫是史無前例的﹗
波波話呢類節目在無綫是史無前例的﹗(圖片來源:《冇人性教育》預告截圖)

波波黃婧靈:我有責任去性教育大家﹗

問到波波黃婧靈首次主持這類節目可會感到尷尬?波波就話絕不感到尷尬:「我覺得我哋有責任去性教育大家,因為大家都避而不談,搞到成件事好閃縮好奇怪,其實就係要教育一下大家﹗」陸永問到節目會否請主持親身示範,波波搶住答:「我最想做示範,因為記得小學時嘅性教育堂,係老師攞住條蕉、攞個condom,跟住插入去,然後就話傳過去叫大家睇吓啦﹗」波波認為太含糊了﹗

冇人性教育|波波黃婧靈講敏感話題唔尷尬 揚言最想親自示範
波波話覺得自己有責任去教育大眾﹗(圖片來源:《係你喇上嚟啦﹗》截圖)
冇人性教育|波波黃婧靈講敏感話題唔尷尬 揚言最想親自示範
波波講述小學時上性教育堂時的情況﹗(圖片來源:《係你喇上嚟啦﹗》截圖)

導演批准任講無底線

林盛斌又問波波黃婧靈若然要親手拎住性玩具,會否尷尬?波波話一啲都唔會尷尬,C君搶住答:「會畀Ben Sir揸住,因為Ben Sir最有興趣﹗」林盛斌又問到拍攝以來有冇難以啟齒的地方?波波同JoJo都話冇,因為導演給很大自由度大家,「導演話任我哋講,若果有唔出得街嘅會cut,Ben Sir都畀晒位我哋去講,大家冇顧忌,講乜都得﹗」

冇人性教育|波波黃婧靈講敏感話題唔尷尬 揚言最想親自示範
波波和JoJo接受農夫、林盛斌和麥美恩訪問,大談全新節目《冇人性教育》內容﹗(圖片來源:《係你喇上嚟啦﹗》截圖)
冇人性教育|波波黃婧靈講敏感話題唔尷尬 揚言最想親自示範
主持不停追問波波有冇感到尷尬,但波波話一啲都唔尷尬,她可以暢所欲言,無拘束去發表﹗(圖片來源:《係你喇上嚟啦﹗》截圖)

22歲新主持胡敏芝

在《冇人性教育》中有一名嫩口女主持,是22歲的胡敏芝Karen,去年畢業於中文大學新聞及傳理系,畢業後正式加入無綫,胡敏芝還在求學時已參與《愛回家》和《青春本我》等劇集及綜藝節目拍攝,有不少幕前經驗。

冇人性教育|波波黃婧靈講敏感話題唔尷尬 揚言最想親自示範
胡敏芝樣子可愛又甜美﹗(圖片來源:IG@karenwumc)

重溫波波黃婧靈震撼眼球圖輯

波波 23歲的波波正式加入無綫後由黄凱儀改名為黃婧靈。
23歲的波波正式加入無綫後由黄凱儀改名為黃婧靈。(圖片來源:IG@krysellawong)

《後生仔》主持24歲黃紫恩

黃婧靈 波波 黃芷欣加入無綫後改名為黃紫恩﹗
黃芷欣加入無綫後改名為黃紫恩﹗(圖片來源:IG@jojotszyan)

波波黃婧靈於節目《冇人性教育》中分享了什麼驚人的事?

節目《冇人性教育》第一集講到交友App,波波大講性愛招式…詳細請看

波波黃婧靈透露曾因身材而造成身體痛症?

波波黃婧靈透露因上身負荷太重,膊頭長期受壓,而且…詳細請看

撰文:東方新地圖片來源:《係你喇上嚟啦﹗》截圖、《冇人性教育》截圖、IG@krysellawong、YouTube@TVB影片截圖資料或影片來源:YouTube@TVB