泳衣

Amazing Summer女星齊晒泳衣照 吸睛度不及姐仔露背?

最新娛聞

廣告

夏日熱辣辣,人人都想過一個Amazing Summer,不過小編同唔少朋友一樣都要留喺office工作,只好睇相望梅止渴!近日唔少女星藝人都換上泳衣玩水消暑,齊齊派福利,不過除了泳衣外,有位大台姐仔近日到外地旅行,一身火紅色大露背裝超級搶眼,小編睇到眼定定!

撰文:東方新地|圖片:Instagram

Anjay游龍舟水騷玉背

昨日係端午節,唔少朋友食糉之餘都會游個龍舟水,靚女人妻陳嘉寶(Anjaylia)都唔例外!Anjay著泳衣騷靚背並留言:「看完龍舟比賽,游龍舟水~接下來,再吃一個鹹肉糭就圓滿了。」話說Anjay老公黃頌祈係個滑水好手,但佢之前接受訪問時仲話老婆係「防水」,言下之意即係唔敢落水!Anjay呢張相算唔算係反擊呢?

雖然話Anjay身材比較瘦削,並係甚麼逼爆上圍,不過勝在全身皮膚白滑到反晒光咁,手腳同小蠻腰都勁纖細,著起泳衣都有另一種魅力!

張馨月索爆揈水髮

端午節派福利的又點止Anjay一個?林峯緋聞女友張馨月喺社交網上載多張水著相,佢本身就係一位模特兒,而且曾經於內衣模特兒大賽勇奪亞軍,擁有弗爆body係最基本啦!相中見到張馨月攤喺浮床公仔擺出誘人甫士,大晒纖腰同美腿~

定欣晒泳衣舊照

後生女們晒水著,就連近日喺無綫劇《宮心計2深宮計》好出位的「皇后」胡定欣都唔執輸,晒出一張着住黑色比堅尼照,並留言:「好想岀海,好想曬太陽,對上一次係一年前的事。」原來係舊照來的!搞到佢好姊妹胡蓓蔚都話佢「你自己唔得閒咋嘛」,不過視后貴人事忙就好正常啦。

唔知定欣幾時再有新泳衣照俾大家欣賞吓呢?

陳瀅BB外地大解放

話說陳瀅BB最近排完新劇《危城first lady》後,就飛到加拿大蒙特利爾當好朋友的婚禮姊妹,順道放假四處遊玩。相中見到陳瀅去到外地放心大解放,身穿火紅色Bodysuit,大晒勁白滑玉背,輕輕一個側身再騷埋逼爆上圍,唔知外國男士們係咪都忍唔住望多兩眼呢?

露背遊加拿大

陳瀅BB束起馬尾,火紅色Bodysuit加條牛仔短裙,青春無敵又性感火辣,不過睇真啲,陳瀅相中嗰位好姊妹都同樣幾高質喎!唔知會唔會介紹一下呢?

陳瀅BB早前喺朋友婚禮當姊妹~

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!