流水落花

流水落花|花姐處女獻Sammi 多得MIRROR鼓勵:做嚟畀我哋笑下都好

最新娛聞

廣告

MIRROR經理人花姐(黃慧君)近日在電影《流水落花》中獻出了她的處女第一次,首次登上大銀幕,客串飾演女主角Sammi(鄭秀文)老友兼士多老闆娘,原來她在接演這個角色前,曾經非常忐忑!

流水落花 花姐為《流水落花》獻出了她的處女第一次。
花姐為《流水落花》獻出了她的處女第一次。(圖片來源:FB@流水落花 Lost Love)

流水落花|花姐的掙扎

花姐在《流水落花》的幕後花絮影片中,大談自己在接演這個角色前的掙扎,又直言今次將自己的處女作獻了給Sammi,她憶述:「我呢個角色就係一個士多老闆娘,導演就聲稱我係一個好直率,同Sammi係識咗好耐嘅朋友。」

流水落花 花姐在片中飾演士多老闆娘兼Sammi老友。
花姐在片中飾演士多老闆娘兼Sammi老友,兩人原來同齡,都係50歲。(圖片來源:FB@流水落花 Lost Love)
流水落花 花姐之前只客串過拍劇。
花姐之前只客串過拍劇。(圖片來源:FB@流水落花 Lost Love)

流水落花|花姐以為要演粗魯肥師奶

花姐直指當時曾對新晉導演賈勝楓的選擇有所不解:「我估點解佢會搵我呢?九唔搭八咁樣、又未做過戲。我諗佢通常都係要搵一個粗魯、肥屍大隻嘅師奶,所以搵我囉。」

流水落花 花姐對導演嘅選擇好疑惑。
花姐對導演嘅選擇好疑惑。(圖片來源:FB@流水落花 Lost Love)
流水落花 以為導演想搵佢演肥師奶。
以為導演想搵佢演肥師奶。(圖片來源:FB@流水落花 Lost Love)

流水落花|花姐睇完文縐縐劇本更加驚

但到花姐睇完劇本後,感覺更加疑惑:「我覺得點解又會文縐縐咁,所以我嚟之前係好大壓力㗎!我好驚導演叫我做一個賢良淑德嘅高貴女人,咁我就死喇!」

流水落花 花姐好驚導演要搵佢演高貴女人!
花姐好驚導演要搵佢演高貴女人!(圖片來源:FB@流水落花 Lost Love)

MIRROR成員鼓勵花姐:得閒咪做

因此在真正演出前,花姐曾詢問各位鏡仔的意見:「其實我應承嘅過程我係好忐忑嘅,我都有問MIRROR成員我係咪應該咁樣做嘅,但係佢哋都話:『咪做囉!你得閒咪做囉!做嚟畀我哋笑下好呀!』咁樣。」

流水落花 講到鏡仔嘅回應,花姐都忍唔住笑。
講到鏡仔嘅回應,花姐都忍唔住笑。(圖片來源:FB@流水落花 Lost Love)
流水落花 近日MIRROR難得齊人,12位成員一齊出席公開活動,不過花姐並未有現身。
近日MIRROR難得齊人,12位成員一齊出席公開活動,不過花姐並未有現身。(圖片來源:官方提供)

網民大讚花姐:入型入格

結果網民對花姐今次客串演出都話好驚喜,紛紛留言大讚她:「全場笑位就係花姐出場」、「有花姐多咗興趣睇」、「認得花姐把聲」、「花姐做得好好,入型入格!」等等。

流水落花 網民大讚花姐的演出入型入格。
網民大讚花姐的演出入型入格。(圖片來源:FB@流水落花 Lost Love)
流水落花 一出場就引發觀眾笑聲!
一出場就引發觀眾笑聲!(圖片來源:FB@流水落花 Lost Love)
流水落花 網民又讚MIRROR「神預言」,指花姐果然能夠「畀大家笑吓」!
網民又讚MIRROR「神預言」,指花姐果然能夠「畀大家笑吓」,帶畀大家歡笑聲!(圖片來源:IG@ahfa0908)

《流水落花》正式官方預告

故事簡介 一群離別原生家庭的小孩子,經莫姑娘(談善言) 安排下,遇上天美姨姨(鄭秀文)和彬叔叔(陸駿光) 這個短暫的幸福中途站,天美姨姨亦因此經歷十三年來從聚合到分離;遇上每一個孩子,他們卻又再要分散,感受到喜悅也要經歷分離的痛。

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:FB@流水落花 Lost Love、官方提供、IG@ahfa0908