郭思琳

吳浩康郭思琳正式註冊做夫妻 雙喜臨門獲老闆封大利是:佢係我半個爸爸

最新娛聞

廣告

現年35歲的「格鬥女神」郭思琳,與38歲的吳浩康(Deep)去年開始低調拍拖,近日更爆出結婚喜訊,原來郭思琳已陀B三個月,雙喜臨門,於3月5日Deep公開回應結婚消息,更大讚郭思琳是他理想的另一半!二人在3月15日正式註冊並舉行小型婚禮!

郭思琳
(圖片來源:大會提供)

吳浩康愛的宣言

婚禮上當然少不了「愛的宣言」,Deep謂度了多個晚上,「都係圍繞住多謝佢,多謝佢願意嫁俾我、願意同我一齊去經歷我哋嘅人生、願意同我一齊去遮風擋雨。我哋各自對大家嘅承諾,就留番俾我哋兩夫妻啦,多謝大家嘅祝福、多謝大家嘅關心。」Margiela則說:「佢同我結婚已經係一個承諾嚟㗎啦,所以佢唔駛講我已經收到晒。」準備婚禮期間,亦發生不少 「蝦碌」事,Deep謂:「過程雖然好簡單,但係蝦碌嘢都多,因為而家啲速遞、運輸都受到影響,所以變咗我哋訂咗好多裝飾嘅嘢其實都好多冇嚟,最後我哋係喺山邊執樹枝,去完成個裝飾。」

郭思琳 吳浩康深情講「愛的宣言」。
吳浩康深情講「愛的宣言」。(圖片來源:大會提供)

吳浩康承諾會補擺酒

由於疫情期間舉行婚禮,所以未能邀請太多親友出席,Deep表示一定會補辦婚宴,「之後一定會補擺婚禮嘅,但我哋想注咗冊先,所以今次唔好意思,請唔到好多嘅朋友嚟,亦都招呼唔到各位嘅傳媒朋友,所以多多見諒。」正式註冊時,Deep跟Margiela更是喊唔停,Deep謂:「註冊好緊張,冇諗過咁緊張,都好多感動,特別係我自己見到自己爸爸喺度,其實我都冇乜點停過喊。」Margiela見Deep喊到「決堤」,自己都忍不住,「我冇諗過會喊得咁犀利,我一見到佢喊我又忍唔住喊,佢太眼淺啦,我成日要安撫佢。」

郭思琳
(圖片來源:大會提供)

疫下婚禮,吳浩康自認多蝦碌

提到疫情下舉行婚禮,Deep坦言無論疫情與否,都是最難忘,「因為冇經驗,蝦碌百出,感謝太太嘅包容,雖然冇一個十全十美嘅婚禮,但亦都係疫情見證下嘅一個完美婚禮。」問到Margiela婚後第一課,她笑說要「見識」婚姻的恐怖,「我覺得有太多嘢要去學習,尤其是要學做一個好嘅太太、好嘅媽媽,同埋我同你嘅相處啦,呢個係人生課題,太多嘢要學,因為我未經歷,我都係啱啱新婚,所以我暫時覺得我哋嘅相處係大前題,好多人都話結咗婚後係另一個境界,我都想快啲經歷吓睇吓有幾恐怖,哈哈。」

郭思琳
(圖片來源:大會提供)

吳浩康雙喜臨門

除了成為「人夫」, Deep亦快將成為爸爸,問到首胎是仔定女,Deep表示要保持神秘感暫不透露,但仔女都鍾意,「其實仔定女都會好鍾意,因為自己都好期待。而家我哋兩個都係專注喺第一個小朋友度先,因為都係第一次做爸爸媽媽,所以有好多嘢都未知,好多情況要兼顧啲乜嘢,所以我哋嘅焦點都係喺呢個bb度先。」Deep透露老闆楊受成博士會送大利是給BB,「老闆楊生話會封大利事俾我個BB,其實收到老闆嘅祝福已經好開心啦,因為老闆真係睇住我成長,照顧咗我二十年,都係我半個爸爸,所以有自己咁尊敬嘅人嘅祝福,其實已經係好大嘅禮物。」

郭思琳
(圖片來源:大會提供)
吳浩康 吳浩康與郭思琳在社交網上幾乎每個post都有互相畀Like,互動好Sweet。
吳浩康與郭思琳在社交網上幾乎每個post都有互相畀Like,互動好Sweet。(圖片來源:[email protected]
吳浩康 郭思琳為模特兒出身,曾在2007年參選港姐,惜未能入圍。
郭思琳為模特兒出身,曾在2007年參選港姐,惜未能入圍。(圖片來源:[email protected]
吳浩康 2016年,郭思琳參加ViuTV的格鬥比賽真人騷《G-1格鬥會》,令她被封為「格鬥女神」。
2016年,郭思琳參加ViuTV的格鬥比賽真人騷《G-1格鬥會》,令她被封為「格鬥女神」。(圖片來源:[email protected]

睇返之前二人宣布結婚嘅報道:

吳浩康閃婚:我要結婚了!

吳浩康與郭思琳低調拍拖逾半年,日前被爆已在上月入紙申請註冊結婚,原定於3月到婚姻登記處舉行婚禮,但現在要待疫情過去,才能大排筵席。對於今次結婚的消息,Deep開心同大家分享:「多謝大家的關心,我好開心和大家分享呢個喜訊,我要結婚了!我遇到一個理想的另一半,所以我們決定一齊行埋我們的人生。」

吳浩康 吳浩康和郭思琳已於2月底入紙申請註冊結婚。
吳浩康和郭思琳已於2月底入紙申請註冊結婚。(圖片來源:IG@ngdeep)
郭思琳 吳浩康 兩人已拍拖逾半年。
兩人已拍拖逾半年。(圖片來源:[email protected]
郭思琳 吳浩康 Deep向傳媒透露求婚過程有唱歌、跪地、送花和送戒指,本來想吹色士風,但他自覺學得未夠好,所以準備留待婚禮上再吹。
Deep向傳媒透露求婚過程有唱歌、跪地、送花和送戒指,本來想吹色士風,但他自覺學得未夠好,所以準備留待婚禮上再表演。(圖片來源:IG@ngdeep)
吳浩康 據知在擬結婚通知書上,真名「吳偉男」的Deep報稱的職業是唱歌老師,郭思琳則是模特兒導師。
據知在擬結婚通知書上,真名「吳偉男」的Deep報稱的職業是唱歌老師,郭思琳則是模特兒導師。(圖片來源:IG@ngdeep)

吳浩康:我要做爸爸了

而講起雙喜臨門,Deep表示:「好多謝大家的祝福,自己嚟緊都面臨一個好大嘅挑戰。因為我要做爸爸了。依家開始都有好多嘢需要學習,無論係生活上,以及同另一半相處上。無論喺任何事上面都有好多需要學習,依家都係學習當中,好期待。」

郭思琳 吳浩康 即將升呢做人父的吳浩康,受訪時笑指生BB並非意外,而是在他預計之內,目前陀B已剛剛夠3個月,所以可以同大家分享。他又笑指BB是最大的禮物,令他好開心,感覺好似中獎一樣!
即將升呢做人父的吳浩康,受訪時笑指生BB並非意外,而是在他預計之內,目前郭思琳陀B已剛剛夠3個月,所以可以同大家分享。吳浩康又笑指BB是最大的禮物,令他好開心,感覺好似中獎一樣!(圖片來源:IG@ngdeep)

希望大家都身體健康

最後Deep說:「再一次多謝大家嘅祝福,好開心同大家分享呢件事,喺疫情底下大家都好唔容易,希望大家都身體健康,好好保重!」

前度都係優質筍盤

吳浩康出道20年來情史豐富,仲個個都係優質筍盤,其中公開過的前度女友,包括有TVB視后胡定欣、拿督千金莊鍶敏(前名莊思敏)、同公司師妹鍾舒漫、ViuTV女神李昭南以及36G咪神崔碧珈。其中李昭南曾與吳浩康拍拖兩年,2018年宣布分手時,她對吳浩康表示:「你永遠都係我尊重嘅師兄同好朋友,永遠感激你對我嘅愛錫,永遠支持你!繼續努力,繼續加油!」

郭思琳 李昭南曾與吳浩康拍拖兩年,前年宣布分手時,她對吳浩康表示:「 你永遠都係我尊重嘅師兄同好朋友,永遠感激你對我嘅愛錫,永遠支持你!繼續努力,繼續加油!」
吳浩康曾與李昭南拍拖兩年。(圖片來源:新傳媒照片庫)

即將與吳浩康結婚的郭思琳有什麼背景?

郭思琳為模特兒出身,因早前參加過ViuTV的格鬥比賽真人騷而被封為「格鬥女神」,她亦曾參選過港姐詳情請看

吳浩康多年以來情史豐富,對終於成家立室有何感受?

吳浩康與郭思琳低調拍拖半年,婚訊一公開即惹來熱議,吳浩康表示做爸爸是一個大挑戰,亦指BB並非意外…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@ngdeep、[email protected]