楊怡

澳洲再度蜜月 謙謙陪楊怡玩水上滑梯

最新娛聞

廣告

楊怡一直恨生B﹐仲話隨時ready造人,一拍完《再創世紀》,就同老公羅仲謙夾定大假,飛咗去澳洲,過一個熱辣辣嘅冬天,陽光與海灘,朝夕相對,放假之餘當然把握時機造人,楊怡喺IG貼咗段玩水上滑梯同大家分享旅程嘅快樂,玩得咁開心,應該好快有消息﹗

撰文:東方新地

楊怡 黃金海岸避寒

連日香港天氣溫度得個位數,個個由頭包到落腳,暖爐、暖氈統統出動,有咩好得過好似楊怡同老公羅仲謙咁,飛咗去澳洲過一個暖笠笠嘅冬天先?楊怡同謙謙婚後都各有各忙,連造人大計都要停一停,近日兩個終於夾到時間,拍拖去旅行,仲揀咗個熱辣辣嘅地方-澳洲黃金海岸。

 

楊怡尖叫玩水上滑梯

除咗遊覽景點之外,仲去咗當地嘅水上樂園,楊怡就喺IG放咗段玩水上滑梯嘅片,片段中楊怡同一直尖叫兼合埋對眼,睇得出佢好鬼驚,難怪佢留言自嘲:「有邊個好似我咁,又要驚又要玩。」

 

而謙謙滑行期間回頭望楊怡,早佢一步著陸嘅佢,又立即轉頭緊張望實老婆仔,等埋佢先上水﹗網民即大讚「係愛呀」、「冧死人」、「謙謙好緊張老婆」,嘩,又唔覺意放咗閃光彈燦親大家㖭﹗

 

 

安排造人之旅

楊怡一直恨生B,舊年12月完成咗拍咗足足四個幾月嘅《再創世紀》之後,就開行turbo造人,佢話:「隨時ready,之前日日凌晨四點起身開工,邊有精神?依家可以重新調整生活。身邊好多朋友都話介紹中醫同食療畀我,我都會試吓嘅。(老公係咪全力配合?)配合﹗不過之前自己仲忙過老公,所以一路未有好消息﹗」今次楊怡謙謙安排澳洲之旅,可以日對夜對全力造人,相信好快有好消息喇﹗

 

要求楊怡減產

近排電視晚晚見到謙謙喺電視《無間道》出現,喺電影《西遊記女兒國》宣傳又見到佢,工作量大增嘅謙謙話刻意想老婆減少工作,享受做少奶奶,謙謙話:「阿怡過去咁多年長年累月冇停過,依家就要佢180度轉變,依家大約一年一個作品,唔想佢咁辛苦,自己就拼搏啲﹗」

至於生仔大計,阿謙唔想太太有壓力話:「順其自然,呢樣嘢唔只係女性責任。(叫太太做跟得夫人?)我唔畀佢跟住我,喺內地拍嘢或者錄影廠空氣唔太好,同埋我開工就冇時間陪到佢,倒不如佢留喺香港,我一休息就飛返香港陪佢仲好啦!」他又自爆拍得辛苦時有向楊怡撒嬌,太太會講說話鼓勵佢,夫妻間好Sweet。

成日放閃,冧死人﹗

結婚年幾

2016年3月,拍拖五年,楊怡同謙謙係英國古堡舉行Wedding Blessing儀式,同年8月,正式宣佈婚訊,並在同年10月2日在香港完婚,豪擺五十圍,廣邀圈中好友席,結婚年幾,甜蜜指數有增無減﹗

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!