吳美珩

無綫斟拍劇 吳美珩 專心湊仔拒復出

最新娛聞

廣告

98年經典劇《天地豪情》深宵時段重播,勾起好多人電視撈飯嘅往事,亦都勾起網民對當年上岸嘅神級花旦蔡少芬、郭藹明、 吳美珩 等的傾慕之情。再攞當年花旦拍埋今日小花比一比,咦,點解美貌同氣場爭幾班?一個字:回憶總是美好的!其中仙氣美魔女代表 吳美珩 其實近年就多次被大台監製、高層親自出馬邀出山,可惜退出幕前十年嘅吳美珩,專心相夫教子好享受闊太生活而一再婉拒。

photo:新傳媒資料庫、無綫電視截圖

吳美珩 專心湊仔拒復出

吳美珩係96年華姐亞軍,出道不久即受力捧,有份演出處境劇《真情》、《刑事偵緝檔案III》,98年喺經典劇《天地豪情》中演羅嘉良嘅前女友甘鳳欣,雖然演出經驗不多,但劇中與撈家有唔少感情戲份,自然嘅演出亦都令觀眾留下深刻的印象。此後 吳美珩 演出不斷,如《大澳的天空》、《刑事偵緝檔案IV》、《烈火雄心》、《碧血劍》、《九五至尊》、《下一站彩虹》、《鳳舞香羅》等。01年吳美珩同「撈家」羅嘉良於《街市的童話》再度合作,演「嚴美珠」一角,之後喺《太極》、《人間蒸發》《女人唔易做》、《愛情全保》更擔正做女一。

 

 

 

 

 

 

專心湊仔 淡出幕前

07年《妙手仁心III》出街之時,其實 吳美珩 已經大住肚,首次承認早於01年已經同美藉台商王華麟成婚。同年為丈夫誕下大女Maegan後即告別娛樂圈,11年再生多個囝囝湊成一個好字,10年來專心相夫教子享受50億人妻闊太生活。除咗捕住電視機睇重播,要再睹吳美人風采,去名店或者一對寶貝女就讀嘅漢基國際學校仲大機會!

 

 

 

 

 

女神又是慈母

雖然經典重播、仙氣 吳美珩 再成娛樂版及網民焦點,不過虛名嘅嘢一啲無影響闊太日常。連日來依舊買餸、湊仔女為樂,早前就被本刊發現44歲的 吳美珩 陪住6歲囝囝回校參加角色扮演活動。同其他慈母一樣, 吳美珩 望着戴上自製高帽的囝囝一臉關愛、舉起手機不斷拍照,期間有其他家長要求合照,亦都笑笑口有求必應。

 

 

 

 

高層出馬請唔郁

之不過想佢出山難度爆燈,據知十年嚟其實不斷有監製游說 吳美珩 復出,之前金牌監製李添勝親自出馬,度身訂造《呂后傳》劇本、更話明拍攝時間會盡量遷就縮斷騰出家庭時間,可惜既沒有戲癮亦不志在,吳美珩始終不為所動,之後再搵名單之內嘅佘詩曼又因頸傷舊患為由推咗,結果直至李添勝榮休,《呂后傳》始終因為搵唔到擔得大旗人選不了了之。

 

 

復出幕前零希望

較早前《妙手仁心III》重播反應好,無綫高層又再出手出口,不過 吳美珩 仍不為所動,知情者透露:「唔單止無綫搵 吳美珩 ,好多品牌event都接觸過,不過佢都推咗,話要湊仔。」一個 吳美珩 一個黎姿都只可以成為網民同觀眾的集體回憶﹗

 

 

 

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!