嘉盈

熊仔頭嘉盈挑戰「停用Filter」影相狂吸Like 被眼利網民憑一細節揭發又造假

最新娛聞

廣告

YouTube頻道「熊仔頭FHProductionHK」的當紅成員嘉盈向來深受網民喜愛,近日她宣布要停用美顏Filter影相一星期,獲網民大讚她的「真面目」更加靚,紛紛狂派Like,但卻有眼利網民憑一細節,發現原來都係P圖﹗

嘉盈挑戰不用美顏一星期

擁有33E的嘉盈最近轉形象,以一頭清爽短髮示人,日前她在社交網宣告:「聽咗@mung.yu(Mungyu顏夢雨)@mechann_(阿Me陳逸敏)意見,(叫我)唔好再用美顏相機影相,因為咁樣會冇咁靚,結果真係唔錯!不過我已經習慣咗同埋(有)強迫症,我會盡量試吓開始挑戰不用美顏一星期!」

嘉盈 自封「九龍皇帝」的嘉盈BB擁有33E逼爆身材,她亦毫不吝嗇不時在社交網大派福利,IG擁有超過20萬粉絲,但因經常爆粗,嘉盈BB亦被網友封為「MK妹」代表。
自封「九龍皇帝」的嘉盈BB擁有33E上圍,她亦毫不吝嗇不時在社交網大派福利,IG擁有超過20萬粉絲,但因經常爆粗,嘉盈BB亦被網友封為「MK妹」代表。(圖片來源:IG@ kaaying219)

獲網民大讚撞樣林明禎

有網民大讚唔用美顏Filter後的嘉盈BB激似大馬女神林明禎,又紛紛大讚「唔用美顏相機仲靚」、「好pure好ture」、「天生麗質唔駛咁多花巧嘢」等等,不過有網民誤以為嘉盈素顏上陣,嘉盈就特別回覆指自己影這兩張相時是有化妝的,她又大呻剪短髮後,要打理髮尾好麻煩!

嘉盈 就係嘉盈BB呢張相,有網民話「第一眼以為林明禎」!
就係嘉盈BB呢張相,有網民話「第一眼以為林明禎」!(圖片來源:IG@ kaaying219)
嘉盈 嘉盈BB話好彩今次影相有剃腳毛,因為平時佢唔用美顏Filter影相嘅話,就會睇到啲腳毛!
嘉盈BB話好彩今次影相有剃腳毛,因為平時佢唔用美顏Filter影相嘅話,就會睇到啲腳毛!(圖片來源:IG@ kaaying219)

無用Filter、但有P圖

另一個post中,嘉盈BB貼出兩張坐在一間店舖中拿著飲品的相片,笑言已經到了「No Filter挑戰」的第3日,她說:「我今日連粉底都冇搽,不過都夠膽打開手機鏡,已經好似開始適應,但係仲係未忍心delete美顏Apps~」

講到自己真面目示人,挑戰no filter成功?!

點知就被眼利的網友發現她仍然沉迷於P圖,發現她P到身後的路磚都被扭曲!嘉盈BB死撐話自己「純粹係P咗個膊頭」!

嘉盈 見到嘉盈盈BB呢張相,有眼利嘅網民搞笑話要「將張相sd去路政投訴條地線畫斜咗」!
見到嘉盈盈BB呢張相,有眼利嘅網民搞笑話要「將張相sd去路政投訴條地線畫斜咗」!(圖片來源:IG@ kaaying219)
嘉盈 嘉盈BB承認自己「p歪咗個地下」,但解釋話「純粹係P咗個膊頭」!
嘉盈BB承認自己「p歪咗個地下」,但解釋話「純粹係P咗個膊頭」!大家接唔接受呢個解釋呢?(圖片來源:IG@ kaaying219)

大晒素顏吊帶睡衣Look

嘉盈BB在接受「No Filter挑戰」的第2日時,也曾在IG限時動態中分享一段性感短片,片中她穿上了一件黑色吊帶睡衣,大展令人噴血的深溝,其中的素顏近鏡,更讓粉絲大讚她膚質非常白滑,吹彈可破!

嘉盈被網民問「幾時拍 A V?」

嘉盈早前和李蔓瑩、米露迪早前現身ViuTV選美節目《肥美人》,與一眾參賽者較勁比賽閃避球,兩班人馬你來我往相當有睇頭,為平淡的節目灑一抹鹽花。刺激過後來到分享環節,三位嘉賓以自身經歷勸勉參賽者要有自信兼愛自己。嘉盈因身材火辣,曾惹來不少狂風浪蝶,甚至有變態網民留言問:「幾時拍 A V ?」面對此等留言,嘉盈妙問妙答去化解之餘,更贏得他人認同:「試過著得比較清涼被人問『幾時拍A V?』,有時我會反問一句『amazing video?i hope so.』試過因為咁有人覺得我好有EQ。其實我呢句唔係回應網民,係為咗令其他人覺得我好有EQ而鍾意我。」

李蔓瑩、「熊仔頭」的嘉盈和米露迪現身《肥美人》,灑鹽花的同時派洋蔥。
李蔓瑩、「熊仔頭」的嘉盈和米露迪現身《肥美人》,灑鹽花的同時派洋蔥。(圖片來源:《肥美人》節目截圖)
嘉盈 李蔓瑩 「試過著得比較清涼俾人問『幾時拍AV?』,有時我會反問一句『amazing video?i hope so.』試過因為咁有人覺得我好有EQ。」
「試過著得比較清涼俾人問『幾時拍AV?』,有時我會反問一句『amazing video?i hope so.』試過因為咁有人覺得我好有EQ。」(圖片來源:《肥美人》節目截圖)

嘉盈靚相合輯大放送:

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:IG@ kaaying219