黃又南

父患腦退化 黃又南:一家人坐埋已經好開心

最新娛聞

廣告

組合Shine徐天佑與黃又南,繼2012年的《Shine Passion Live》跨年騷後,敵逢今年係佢哋出道15年,兩人覺得ready可以再喺紅館開個唱,於是入紙申請6次,終成功取得紅館檔期,Shine將於3月2及3日再踏紅館舉行第二次《Shine Moments Live 2018》演唱會。其實又南入行以來經歷過不少高低起跌,試過因為幫父親還錢,每個月得二千零蚊使,又試過搏命拍動作片,拍到周身傷,現在終於還完錢,但父親又患上腦退化,不過黃又南好樂觀,佢話:「經歷過咁多嘢之後,我發覺一家人坐埋一齊,好簡單,已經係好開心嘅事!」

撰文:東方新地

圖片:新傳媒圖片庫

黃又南 堅持為父還債

黃又南話因為要幫爸爸還錢嘅關係,有六年試過每個月得二千零蚊使:「但我又冇嘢,咪坐地鐵開工囉,我開茶餐廳嘅朋友仲話:『嚟食飯,我包晒你三餐!』」佢指嗰段時間最辛苦嘅唔係佢自己:「我嘅壓力只係好表面,屋企人聽嘅閒言閒語可能比我更加多。當中我亦都搵到樣嘢,起碼我有堅持,每個月咁去還,我自己開多條路,就係拍動作片!一路拍,搏命做,拍到周身傷,返到屋企好迷惘,諗我咁做啱唔啱?但你畀我再揀,我都會咁揀。」

父親開心已足夠

黃又南指父親患腦退化後,已經唔記得又南幫佢還過錢,但仍然認得出又南:「咁已經足夠嘞,經歷過咁多嘢之後,我發覺一家人坐埋一齊,好簡單,已經係好開心嘅事。我爸爸雖然腦退化,但行得、走得,身體健康,佢只係因為認知障礙,變到好似細路仔咁,我覺得其實佢開心咪得囉!」

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!