蔡思貝

疑遭麥秋成狠撇 蔡思貝大呻︰你可唔可以諗吓我感受

最新娛聞

廣告

無綫小花 蔡思貝 與緋聞男友麥秋成雖然從沒正式宣布戀情,但已經是公認的一對,不過近日就傳來兩人疑似分手的消息,更指是 蔡思貝 被男友狠撇!上星期,男方在社交網站發表疑似分手宣言,一直未有直接回應的蔡思貝今日就喺Instagram上傳咗一張黑白相,更高呼︰「我只希望有一日你會我諗吓的感受」唔知係咩事呢?

 

延伸閱讀︰

爭《Slam Dunk》擁有權 張繼聰網上公審謝安琪

JC安志杰努力造人 為愛女Tessa添妹妹

蔡思貝 緋聞數不清

現年25歲的蔡思貝自出道以來就被封為新一代姣花,緋聞多不勝數,感情生活備受關注。雖然佢早與《狂舞派》舞指麥秋成傳出戀情,但仍先後與陳展鵬、周志文、羅仲謙及溫家偉等男藝人傳出緋聞;另外演技平平卻屢次被捧做女一,形象實在唔多好!

麥秋成疑發分手宣言

去到上星期,麥秋成突然喺社交網站發表疑似分手宣言︰「原諒 • 只因為愛,離開 • 為了要尊重自己」,更上載一張寫有「Never let somebody waste your time, twice.」(不要讓別人再次浪漫你的時間) 的圖片,矛頭疑指向蔡思貝!而女方一直未有正面回應,只係話社交網站平台從來都是用來給大家紓發不同情感,又希望大家將焦點放在佢工作上。

灰爆晒黑白相

相隔一星期,今日蔡思貝突然喺Instagram留言道:「I only wish you could try a day thinking in my head(我只希望有一日你會我諗吓的感受)」配上一張托腮沉思黑白相,睇嚟佢都幾灰喎,唔通係分手後的情感渲洩?唔知呢個「你」係唔係指麥秋成呢?

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!