糖妹

糖妹孝順又顧家 呢個絕世好家姐花28萬供胞弟去⋯

最新娛聞

廣告

細細粒的黃山怡(糖妹)在《逆緣》飾演社工Macy(蔡明詩),個角色活潑可愛,而且敢愛敢恨,相當討觀眾歡心。現實中,糖妹是家中大女,性格獨立,喺爸爸退休、媽媽係家庭主婦嘅情況下,仲一個人孭起頭家,一年畀28萬供埋細佢11歲嘅胞弟去英國讀書,絕對係「絕世好家姐」呀!

撰文:東方新地|圖片:TVB《逆緣》截圖、新傳媒圖片庫、糖妹Facebook

糖妹孝順又顧家

糖妹在《逆緣》中飾演社工Macy,與林夏薇飾演嘅庄司晨是好友兼同事。

08年出道的糖兄妹初時由糖兄負責作曲,糖妹主力填詞,兩人當年在頒獎禮中更奪得多個新人獎,成績彪炳,而糖妹出道時一直被指酷似陳慧嫻,加上經常表演同埋翻唱慧嫻嘅歌,令不少人都記得佢 。而這個組合維持6年,兩人自14年推出EP《動起來》後,便開始減少一同公開露面,但糖妹話二人不是拆夥,而且私底下一直有合作和聯絡。

糖妹多年來密密做,歌、影、視、廣告、登台、商演都見到佢,山大斬埋有柴,糖妹儲到好多錢,係圈中小富婆!

鄭秀文讚唱歌「勁好聽」

糖妹於TVB節目《流行經典50年》中唱過鄭秀文(Sammi)嘅〈如何掉眼淚〉,Sammi大讚糖妹唱得勁好聽,對於糖妹來說是一個肯定和鼓勵啊!

糖妹:家人是無價

糖妹辛苦工作的收入,係留畀家人用,而不是買名牌包包。現年30歲嘅糖妹有一個比佢年紀細11歲嘅弟弟,前年考DSE成績一般,心願係到外國修讀心理學,糖妹就喺財力上助佢圓夢:「我細個時都希望去外國留學,結果未能夠實現,既然細佬有清晰目標,就由佢嚟完成我嘅夢想,投資喺家人身上始終係無價嘅!」

個心穿咗個窿

英國脫歐後,糖妹稱弟弟到當地升學唔算平 ,一年開支要28萬。佢話﹕「細佬去讀書由我負擔,開支票嗰一下,個心真係穿咗個窿,學費、保險仲有其他雜費,加起嚟都廿幾萬,所以我要努力工作啦!」佢笑言細佬靠晒佢,所以佢都要增值自己,學多啲語言去唔同地方交流,順便搵真銀。

慳家搭港鐵

糖妹日常生活相當貼地,家住深水埗,係父母早年買入嘅物業,出入都係以港鐵代步:「搭港鐵既環保又可以控制時間,工作講誠信,準時抵達令人留下好印象,人哋先會再搵你做嘢,咁樣先可以能賺得更多。以前我都會覺得搭港鐵有啲唔自在,但長大咗就冇呢回事,人哋可以搭,點解我唔得?只係大家職業唔同啫!」

最希望請全家旅行

糖妹其實好叻女,一個女仔孭起頭家、自己使費、弟弟留學費,所剩無幾,佢最大嘅心願就係請全家人一齊去旅行,認為呢件事勢在必行!

帶阿媽去澳洲跳傘

雖然呢個心願暫時未做到,但上月糖妹趁去澳洲登台嘅機會,帶埋阿媽一齊去旅行,兩母女上山落海,玩得好盡興⋯⋯

佢仲爆糖媽勇字當頭撩佢去玩跳傘:「佢話唔想去睇嗰啲景點,話不如去玩跳傘,我好驚㗎!後尾我哋真係去咗跳傘,仲有浮潛,海陸空都玩晒!」不過糖妹見媽咪玩得好開心,充滿活力,連佢自己都開心埋!

吃貨糖妹 最大支出是飲食費

愛吃的糖妹話樣樣都會慳,但在飲食一定唔會慳,而這方面的支出也不少,之不過吃得開心又能減壓,也是為生活和工作帶來更多力量!糖妹說她習慣用一張信用卡,這樣可以控制支出,而且又能集中儲一張信用卡的積分,其實她在理財方面也很精明!

和「明哥」去做義工

雖然忙於工作,但糖妹也會為社會出力,她不時和歌迷會成員去做義工,而去年糖妹就同深水埗「明哥」拉隊去派飯,全程落手落腳做,真係好有善心!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!