索星二代 苗僑偉女任港姐攝影師

索星二代 苗僑偉女任港姐攝影師

最新娛聞

廣告

今年港姐話題多多,除了與復辦港男合二為一,合併競選並於8月底舉行!而早前大熱門Maggie冇得留低最後廿強,令人嘩然!另外,為谷收視,TVB更搵來苗僑偉與戚美珍的索爆大女25歲苗彤,以隨團外景攝影師身份,齊齊到日本與一眾佳麗拍外景,絕對係今屆港姐一大亮點!

其他文章︰

被雙親遺棄 張頴康眼濕濕講孤苦童年

大熱Pokemon GO 5招遊戲攻略全面睇

攝影發燒友

苗彤盡得母親戚美珍優良遺傳,樣靚身材正!而佢經常毫不吝嗇於IG晒噴血泳照、家庭照及snapshot,雖然苗彤早年多次被傳會參選港姐,不過大學畢業後,修讀藝術嘅佢早已醉心攝影工作,表明冇意透過參選港姐入圈!

冇諗過選美

三嫂表示一直都支持女兒攝影工作:「佢本身意願唔係選港姐,聽到個提議就話:『唔好啩?我唔鍾意囉!』佢真係冇諗過選美,但一直對藝術好有興趣。」至於今次為港姐任攝影師,三嫂說:「知TVB有咁嘅計劃,個女有同我講,佢都好有興趣,又鍾意影相,好支持佢做呢個工作。」

開攝影工作室

修讀藝術嘅苗彤大學畢業後,與幾位志同道合嘅同學開小型攝影工作室,而苗彤最擅長人像攝影,捕捉人與人感情交流,TVB方面認為苗彤雖然冇意選港姐,但攝影方面好有天分,於是今次邀請佢任御用攝影師。

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!