美男廚房

【心穎BB唔吼!】美男廚房晒肌 邊個半裸上身煎牛扒?

最新娛聞

廣告

近日《美女廚房》集集都有唔同版本嘅「地獄廚神」出現,成為網民熱話,日前就有位男藝人喺屋企親自上演一集《美男廚房》下廚煎牛扒,不過網民完全錯重點,將焦點放晒喺佢半裸側身晒肌兼露點上,身為「地獄廚神」之一嘅黃心穎仲搞笑問佢:「請問點解成日唔著衫?有無考慮過我地感受?」⋯⋯

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、張振朗IG黃心穎IG蔡思貝IG蕭正楠IG周志康IG梁泰來IG李綺雯IG姚子羚IG朱智賢IG

美男廚房:愛上食生嘢⋯⋯

呢位半裸上陣上演《美男廚房》嘅男藝人,之唔係近日為《美女廚房》擔任主持嘅張振朗囉!日前佢就喺屋企親自下廚煎牛扒,仲留言表示:「自從做左美女廚房後⋯我愛上左食生野⋯塊扒已經煎好⋯」相中牛扒鮮紅色,半分熟都冇,唔通張振朗畀一班「地獄廚神」搞到愛上咗茹毛飲血?

自從做左美女廚房後… 我愛上左食生野…. 塊扒已經煎好…..
張振朗(@owencheung)分享的貼文 於 張貼

張振朗(@owencheung)分享的貼文 張貼

張振朗(@owencheung)分享的貼文 張貼

身為「地獄廚神」之一嘅黃心穎立即質問張振朗:「請問點解成日唔著衫?有無考慮過我地感受?」

點知張振朗反寸心穎BB:「你覺得你著三點式大家又好想睇咩?」講緊嘅係心穎BB為《宮心計2深宮計》30億嘅點擊率著三點式找數⋯⋯

最近兩人正一齊拍緊新劇《牛下女高音》。

張振朗(@owencheung)分享的貼文 張貼

而蔡思貝就畀張振朗肌肉吸引,問佢仲請唔請鐘點!但張振朗就一啲都唔畀面,話:「請不過唔會係你~」

蔡思貝並冇就咁放棄,繼續游說張振朗,話自己好「賢良熟得」喎,唔知意思係咪話自己煮嘅嘢食起碼煮得熟過張振朗塊牛扒?

蔡思貝 SISLEY CHOI(@sisleychoi)分享的貼文 張貼

張振朗(@owencheung)分享的貼文 張貼

仲有唔少藝人紛紛留言,電台DJ梁泰來問張振朗「做乜半裸」?

梁泰來(@terryleungsc)分享的貼文 張貼

李綺雯問佢:「驚唔驚啲油彈落心口啊?」

李綺雯 Marine Lee Yee Man(@le.e.man)分享的貼文 張貼

細孖周志康更話佢「好學唔學」。

周志康(@danielchau928)分享的貼文 張貼

仲有姚子羚都留咗幾個邪笑嘅emoji畀佢!

姚子羚 Elaine(@elaine_yiu)分享的貼文 張貼

朱智賢最直接,問張振朗:「裸體煎牛扒係咪好食啲」?

朱智賢 Ashley(@ashley_ellabel)分享的貼文 張貼

蕭正楠就話:「又要唔著衫煮嘅」仲附贈一個香蕉圖案!

Edwin Siu(@edwinsiu)分享的貼文 張貼

張振朗就咁樣覆佢哋⋯⋯

張振朗(@owencheung)分享的貼文 張貼

新一輯《美女廚房》口碑差 有美女學徒被杯葛

有新一輯《美女廚房》睇,本來觀眾都相當期待,但主持換上阿Bob、蕭正楠及張振朗,同上一輯的鄭中基、方力申、梁漢文實在係無得比,被網民狂轟主持功力一般、節目氣氛普通。

有傳《美女廚房》仲有學徒淪為人肉佈景板,反而大台親生女就有好多上鏡機會,例如前落選港姐伍樂怡,慘遭其他美女學徒杯葛。

《美女廚房》每集會有5分鐘的下廚時間讓3位學徒上鏡,其他學徒就變成人肉佈景板。有指頭兩集播出後,有外援組學徒沒有上鏡機會,而大台親生女伍樂怡、王卓淇、單文柔等就有大特寫同對白。

伍樂怡同王卓淇在第一集已經被安排下廚上鏡,而伍樂怡頭兩集已經有不少出鏡機會,有傳她埋位最遲也沒有被催促,擺足架子,明顯得到優待,果然是親生女。

伍樂怡作為親生女在大台發展得不錯,在藝員訓練班培訓了幾個月,就已經安排她主持《Think Big 天地》、《3日2夜》、《安樂窩》等節目,待遇甚至比同屆港姐冠軍雷莊𠒇更好。

Kelly Ng 伍樂怡(@ngkelly_)分享的貼文 張貼

Kelly Ng 伍樂怡(@ngkelly_)分享的貼文 張貼

Kelly Ng 伍樂怡(@ngkelly_)分享的貼文 張貼