翠兒

落選口罩小姐翠兒上J2大談曾因講心事「畀人追到要辭職」

最新娛聞

廣告

《尾二一屆口罩小姐》即將迎來決賽,早前落選的005號翠兒,近日上咗J2節目《不正常愛情研究所》作嘉賓,分享自己曾經被男同事狂追到要辭職的親身經歷,更感嘆呢段經歷令佢得到教訓!

翠兒 落選口罩小姐翠兒上J2大談曾因講心事「畀人追到要辭職」
落選口罩小姐翠兒上J2大談曾因講心事「畀人追到要辭職」 (圖片來源:TVB提供節目截圖)

翠兒「畀人追到要辭職」 男同事仲飛正印狂纏

翠兒任職 Freelance 歌手兼模特兒,之前已在節目中分享過「被瘋狂追求」經歷的翠兒,這次再下一城分享同公司的不尋常被求愛經歷。翠兒當時到公司做trainee,因一次下班時與同路的男trainee分享了心事,令原本已有穩定女友的對方「誤墮」禁忌之戀,最近更與正印分手狂追翠兒。

翠兒 之前已在節目中分享過「被瘋狂追求」經歷的翠兒,這次再下一城分享同公司的不尋常被求愛經歷
之前已在節目中分享過「被瘋狂追求」經歷的翠兒,這次再下一城分享同公司的不尋常被求愛經歷(圖片來源:TVB提供節目截圖)

翠兒慘被公司冠以「亂搞男女關係」罪名

吳兆麟Alan 聞言即大感驚訝,向三位女主持問道:「你哋會唔會隨便同男仔傾心事?」又以男生角度分析指男仔聽女仔「講唔開心嘢」,會特別容易中招,更親揭箇中因由,頗有見地。

翠兒續指該名男生之後除了無視女友、於上課期間肆意向翠兒投以深情眼光惹來不少閒言外,與女友分手後更行動升級不斷纏著翠兒,有次更在公共交通上向翠兒壁咚;由於內容驚爆,全場主持為之嘩然!翠兒指事件最終驚動公司,令其慘被冠以「亂搞男女關係」罪名,翠兒憶述謂:「公司話個男仔出現嘅地方,我就唔可以出現。」最終翠兒不但要電話封鎖該名男子,更要辭埋份工,翠兒最後感嘆謂:「呢個故事教訓我哋唔好亂咁同人講心事。」

翠兒 吳兆麟Alan分析指男仔聽女仔「講唔開心嘢」,會特別容易中招,更親揭箇中因由,頗有見地
吳兆麟Alan分析指男仔聽女仔「講唔開心嘢」,會特別容易中招,更親揭箇中因由,頗有見地 (圖片來源:TVB提供節目截圖)

翠兒參加《尾二一屆口罩小姐》

其實翠兒來頭不小!同時是一名駐場歌手及模特兒,除了會為品牌拍照及出席活動外,亦不時以組合「撒哈拉的雨」身份參與商場騷。此外翠兒一直有學唱歌、結他及跳舞,並與炎明熹為同屆練習生,她的唱歌老師是曾比特及其女友。而近期她亦有參加《尾二一屆口罩小姐》,翠兒一開金口便獲媚姨大讚:「可以了,你唱得比剛才所有的參賽者都好!」

翠兒 佢係就005,在50強止步!
佢係就005,在50強止步!(圖片來源:IG@twiggycc_)

睇埋翠兒靚相:

翠兒反而被公司冠以什麼罪名?

翠兒於節目中分享自己不尋常被求愛經歷,對方不但與正印女友分手狂追翠兒,最後事件仲驚動到公司……詳見:落選口罩小姐翠兒被狂追經歷

《尾二一屆口罩小姐》決賽幾時舉行?

十六位佳麗即將進入十二強爭奪戰….按此看16強寫真相

圖片來源:TVB提供節目截圖、FB@ViuTV、IG@twiggycc_