肥媽

肥媽風頭被搶使橫手 狙擊鼎爺

最新娛聞

廣告

肥媽Maria Cordero由有線教煮餸開始,吸納了一批師奶fans捧場,去到無綫再拍《食平D》系列,拍住契仔六號(陸浩明)本來風平浪靜。點知16年無綫推出由李家鼎主理的《阿爺廚房》,鼎爺憑住出色的刀功與烹飪技巧極速被捧為新廚神,名利雙收。風頭與fans都被搶,向來獨大的肥媽當然心感不爽,去年《阿爺廚房》決定今年再添食,肥媽主動要求再拍《食平D》第七輯,誓與鼎爺睇齊,更暗地裡狂冧贊助商,肥水不流別人田。為免有比較,肥媽更拒絕與鼎爺同場合作,實行有你冇我!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、肥媽FB

肥媽 唔執輸添食

肥媽加盟無綫前,在有線電視主持了多年美食節目《肥媽私房菜》,至12年帶住六號(陸浩明)為無綫主持《食平D》系列,分別是《食平D》、《食平DD》、《食平3D》、《暖DD食平D》、《今個夏天食平D》和《阿媽教落食平D》,第七輯《食好D食平D》正在拍攝中,據知肥媽自動波添食,全因唔抵得李家鼎的《阿爺廚房2018》載譽歸來。

碼實贊助商

知情者透露:「呢幾年肥媽幫無綫拍咗咁多輯節目收視同口碑都好好,令佢成功建立師奶廚神形象,點知鼎爺一出,好多師奶fans都轉軚,網民亦一面倒撐鼎爺係真功夫。正所謂多隻香爐多隻鬼,肥媽不知幾唔happy,之前有監製提議搵佢同鼎爺嚟個crossover,肥媽一口就拒絕咗,佢話大家風格唔一樣,總之就各有各做。之後見鼎爺拍新一輯,肥媽亦唔執輸,即時同高層講佢都開拍新一輯,唔想連唯一嘅山頭都畀人搶埋,仲親自同啲廣告商傾贊助,講明只可以贊助佢一個節目同埋喺佢個時段賣廣告。」

不過網民就一面倒撐鼎爺有姿勢有實際!

同行如敵國

肥媽眼紅鼎爺都好正常,鼎爺在圈中捱足幾十年,突然揸刀被封廚神,開私房菜日日爆場要預約幾個月,廣告代言及商演都應接不暇,身家暴漲又買樓贈女友。早前談到鼎爺主持的《阿爺廚房》大受歡迎,肥媽會否怕被比較?肥媽說:「兩樣嘢嚟,冇得比。鼎爺講古法同刀工,你喺屋企食飯,阿媽會唔會喺條魚上面放多舊魚吖?」似有弦外之音。肥媽與鼎爺走嘅路線唔同,烹飪技巧亦各有千秋,不過始終一山不能藏二虎,仲要有一隻係老虎乸㖭!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!