膠戰SSP 膠戰

膠戰SSP|終於定檔10月播 因MIRROR事故延播兩個月 Edan鬥膠屙塞廁所

最新娛聞

廣告

六位膠人岑珈其(Kaki)、劉沛蘅(Hillary)、徐浩昌(肥腸)、黃正宜(阿正)、呂爵安(Edan)及魏浚笙(Jeffrey)即將於10月8日(星期六)晚上9時30分為大家帶來《膠戰SSP》——《膠戰盛夏祭!爭奪高級浴衣大作戰!》膠人將會大玩特玩夏日遊戲,爭奪最終著高級浴衣嘅資格!
膠戰SSP
(圖片來源:ViuTV提供)

《膠戰SSP》遊戲賽制

搶奪裝備成為大贏家

全集一共有四個遊戲,每個遊戲的勝出者都可以得到扭蛋機會,而扭蛋機裏面有唔同的貼紙,膠人集齊一套4款浴衣配件(浴衣、扇、腰帶、木屐)貼紙,就為之勝出,可以著上高級浴衣、企C位影終極大合照,而其他失敗者就會着上普通浴衣,畫上醜妝於大合照上出現。而這張終極大合照會於10月9日至13日期間登陸尖沙咀九龍公園巴士站的燈箱,歡迎各位膠粉睇完節目,再去打卡留念。

膠戰SSP
(圖片來源:ViuTV提供)

阿正完過山車就內急

節目中其中一個遊戲「死都唔眼閉」,六位膠人需要喺坐過山車的時候,擘大雙眼望向前面的鏡頭,瞪開眼睛時間較長的參賽者則勝出遊戲。珈其未玩先驚,多次企圖臨陣退縮,都被隊員捉回來。Edan期間不斷露出經典驚青樣,不停大叫,而阿正玩之前更緊張得想大便,場面攪笑。

膠戰SSP Edan隔住Mon都聽到在慘叫
Edan隔住Mon都聽到在慘叫(圖片來源:ViuTV提供)
膠戰SSP 非常驚險
非常驚險(圖片來源:ViuTV提供)

Edan被揭去完廁所爆馬桶

而在另一個遊戲「答咗嘢試吓唔好撞」,膠人需根據題目而寫出答案,如果答案與其他人不相同便可得到一分,相反答案一樣就冇分。Edan被其他膠人玩踢爆,大爆之前拍攝節目一同去宿營,Edan如廁後塞爆廁所,珈其形容成個廁所塞滿紙巾,最後肥腸竟然徒手通渠獲得大量讚賞。

膠戰SSP 又係你呀?
又係你呀?(圖片來源:ViuTV)

膠戰曾被延期播出

MIRROR演唱會第四場(7月28日)當晚發生嚴重意外,舞蹈員李啟言(阿Mo)在表演時被巨型屏幕砸中嚴重受傷,之後多項涉及MIRROR和COLLAR的宣傳活動相繼延期或取消;而Edan(呂爵安)有份主持的《膠戰SSP》,原定於8月6日播映,因爲意外遭延期播放。

ViuTV計劃連播四套Mirror主演的劇集嗎?

10月TVB已為台慶檔做足準備,當然ViuTV亦唔輸蝕,早前已釋出預告計劃以四套Mirror成員主演的劇集連續接檔播放,包括⋯⋯詳見:MIRROR四劇對撼無綫台慶

《季前賽》幾時播?

《季前賽》原本計劃於8月底播放,然而因為演唱會事故而抽起,MIRROR亦進入「休團」將態,一眾鏡粉深表遺憾,最近有風聲傳出,10月MIRROR將再度復工⋯⋯按此看《季前賽》角色介紹

撰文:東方新地圖片來源:ViuTV