芯駖

芯駖@COLLAR自認擇偶條件好膚淺 曾揭初戀男友偷約女仔 用一個方式懲罰對方

最新娛聞

廣告

人氣女團COLLAR成員李芯駖(Sum Ling)上電台節目《公子會》做嘉賓,大談初戀話題,原來芯駖的初戀發生在中學時,對方是她的同班同學,更完全符合她的擇偶條件,但因為被芯駖揭發對方在網上偷約女仔,因而被芯駖懲罰守行為長達一年!

芯駖@COLLAR 獲讚擁有典型DJ靚聲

今次是芯駖首度上電台接受訪問,網友都大讚她「把聲好正好性感」、「好有療癒感覺」、「低音聲好磁性」等等,森美、火火和劉翁3位主持就指芯駖把聲好似溫柔的客服(客戶服務員),更要求芯駖即場示範講:「先生,咁你想我點呢?」之後又大讚她的聲線為典型DJ靚聲,就好似一些7、80年代的前輩DJ,例如鄭子誠一樣感性又好聽,但原來芯駖一直覺得自己把聲好異常,直至入行後才發現這也可以是一種優點。

芯駖提到參加《全民造星4》時,曾被批評把聲好似「食咗10年煙咁樣」,又指她的聲線是「爛聲」、「沙聲」、「肯定成日去蒲」等等,森美就反駁指她的聲線有種溫婉的感覺,很有女人味,因此也會有種媽咪聲的感覺。芯駖就解釋她參賽時因為唱低音歌,受唱功差拖累,令聲線亦顯得較為沙啞。她笑指以前教跳舞班時,要一個教3、40個學生,經常要大聲嗌出來,聲線亦因此變得較為厚實。

芯駖
芯駖首次接受電台訪問,獲讚把聲好似前新聞主播方健儀和歌手何嘉麗。(圖片來源:FB@公子會)
芯駖
芯駖難忘參加《造星4》時,曾被批評把聲好似「食咗10年煙咁樣」。(圖片來源:ViuTV《全民造星4》截圖)

芯駖自認把聲有距離感 但揀男友要跳脫

森美舉例指周慧敏把聲較有玉女Feel,芯駖把聲則似何嘉麗,他指何嘉麗亦為好多電影配過音,包括配過鍾楚紅。火火則指芯駖把聲給人一股威嚴、高傲的感覺,令他覺得她是一個「好難媾」的人,一定要「有啲料到」,才可以向她展開追求。芯駖坦承自己把聲的確令人好有距離感,但其實只是因為以前做跳舞老師的工作需要,到真正拍拖時,她就不會真的好嚴肅、正經,揀男友方面,她更希望對方是個比較跳脫的人。

講到擇偶條件,芯駖就自認好膚淺,一定要高大靚仔,主持繼續追問她頭3位的擇偶條件,她也答是樣貌行先,她解釋因為樣貌是給人的第一個印象,不一定是要好靚仔,但一定順眼,給人舒服、正氣的感覺,性格方面,她就表示:「我比較鍾意有自己諗法嘅人,可能係有啲特別或者奇怪嘅個人之處,亦都可以係一種技能,最緊要係嗰個moment,佢嗰種自信或者魅力可以吸引到我。」不過被森美取笑要有魅力等於要靚仔,即係講到最後都係要揀靚仔。

芯駖
芯駖指自己把聲令人產生距離感,完全是因為做老師的工作需要。(圖片來源:IG@lisumlingg)

芯駖揭發初戀男友用Xanga媾女

講返主題「初戀」,芯駖憶述是發生在高中時:「佢都係高大靚仔,係我同班同學,中學嘅時候梗係好多諗法,好sweet,覺得可以好長久,但最後發現對方未玩夠。當時仲係用緊Xanga,有得同人傾偈嘅,當時我發現一啲對話,發現到佢約女仔。我係即刻發脾氣攤牌,同佢講我接受唔到,我記得嗰時係好激烈嘅,因為呢個男朋友嗰時係都好鍾意我,又要生要死,又話要自 殺,又話自己係一時鬼揞眼咁。」

芯駖續說:「佢當時係冇成功約到出嚟嘅,但個對話係好唔尋常,佢係咁約人出嚟,但人哋又唔肯,之後佢就話:『不如我哋約去啲隱蔽啲嘅地方吖!』」劉翁取笑其初戀男友「媾唔到女仲要畀自己條女發現」真係慘,火火就追問:「佢高大靚仔,約個女仔出嚟約唔到?畀你發現之後,佢仲要生要死?有冇咁懦弱嘅高大靚仔呀?」森美即笑答:「我咪就係嗰種囉!」

芯駖
芯駖的初戀因為發現對方用Xanga媾女而終結。(圖片來源:IG@lisumlingg)

罰對方「守行為」一年 再一齊一日

芯駖直言因為兩人是同班同學,所以芯駖仍有給予對方機會「守行為」,她說:「佢話要重新改過自新,我知佢真係好有誠意,好想做呢件事,之後佢等咗我一年,每日都一齊接我返學放學,又陪我去補習,有啲咩都喺我身邊,不過嗰段時間我哋冇拖手,冇情侶咁相處,因為已經分咗手,但佢都話會繼續等我,等到我肯一齊番為止,其實我哋嗰時大家都真係好愛大家嘅。」

芯駖指當時真的有被他感動到,但因為她當時想升大學,要忙著專心讀書,加上之前受傷太深,所以足足等了一年後,才再接受對方,芯駖說:「我哋係有一齊番一日,之後發現都係唔好喇,因為佢等咗一年之後,忍唔住同咗另一個女仔一齊。我知道咗之後,就有啲唔開心,同佢講:『你又話等我嘅?但你又同另一個一齊?』」引來森美反駁:「你真係夠膽死嘅,你拖咗人一年喎大佬!」

芯駖
芯駖之後再接受番初戀男友,卻發現對方已有了另一個女友,於是只復合一日便再度分手。(圖片來源:IG@lisumlingg)

芯駖:男方現在已結婚

芯駖就解釋:「佢出軌吖嘛!跟住佢就話:『我即刻同佢分手』,咁佢之後就同個女仔分手。其實呢件事好詭異,因為同佢一齊個女仔,就係將佢出軌件事話畀我知嗰個女仔,所以我就覺得點解咁奇怪嘅,你都明知係佢話我知,你都同佢一齊?咁我就有啲嬲囉,不過佢知道咗就即刻同個女仔分手,一心一意想同我一齊,但一齊咗一日之後,我搵唔番嗰種感覺,有條刺喺度,成日覺得佢會再出軌,或者追我身邊嘅朋友。」

芯駖指兩人分手後就升上了大學,沒有再聯絡,現在男方更已結了婚。芯駖講到她升上大學後,本身是讀視覺藝術,但卻把時間都花了在Danso(舞蹈學會)上,雖然當時也feel到有幾個人向她展開追求,但自己無意思的話,她就不會再與對方來往。之後入大學約一、兩年後,她才遇上第二個男友:「因為我係好乖、好認真嘅人,我一跳舞就全心跳舞,完全好少理其他嘢,日跳夜跳,跳到冇晒時間,直到上咗軌道先會諗拍拖。」

芯駖
芯駖指自己在大學時期好專注跳舞,直到上了軌道後才開始諗拍拖。(圖片來源:IG@lisumlingg)

芯駖曾愛孝順男 行為奇特致分手

芯駖表示她最長一次拍拖,拍了三年幾接近四年,之後那些都是一年以下,大多原因都是因為大家性格太特別,相處起上來就有好多衝突,好難解決。她舉例指有一任男友在衣著打扮方面都好奇特,但係好孝順,即使兩人分了手,他仍會去探望她的爸爸,還會放一個飯盒在她屋企門口,但她笑指其實不好食,她又指對方現在已不在香港,而兩人分手的原因,是對方有時會做一些行為,令她在一班朋友面前好尷尬,例如會在食飯時突然拿一棵草出來講等等。

芯駖指自己也算性格怪異,她舉例指朋友都覺得她應該成家立室,勸她找回前度復合,認為對方有樓又能照顧她,已經很不錯,她就覺得不喜歡就是不喜歡,不願勉強自己。她又指自己會刻意避開需要應酬的親戚飯局,因為不喜歡一些令她不自在的環境,「去飲」更加是可免則免,除非真的是很多年的好友。森美就評價她真的很自我,甚至有點社交障礙,芯駖表示認同,指自己還有點專注力不足和過度活躍。

芯駖
芯駖自認有社交障礙,對會令她不自在的環境,都會盡量避開。(圖片來源:IG@lisumlingg)

芯駖自言已過適婚年齡

講到對婚姻的睇法,芯駖指前些年也曾考慮這件事,但在過了適婚年齡後,便沒有再介懷,她說:「而家係冇咁著緊,都會想有個伴侶,但唔會話逼住自己幾時要做咩咁,我係好隨緣嘅,如果真係遇到個好啱嘅,可能拍拖一、兩年就會結婚,但而家未遇到。」森美笑指她的樣貌似「闊太樣」,似會嫁個有錢人,感覺亦好有福氣和賢良淑德。芯駖就指過往拍拖的對象都是藝術家性格,未遇過好有錢的對象,拍拖時去食飯、旅行等更多是由她付帳。

芯駖
森美指芯駖貌似好有福氣和賢良淑德,建議她以後可以開拓「闊太」戲路。(圖片來源:IG@lisumlingg)

《深宵更》體驗夜班工作

此外芯駖早前有份主持ViuTV節目《深宵更》,負責親身體驗各種夜班工作,包括做廚房學徒學整點心,和到主題樂園做見習樹藝師等。這次是芯駖首度擔任主持,網民都紛紛大讚她對工作好認真,說話亦好貼地,令人睇得好舒服。

芯駖
網民紛紛大讚芯駖工作時態度好認真,說話亦好貼地。(圖片來源:ViuTV《深宵更》截圖)

即睇《深宵更》芯駖幫樹木做BODY CHECK:

第一次做主持有板有眼!

芯駖自爆有什麼擇偶條件?

芯駖首度上電台接受訪問,講到擇偶條件,芯駖就自認好膚淺⋯⋯詳見:芯駖自認擇偶條件好膚淺

COLLAR人氣王Day成新一代廣告女王?

林明禎近年將發展重心由台灣轉去香港,不過最近因為「老是常出現」反而令網民覺得吃不消,但其實阿Day所拍的廣告實在太多,只係三個月都已經接近10個⋯⋯詳見:Day擊敗林明禎做廣告女王

撰文:東方新地圖片來源:FB@公子會、ViuTV《全民造星4》截圖、IG@lisumlingg、ViuTV《深宵更》截圖資料或影片來源:YouTube@ViuTV