王敏奕

花弗曾國祥拖婚 黃宗澤攝位速食王敏奕

最新娛聞

廣告

25歲的王敏奕與曾志偉大仔曾國祥拍拖三年半,人前人後sweet到爆,花弗成性的曾國祥今次算長情,不過講到結婚一於拖字訣,有心但冇計劃。近年兩人又聚少離多,感情似有暗湧。今年5月,王敏奕與黃宗澤(Bosco)合作拍網劇《飛虎極戰》,二人演情侶日對夜對,出事亦唔奇。日前王敏奕在糖妹與陳瀅扶實步出Bosco在九龍城開的蠔吧,飲大咗的王敏奕在街頭失控爆喊之際,Bosco竟從佢身旁極速跑落樓竄上車,完全當對方透明,實在好離奇!

王敏奕 曾國祥聚少離多

王敏奕四年前在無綫播出的劇集《M Club》演嫩口李麗珍,清純外表夠煞食,未幾即馴服曾志偉大仔曾國祥,拍拖不久已進駐男友位於九龍塘的寓所同居。近年王敏奕演出機會不斷,曾國祥亦全身投入導演工作,二人戀情看似穩定,不時孖住出活動及互撐對方有份參與的電影,而且女友又得屋企人歡心。但近年曾國祥專注在台灣發展,二口子聚少離多,對於婚事又拖字訣,難免出事!

王敏奕《飛虎極戰》遇Bosco

今年5月,王敏奕參與網劇《飛虎極戰》,與Bosco合作做飛虎隊內的一對情侶,遇上情場老手,入世未深的王敏奕自然難以抵抗!據知兩人拍足4個月日見夜見,一拍即合,劇組人員見佢哋好到一杯嘢飲share,放工仲成日約埋去Bosco間蠔吧飲酒擦蠔。男友不在身邊,女仔芳心最脆弱之時,就最容易被人乘虛而入啦!

 

早前兩人在西貢市拍劇,拍完後王敏奕好自然走上Bosco架保母車換衫,男方就好識做咁企在車外護花。親密到咁?

交換口水冇問題

王敏奕與Bosco戲裡戲外不時打情罵俏,不時黐到實,仲會同飲一杯飲品,嘢食你一啖我一啖,交換口水完全唔覺有問題喎!

王敏奕醉爆街頭

早前本刊拍得王敏奕搵好姊妹陳瀅及糖妹陪散心,當晚三人到Bosco位於九龍城的蠔吧,在一樓的VIP房內擦蠔食牛扒狂飲紅酒白酒,至凌晨一時許,踢住拖鞋披頭散髮的王敏奕在姊妹兩邊扶實下離開。現場所見,王敏奕腳步浮浮企唔穩,手袋都要姊妹幫手拎住,不時自言自語,手機跌埋落地都冇意識執。

 

Bosco鬼祟閃人

就在三人在蠔吧門口商討去處期間,Bosco突然以光速跑落樓,跳上早已在門口等候的保母車,王敏奕見Bosco上車後,不時望向其方向,最終要陳瀅糖妹拉走佢。眼見糖妹及陳瀅在街頭照顧飲醉的王敏奕,Bosco竟然扮唔識扮路過,連一句問候都冇,咁唔正常有啲嘢喎!

 

當晚王敏奕的心情明顯非常差,醉哭街頭不特止,仲好唔想返屋企,好不容易才拉到佢去陳瀅座駕停泊的錶位,都要擾攘一大輪先成功上車。糖妹正想關門離開之時,王敏奕失控怒吼:「唔好打畀佢!唔好搵佢呀!」王敏奕似乎為感情事賣醉,好姊妹陳瀅與糖妹為睇實佢,所以非常清醒。

返回柴灣娘家

王敏奕自小與家人住在柴灣公屋,與曾國祥拍拖後一直同居,不過最近王敏奕離奇回歸公屋,未有返回與曾國祥的同居愛巢。本刊記者連日來都見王敏奕在柴灣公屋出入,幫手湊三年級的細佬及幫母親去超市入貨。話說王敏奕身為家中長女,14歲就開始搵錢幫補家計,照顧同母異父的細佬。近年佢搵錢多了,家人生活有所改善,今年農曆年她請母親及8歲的細佬去日本旅行,係圈中出名的考順女。

王敏奕:同Bosco合作好開心!

其後王敏奕在寓所樓下接受本刊訪問,佢表示在《飛虎極戰》同Bosco合作得好開心,另外又否認與男友曾國祥感情生變,稱兩人「OK呀,好好呀!冇問題。」不過婚事卻是遙遙無期。提到未來老爺志偉哥,王敏奕表示對方係自己好尊重的前輩,對自己好好。其實「志偉新抱」呢啲虛名嚟啫,25歲王敏奕有大把青春,條件咁好可以慢慢揀喎!

全文完

曾志偉啜爆性感女模影片詳情?

近日曾志偉與一名性感女模慶生的視頻流出,從片中可見曾志偉在飯局中為壽星女熱唱生日歌之後,特意走向女模身旁一同吹蠟燭,隨後更…詳情請看

被啜爆的性感女模是誰?

影片流出之後,女模的身份背景亦立即被起底。原來女模擁有180cm魔鬼身形,曾經被傳是擔任過多間上市公司主席富豪余錦基的契女…詳情請看