BB爬行大賽

【萬千星輝賀台慶】無綫台慶搞BB爬行大賽 賴慰玲仔仔喊住贏冠軍

最新娛聞

廣告

昨晚是無綫台慶,因為今年有套大熱劇集《BB來了》,所以藉此舉辦「BB爬行大賽」,由孫慧雪囝囝、賴慰玲囝囝、李漫芬囡囡及兩位素人BB一同參加比賽,結果場面一片混亂。其中賴慰玲囝囝Marat被扮BB的吳家樂追著,結果邊爬邊喊,雖然贏得比賽,但看著BB的喊樣,其實都幾心痛!

撰文:Sunday Kiss、東方新地 | 圖片:無綫台慶截圖 | 編輯:東方新地

【台慶】賴慰玲仔仔喊住贏BB爬行大賽冠軍

昨晚無綫台慶有眾多表演環節,其中一個表演是由人父吳家樂、徐榮、黎諾懿和黃致豪扮演BB爬行、玩玩具和跳舞,動作搞鬼,引得一眾藝員哄堂大笑。

表演過就後舉行「BB爬行大賽」。由孫慧雪、賴慰玲、李漫芬及兩位素人帶佢哋嘅小朋友出戰,其中賴慰玲囝囝Marat一路領先,中途向後一望,被扮BB的吳家樂嚇親,一邊大喊一邊加速向前爬,最終贏得比賽。

除了賴慰玲囝囝喊住爬,其他BB都邊爬邊喊。其實現場非常嘈吵,又多陌生人,而且已經過晒BB要上床訓覺嘅時間,又難怪BB們全部都喊住比賽!希望咁多位媽媽返屋企好好氹返BB,唔會嚇親佢哋啦!

相關文章:

吳若希大爆TVB講明要撐周柏豪

噚晚(19/11)《萬千星輝賀台慶》為慶祝TVB生日,請來一眾藝員歌手表演。當中有一個環節就係搵嚟周柏豪、袁偉豪同胡鴻鈞表演射籃。

問到陳山聰支持邊個時,佢就話識咗袁偉豪咁耐,都唔知佢識打籃球。

之後再問馬國明,佢就話自己支持《降魔的》嘅胡鴻鈞,不過唔知自己嗰隊支唔支持。

最後訪問埋歌星隊嘅吳若希,佢就話:「我個心就係支持胡鴻鈞,不過TVB份稿叫我支持周柏豪!」Do姐都不禁講句:「乜你咁㗎?」連叻哥等人都忍唔住話佢倒米。有網民就諗此言論一出,吳若希應該好快畀TVB高層「照肺」喇!

同場加映:

Do姐叫錯名 場面非常尷尬

射籃之後有一個環節係《兄弟》一眾演員大騷身手,表演過後Do就介紹幾位男演員時就將伍允龍叫做馬允龍,不過Do未有察覺,場面搞到幾咁尷尬。

 

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!