愛回家

《愛回家》派69歲蘇恩磁玩黑絲色誘親生仔 重口味自摸騷腳披頭散髮爆撩

最新娛聞

廣告

無線皇牌劇集《愛回家之開心速遞》收視持續高企,長播長有,無線新晉「咪神」何沛珈2021年起加入劇集,飾演細龍生Max的女友Luna,並進駐威龍集團成細龍生的秘書,表現入屋亮眼!而前日(25日)播出的一集《愛回家》,更交代飾演「威龍」二太的69歲蘇恩磁,眼見Luna得到細龍生寵愛,於是模仿Luna玩性感,穿上黑絲跳椅子艷舞「引誘」細龍生,好鬼重口味!

愛回家 正唔正先?
正唔正先?(圖片來源:IG@hpgroxanne)
愛回家 扮兩姊妹!
扮兩姊妹!(圖片來源:IG@hpgroxanne)

69歲蘇恩磁黑絲解放跳艷舞 色誘親兒子爆笑場面觀眾話重口味

故事講述二太蘇恩磁眼見Luna得到細龍生Max寵愛,於是模仿Luna玩性感,鏡頭前二太狂玩跌膊兼晒腿;隨後劇情更交代Luna幻想二太在Max面前,大著黑絲跳椅子艷舞,玩到色誘親生仔好鬼重口味!

愛回家 二太蘇恩磁首次整招喪抄Luna扮少艾!
二太蘇恩磁首次整招喪抄Luna扮少艾!(圖片來源:《愛回家之開心速遞》截圖)
愛回家
(圖片來源:《愛回家之開心速遞》截圖)
愛回家
(圖片來源:《愛回家之開心速遞》截圖)
愛回家
(圖片來源:《愛回家之開心速遞》截圖)

蘇恩磁背後為敬業演員

蘇恩磁70年代入行,成綠葉多年,其實非常敬業,她曾接受《myTV》網上訪問:「外行人可能覺得演戲是一件很容易的事,但我們演戲的便會發覺完全是兩回事。」

蘇恩磁會為每個角色做好準備:「日曬雨淋冇人知,但劇集播映嘅可能只係一、兩秒,但係觀眾未必知道我哋朝早4點幾就要起身,準備朝早6點嘅工作,只係為咗拍一個鏡頭。因為我對演戲有興趣,先能夠堅持到今天。如果冇興趣,我諗喺任何一個行業都堅持唔到。」

愛回家 蘇恩磁投入演出!
蘇恩磁投入演出!(圖片來源:IG@hpgroxanne)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:《愛回家之開心速遞》截圖、IG@hpgroxanne