許子萱 孤獨精

許子萱缺席應屆港姐豪宅Party 邢慧敏襯機發表友情宣言當對方冇到

最新娛聞

廣告

參加2022年香港小姐並獲得亞軍的許子萱(Cecca)當選後是非多多,除咗失落冠軍後疑似鏡頭前黑面,早排仲成日缺席TVB公開活動,俾人鬧爆作為應屆港姐唔盡責,許子萱不但無反省,仲在IG留言反擊:「姊姊這裡不歡迎黑粉,不喜歡的可以滾哦!」許子萱近日有報道指要求提早解除港姐合約,堅決要回復自由身。

未知係咪許子萱份人太有性格,昨晚(7日)一班港姐姊妹豪宅聚腳食飯,冠軍林鈺洧都有出現,但許子萱睇相唔見佢出現,令網民覺得許子萱同成班港姐不和,俾「姊妹們」撇低咁話。

許子萱 孤獨精 許子萱 失蹤唔亮相 Cecca經常分享生活照。
許子萱就慘變「孤獨精」!(圖片來源:IG@ceccamangoqueen0214)
許子萱 孤獨精 難免令人覺得被排斥。
難免令人覺得被排斥。(圖片來源:小紅書)

港姐姊妹豪宅喪食唔預清高女留言祝友誼長存明當許子萱無到

應屆嘅友誼小姐邢慧敏日前在社交網站發布照片,相中成班港姐去咗陳瑞菱(Reina)嘅豪宅搞聚會,但就唔見許子萱有到場!邢慧敏玩得開心,仲留言寫道:「謝謝Reina和 Auntie 的招待,好吃的雞煲和 BBQ。這個椰子水品牌也是他們家的喔,超好喝!椰奶味道香!眨眼時光過得好快,香港小姐2023即將又來了,但我們永遠都『香港小姐 2022』,願我們友誼長存 。」對於喺許子萱「缺席」下,邢慧敏先嚟祝福友誼,未知係咪另有用意!

許子萱 孤獨精 齊人合照都唔見有許子萱。
齊人合照都唔見有許子萱。(圖片來源:小紅書)
許子萱 孤獨精 邢慧敏在許子萱no show情況整個祝福友誼。
邢慧敏在許子萱no show情況整個祝福友誼。(圖片來源:小紅書)

許子萱份人清高極不合群 疑當其他佳麗唔係一回事

陳瑞菱生日嗰陣,幾位港姐姊妹都有拍片送祝福,但許子萱則毫無表示,同其他港姐作風好唔同。至於昨晚嘅港姐聚會,只見冠軍林鈺洧、最後嘅五強徐麟同陳銘鳳,但就唔見最近事非多多嘅「黑面」亞軍許子萱。

除咗「姊妹」生日無祝福,許子萱平時從唔會喺IG分享同其他佳麗的合照,仲多次缺席以港姐身份出席嘅活動,直接撇低班港姐姊妹,由佢地自己分擔TVB大型活動工作。近日有報道指許子萱仲向TVB要求提早解除港姐合約,索性回復自由身,力指原因並非唔甘心淪為林鈺洧佈景板,而係抵受不了娛樂圈壓力,索性唔撈!

許子萱 孤獨精 許子萱 失蹤唔亮相 許子萱身材惹火,曾於紐約美國銀行擔任投行分析師。
好耐冇出席公開活動。(圖片來源:IG@ceccamangoqueen0214)

TVB讓步挽留許子萱

消息更指許子萱向TVB要求提早解除港姐合約嗰時,TVB因唔希望2008年港姐冠軍張舒雅離巢,要搵其他港姐為新一屆港姐加冕嘅歷史重演,曾經罕有讓步,不停游說許子萱只需出席新一屆港姐加冕,可以缺席其他活動。但是許子萱我行我素,繼續話唔撈!

許子萱 孤獨精 許子萱 失蹤唔亮相 性格港姐連環翹起大台!
性格港姐連環翹起大台!(圖片來源:IG@ceccamangoqueen0214)
許子萱 孤獨精 許子萱 失蹤唔亮相 大台罕有讓步留女。
大台罕有讓步留女。(圖片來源:IG@ceccamangoqueen0214)

許子萱失落港姐冠軍表情極唔順超鏡頭前即黑面唔扮野

25歲嘅許子萱參加《2022香港小姐競選》總決賽時,向來係網民心中熱門,但當賽果宣佈許子萱只獲得亞軍,冠軍就落在林鈺洧手上時,許子萱即被鏡頭捕捉到疑似黑面,因失落冠軍而唔忿氣嘅表情。事後許子萱接受傳媒訪問,否認失落冠軍有不忿:「我打算宣布前冇笑容,宣布後先笑,咁個笑容會燦爛啲。老實講我係有少少失望,但唔係所有事都咁完美,呢個係不完美嘅完美。」隨後許子萱即在微博貼多張選美照片,感性發文:「我會繼續帶上最燦爛的笑容,不辜負生命,繼續起舞」。

許子萱 孤獨精 許子萱 失蹤唔亮相 Cecca被捕捉到黑面。
許子萱被捕捉到黑面。(圖片來源:TVB@節目截圖)
許子萱 孤獨精 許子萱 失蹤唔亮相 許子萱指當選絕對是人生畫上最精彩的筆畫之一。
許子萱微博指當選絕對係人生畫上最精彩的筆畫之一。(圖片來源:微博@許子萱Cecca)

撰文:東方新地圖片來源:Instagram、TVB、微博、小紅書資料或影片來源:TVB