試當真

試當真|古天樂公開點名日日𥄫 「港版子瑜」吳家忻得米

最新娛聞

廣告

YouTube頻道「試當真」開騷,首場最驚喜是連環星級嘉賓出場,日場「Channel需要女」現場版有鄧麗欣現場「見工」,夜場同一環節連古天樂都現身,古老闆仲自爆好欣賞其中一位女網紅,咁大件事有人講呀!

撰文:東方新地 圖片:讀者提供、IG@kayan9896、試當真Facebook

「試當真」有古仔撐

古天樂以神秘嘉賓身份現身,令現場觀眾熱血沸騰,反應非常熱烈,他更扮應徵網紅接受游學修、許賢和蘇致豪即場面試。古仔上台扮「見工」,當然要對「試當真」的人與事都瞭如指掌,期間除了笑指游學修平時見到面都唔稱呼佢,為人冇禮貌,古仔更點名讚一個人。

古仔現身,給觀眾驚喜!(圖片來源:讀者提供)
古仔現身,給觀眾驚喜!(圖片來源:試當真Facebook)
古仔與游學修、許賢和蘇致豪談笑風生,仲激讚吳家忻。(圖片來源:讀者提供)
古仔與游學修、許賢和蘇致豪談笑風生,仲激讚吳家忻。(圖片來源:讀者提供)

點名欣賞Locker條女

談及Channel中最欣賞的女網紅,古仔諗都唔諗就答:「最欣賞Locker條女(Jeannie吳家忻/@kayan9896),嗰條片到依家仲係最多人睇。」古仔成日都睇吳家忻啲片,擺明點名畀位佢上,其實吳家忻近月與許賢和蘇致豪合作〈係咁先啦〉爆紅,已成新一代網絡女神,今次有古仔加持,人氣肯定再飈升。

吳家忻與男友Locker在騷上跳辣身舞。(圖片來源:讀書提供)
吳家忻與男友Locker在騷上情侶檔跳舞。(圖片來源:讀書提供)
今年中吳家忻與許賢及蘇致豪合唱〈係咁先啦〉唱到街知巷聞。(圖片來源:IG@kayan9896)
今年中吳家忻與許賢及蘇致豪合唱〈係咁先啦〉唱到街知巷聞。(圖片來源:IG@kayan9896)

吳家忻上位之路

這個年代,人人都可以拍片做網紅,去年仍是素人的吳家忻(kayan9896)拍游學修主理的Youtube Channel 「試當真 Trial And Error」短片《唔通佢有男朋友》 ,仙氣登場人氣急升,更被網民封為「港版周子瑜」。短片去年11月播出至今,已超過110萬人次觀看,是頻道入面Top5多人觀看的短片,短片出街後吳家忻的社交網粉絲( kayan9896 )更激增。23歲的Jeannie五官標緻好上鏡,身材亦好平均,側面睇又真係有八九成似周子瑜。

kayan9896被封「港版周子瑜」的Jeanie,眼大大笑得好甜。
被封「港版周子瑜」的吳家忻,眼大大笑得好甜。(圖片來源:《唔通佢有男朋友》封面圖片)
早前Jeanie拍游學修主理的Youtube Channel 「試當真 Trial And Error」短片《唔通佢有男朋友》。
去年Jeannie拍游學修主理的Youtube Channel 「試當真 Trial And Error」短片《唔通佢有男朋友》。(圖片來源:IG@kayan9896)
Jeannie曾經在香港Rapper「Tyson Yoshi」的MV《Something》中出演,畫面及風格一樣有女神感覺。
吳家忻曾經在香港Rapper「Tyson Yoshi」的MV《Something》中出演,畫面及風格一樣有女神感覺。(圖片來源:IG@kayan9896)
22歲的Jeanie一舉手一投足都星味十足。
23歲的吳家忻一舉手一投足都星味十足。(圖片來源:IG@kayan9896)
Jeanie亦有鄰家女孩的一面。
吳家忻亦有鄰家女孩的一面。(圖片來源:IG@kayan9896)
Jeanie完全具備做女神的條件。
吳家忻完全具備做女神的條件。(圖片來源:IG@kayan9896)
六年前仍在讀中學的Jeanie已經是個小美女,證明她真材實料無添加。
仍在讀中學的Jeannie已經是個小美女,證明她真材實料無添加。(圖片來源:IG@kayan9896)

成名作:《唔通佢有男朋友》