麥明詩

談學生壓力大 分享減壓方法 麥明詩:「喊完就可以東山再起!」

最新娛聞

廣告

早前一眾《誇世代》演員包括陳豪、李佳芯、龔嘉欣及麥明詩等人出席宣傳活動,向來關心時事的十優港姐麥明詩,談到近日香港有唔少學生因壓力太大而輕生的事件,佢表示自己讀書時、或是依家工作都會有壓力大的時候,睇睇佢有咩減壓方法分享俾大家!

麥明詩:「搵一啲叻嘅地方讚吓自己!」

麥明詩出名貼地又關心時事,對於近日學生因壓力大而輕生的事件佢亦有留意,麥明詩稱好明白喺香港讀書好大壓力, 自己讀書嗰陣一樣有壓力,甚至現時喺TVB工作的壓力更大,因為個個人都又叻又靚。麥明詩同時分享一啲減壓方法,佢經常都會搵一啲自己叻的地方讚吓自己,因為無人係完美的,但自己總會有一啲優點,從而令自己心態更正面 。

麥明詩:「喊完就可以東山再起!」

麥明詩透露自己壓力大時會搵屋企人同朋友開解,佢覺得香港人唔開心的時候會收收埋埋,因為怕被人覺得自己軟弱;麥明詩覺得接受自己的不足、好好抒發出來其實並唔係羞恥,反而可以重新上路。所以麥明詩無論讀書還是選港姐時都不時會喊,喊完就可以東山再起!