謝安琪

謝安琪激罕晒爆肌照 操成健美身材 生日收張繼聰送健身器材有關?

最新娛聞

廣告

近期因疫情關係,健身室被逼停業,謝安琪(Kay)繼早前貼健身舊片晒背後,日前終於貼出正面照,穿上運動Bra Top的謝安琪谷行手臂,擺出有如健美小姐的姿勢,大晒她難得一見的一對「老鼠仔」,大家都讚佢禾桿冚珍珠!

謝安琪 展現「麒麟臂」

謝安琪在發文中指「做Gym」做到頭髮亂晒,早前才透露收到老公張繼聰贈送一副大型健身器材作為生日禮物,正當大家以為謝安琪在展示最近的健身成果時,她卻補充說這其實是2018年的舊照,引來不少她的圈中好友和網友紛紛留言,謝安琪耐心地一一作出回應。

謝安琪 Kay平日都係作文青打扮。
謝安琪平日喜以文青打扮示人。(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 Kay的爆肌照,既有「老鼠仔」,又有結實的腹肌。
今次難得晒爆肌照,既有「老鼠仔」,又有結實的腹肌。(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 傅佩嘉和Aka趙慧珊)都留言大讚Kay又Hot又Sexy,不過Kay就搞笑話自己好鍾意肌肉,可惜肌肉似乎唔鍾意佢!
傅珮嘉和Aka(趙慧珊)都留言大讚Kay又Hot又Sexy,不過Kay就搞笑話自己好鍾意肌肉,可惜肌肉似乎唔鍾意佢!(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 岑珈其大讚Kay好Fit,Kay就反讚他一直童顏。
岑珈其大讚Kay好Fit,Kay就反讚他一直童顏。(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 Mag林欣彤)驚訝Kay的火辣爆肌照,大叫「OMG」,Kay就搞笑驚訝自己原來曾經都有郁動過。
Mag(林欣彤)驚訝Kay的火辣爆肌照,大叫「OMG」,Kay就搞笑驚訝自己原來曾經都有郁動過。(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 又對Winkie黎美言)表示今次呢幅相已經係佢個人嘅最好成果。
又對Winkie(黎美言)表示今次呢幅相已經係佢個人嘅最好成果。(圖片來源:IG@kaytse)

謝安琪生完細女狂操肌

這張操肌照原來攝於謝安琪在2017年3月誕下細女張靖(Kakaball),並持續Keep Fit約大半年後,她笑言當時是人生第一次努力做運動,因為腹肌太難練,所以她都偏向練手臂及膊頭,因此才會練出一對「麒麟臂」。被問到是否預告肌肉準備「回歸」,Kay就回答:「好似荷李活嗰啲咁囉,嗰啲大片通常幾年後先上㗎嘛。」

謝安琪 三人在露天空間食蛋糕,環境舒服又寫意﹗
Kakaball現在已經有5歲大。(圖片來源:IG@louischeung2013)
謝安琪 分娩在即的Jessica蔡明思)向Kay狂呻大肚後重咗20磅,Kay亦大呻因為之前出去踩單車曬親對手臂,呢幾日都甩皮甩到好痕瞓唔著覺!
分娩在即的Jessica(蔡明思)向Kay狂呻大肚後重咗20磅,Kay亦大呻因為之前出去踩單車曬親對手臂,呢幾日都甩皮甩到好痕瞓唔著覺!(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 Kay又向林奕匡投訴老公張繼聰經常用嘲笑嘅方式激勵佢,真係「好有心」。
謝安琪又向林奕匡投訴老公張繼聰經常用嘲笑嘅方式激勵佢,真係「好有心」。(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 網民就搞笑指Kay家中正好有一個好好的健身教練,笑言Kay冇好好「善用」老公張繼聰。
Kay近日經常和老公張繼聰一齊練跑。(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 張繼聰仲影埋老公視角的跑步照。
張繼聰仲影埋老公視角的跑步照。(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 Kay早前生日收到老公送的大型健身器材作禮物,她笑指現時仍在和家中的生日禮物培養感情中。
Kay早前生日收到老公送的大型健身器材作禮物,她笑指現時仍在和家中的生日禮物培養感情中。(圖片來源:IG@kaytse)

網友指可以一拳打暈張繼聰

有不少網友笑指Kay「手瓜起𦟌」、「老鼠仔好明顯」、「一拳可以打暈張繼聰」,而Kay的健身教練Brenda就問她:「今日係咪有人激嬲你?你想點做叫埋我。」Kay即回應:「師傅即係師傅,世事都被你看透了!」仲加上一團火的emoji,唔通真係畀人激嬲咗?

謝安琪 健身教練Brenda問Kay係咪有人激嬲佢,Kay即回應話世事都被佢看透了。
健身教練Brenda問Kay係咪有人激嬲佢,Kay即回應話世事都被佢看透了。(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 唔知Kay係咪畀老公激親?
唔知Kay係咪畀老公激親?(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 Kay又大呻腹肌好難練。
Kay又大呻腹肌好難練。(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 而佢偏向練手臂同膊頭。
而佢偏向練手臂同膊頭。(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 又話啲肌肉要幾年後先可以番番嚟。
又話啲肌肉要幾年後先可以番番嚟。(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 網友大讚Kay手瓜起𦟌。
網友大讚Kay手瓜起𦟌。(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 Kay就話佢嗰排出街食飯都好鍾意做呢個好似健美小姐嘅動作!
Kay就話佢嗰排出街食飯都好鍾意做呢個好似健美小姐嘅動作!(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 張繼聰操到好fit。
其實張繼聰本身都操到好fit,冇咁易被Kay打暈!(圖片來源:IG@louischeung2013 )

謝安琪大騷白滑美背

謝安琪早前曾在IG分享了一段做健身的舊片,片中Kay穿上露背上衣和瑜伽褲,大晒白滑美背,拍攝角度更若隱若現展露驕人身材。其中,健身室的照鏡倒影令Kay的澎湃上圍表露無遺,即使不見正面,從鏡中影像所見一樣性感程度爆燈,獲不少網民大讚:「養眼的人妻」、「塊鏡仲好睇」、「身材真係好得」、「迷人嘅背肌」、「女神呢身戰衣不得了」等等。

謝安琪 近期因疫情關係,健身室被逼停業,Kay只好在IG貼出健身舊片。
Kay穿上露背上衣和瑜伽褲,大晒白滑美背,拍攝角度更若隱若現展露驕人身材。(圖片來源:IG@kaytse)
謝安琪 呢個白滑玉背冇得輸!
呢個白滑玉背冇得輸!有網民更發現健身室的照鏡倒影令Kay的澎湃上圍表露無遺。(圖片來源:IG@kaytse)

謝安琪正面相曝光

謝安琪夫妻的健身教練Brenda是一名健美冠軍,曾經在2005的選美世界賽上得過銀牌!有網民更發現,Brenda原來有留低阿Kay當時跟操的「正面」做紀錄,雖然謝安琪並非穿著同一件運動衫,不過貼身的上衣仍然展現出謝安琪誘人的體態!張繼聰曾在訪問中透露,健美冠軍Brenda負責為他操練,起初骨瘦纖弱的他被要求大膽去增肥、令到有能量健身,結果更由140多磅變成2018年180多磅,練出健碩身材。

謝安琪 張繼聰都係跟佢練!
張繼聰都係跟佢練!(圖片來源:IG@brenda_lo_lo)
謝安琪 謝安琪健身正面相曝光!
謝安琪健身正面相曝光!(圖片來源:IG@brenda_lo_lo)

謝安琪因生日收到張繼聰送健身器材練得一身爆肌嗎?

謝安琪早前在社交網分享了一張健美小姐姿勢的照片…詳情請看

謝安琪是預告肌肉準備回歸嗎?

謝安琪話會好似荷里活大片一樣,通常幾年後先上…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@kaytse、IG@louischeung2013、IG@brenda_lo_lo