超能使者 陳展鵬 監製 劉佩玥 plt

超能使者|陳展鵬「幻愛」演技獲激讚 監製爆阿Moon呼煙意識好大膽

最新娛聞

廣告

《超能使者》第15集揭開劉佩玥真正身份,由唐詩詠揭開陳展鵬家居原來係破屋開始,逐步揭開陳展鵬的妄想症真相,一如觀眾所料,感情反覆的劉佩玥果然係一個幻想角色!這一幕揭開真相場面,充滿戲劇張力,拍攝手法唔似一般港劇,監製文偉鴻仲大爆阿Moon與情夫郭子豪吸煙一幕的玄機!

超能使者 劇情出乎意料變驚悚片

陳展鵬在第15集被揭發患有妄想症,「幻愛」式建立的幸福家庭瞬間崩塌,在沒有太多特技輔助下,呈現驚恐的演技大爆發!《超能使者》交代劉佩玥真正身份,「阿鏈」陳展鵬發現自己患有精神病,喺幻覺同真實記憶之間,陳展鵬喺劇中要瞬間轉換表情,原來大特寫嘅鏡頭係展鵬嘅獨腳戲,就連視帝展鵬去演繹精神崩塌場口,佢都覺得相當有難度,絕對係演技大爆發!

超能使者 陳展鵬 監製 劉佩玥 plt 劉佩玥忽然望向鏡頭,與觀眾對話,原來係陳展鵬的意思被瓦解!
劉佩玥忽然望向鏡頭,與觀眾對話,原來係陳展鵬的意思被瓦解!(圖片來源:tvb.com)
超能使者 陳展鵬 監製 劉佩玥 plt 有網友話陳展鵬似劉馬車⋯⋯
有網友話陳展鵬似劉馬車⋯⋯(圖片來源:網上圖片)

監製導賞「夫目前犯」爆阿Moon出軌戲意思好大膽

除了陳展鵬的演出外,關於劉佩玥與郭子豪出軌被撞破一幕,監製在社交平台作出了場面導賞,原來呼煙一幕有相當大膽的指涉,演員聽到時還一臉茫然:

超能使者 陳展鵬 監製 劉佩玥 plt
(圖片來源:ig@jazz_boon)

監製衝破電視極限 對劉佩玥下指令:我要讓子豪進入你的身體

「呢場戲嘅題目係『夫目前犯』 ,為咗配合阿年的精神狀態,我對Moon嘅要求並不簡單,我不要求她脫衣服,但我要讓子豪進入你的身體, 她聽了之後一臉茫然, 我便問她能否為我吸煙? 這口煙代表了子豪的身體進入了你,畫面純淨不露骨,同時亦帶著優雅的魔性,大膽意識衝破電視極限,必定會是電視史上一場令人難忘的一刻!」

超能使者 陳展鵬 監製 劉佩玥 plt
(圖片來源:ig@jazz_boon)

觀眾讚好:唔洗為班師奶投訴而就住就住拍

觀眾對這一幕大表讚賞:

「好虐心呀! 阿鏈好痛苦,不停被幻覺折磨! 睇到不自覺嗌咗“唔好咁啦” 展鵬演譯超水準!原以為這套劇攪笑, 用超能力破解一些迷案,點知來個大反轉!」

「好鍾意阿Moon陰笑若無其事咁望住煎pan呢幕,奸夫笑住食煙然後吹啲煙落呀Moon個嘴,兩個詭異地咁望住煎pan笑… 加上煎pan嘅演技同埋配樂,好正!」

「其實依家都黎緊2023啦,真係唔洗為班師奶投訴而就住就住拍,就住拍出黎反而無晒效果!」

超能使者 陳展鵬 監製 劉佩玥 plt 超能使者 郭子豪 超能使者 但劉佩玥只係對住佢黑晒面,後面的郭子豪繼續笑淫淫。
劉佩玥在丈夫面前偷情,後面的郭子豪繼續笑淫淫。(圖片來源:IG@jazz_boon)

相關文章:31歲郭子豪囂張偷食劉佩玥 19年惹官非幸獲港姐女友支持

陳展鵬秒變鬥雞眼 零秘至十秒表情變換 受訪爆幕後花絮

陳展鵬解釋係因為「阿鏈」患有精神病,幻想阿媽程可為、細佬黃庭鋒及老婆劉佩玥出嚟,每一場都要演員同鏡頭互相配合,有一次講陳展鵬要演由現實去到幻覺,仲返回現實,陳展鵬要事前構思好整個畫面,亦要知道出嚟嘅效果,由零秘至十秒要做晒啲表情,真係好考演技。

觀眾好評洗板 紛紛預測劇情發展

對於第15集劇情大反轉,觀眾都留言大力讚好: 「展鵬嘅眼神都是戲,各種演繹都一流,演技太精湛!前期正常的一個人,突然有個大轉變,差別很大,這就是演技,好厲害。視帝係唔會執輸!」、「今集真係睇到窒息咁滯。展鵬做得超好」、「以前在友台看「我和殭屍有個約會」時,已發現陳展鵬講對白抑揚頓挫、字正腔圓,演技比其他人搶眼!這兩隻D演技更加出神入化!導演、幕後用心的拍攝技巧都值得鼓掌」、「演繹多層次,角色性情多變,冇諗過呢套戲的角色設定超有心思,佢的戲真心超晒班。視帝冇可能唔係佢,雖然另一套林生演出都好好,但講演戲的層次變化,還是展鵬高。」

《超能使者》大結局邊個係Final Boss?

《超能使者》大結局劇情將會反轉再反轉,引起全城熱話,更有不少網民瘋狂競猜,邊個先至係這部劇集的最強Final Boss,沈震軒獲得異能後為愛黑化,唐詩詠異能副作用以致失控⋯⋯按此看Final Boss九大嫌疑人

《超能使者》大結局四人婚禮瘋狂炒車?

《超能使者》大結局陳展鵬向唐詩詠求婚、陳山聰亦向劉穎鏇求婚,四人大喜之日疑似再度以車禍終結一切⋯⋯按此看大結局劇情劇透

圖片來源:tvb.com