郭富城

郭富城結婚一年 同方媛遊杜拜慶祝

最新娛聞

廣告

4月18日係郭富城同太太方媛(Moka)結婚一周年,日前方媛喺微博分享旅行照片,但當時未見城城蹤影,不過正當大家估估吓之際,有內地網友話喺杜拜見到城城夫婦,仲話想同城城合照但被拒,原來佢哋去暫時放低囡囡Chant,外遊享受二人世界,真係甜蜜!

撰文:東方新地|圖片:方媛微博方媛IG

郭富城結婚一年 同方媛遊杜拜慶祝

方媛日前喺Instagram貼咗幾張機艙照,不過佢未有提及目的地喺邊,也未有提及城城是否同行。

Moka之後又喺微博貼相,又留言話:「太陽很大用圍巾遮一下,拍到幾隻可愛的野生小動物,分享給你們看,想給牠們餵點吃的」見Moka一身白色打扮又用圍巾包頭,同埋戴上太陽眼鏡,似係身處中東!

有網友喺微博貼相話喺杜拜見到城城,從相中所見,孭住背囊嘅城城,手挽住一大袋物品似係戰利品,而老婆Moka穿上同一條白裙撟住佢,好恩愛。

網友仲話想同城城合照但被拒,其實城城難得同太太拍拖旅行,梗係唔想被打擾,更加唔想地點洩漏啦!

睇睇Moka微博,原來之係佢同城城結婚一周年紀念,相信佢哋此行就係慶祝紀婚周年。

方媛化身「Pink Lady」

方媛成為「天王嫂」後生活如闊太,早前佢大晒遊船河照,又留言:「粉色元氣滿滿的一天,集不了九宮格那就六宮格吧。」見佢穿上一身粉紅色衫,少女味十足!

而睇真啲,其中一張相有隻小手伸咗出嚟,應係囡囡Chant都有份遊船河吧!

方媛晒腳趾

方媛生咗天王女後 ,深居簡出,早前佢買咗套Gel甲套裝,喺屋企自己整甲,之後仲影咗張相問個款色靚唔靚!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!