郭書瑤

郭書瑤自拍走晒樣 粉絲留言話唔認得

最新娛聞

廣告

台灣藝人郭書瑤 (瑤瑤)出晒名樣靚身材勁爆,聲線可愛嬌嗲,係公認的「童顏巨乳」!郭書瑤近年同唔少性感女星一樣,減少賣弄身材,轉型做實力派演員,呢日佢喺社交網上載一張似是啱啱瞓醒的素顏照,驚見佢塊面又圓又腫,平時對大眼睛唔見咗,搞到唔少粉絲都留言話唔認得佢!

撰文:東方新地|圖片:新傳媒、IG

郭書瑤轉做實力派

郭書瑤(瑤瑤)今年27歲,不過長得一副可愛童顏,而且聲線可愛嬌嗲,話佢18歲都有人信!瑤瑤更擁有傲人E cup豐滿上圍,用「童顏巨乳」來形容最適合不過!近年佢同唔少性感女星一樣,轉型做實力派演員sell演技,性感照買少見少,搞到一眾男粉絲好失望!

郭書瑤自拍走晒樣?

不過呢日郭書瑤喺社交網上載一張素顏自拍照,相中瑤瑤頭戴cap帽、睡眼惺忪,驚見佢塊面又圓又腫,平時對大眼睛唔見咗,眼睛瞇成一條線咁,真係難怪唔少網民留言話唔認得佢!不過亦有粉絲力撐瑤瑤皮膚好好,比平時濃妝豔抹多了一份自然美。唔知大家點睇呢?

「童顏巨乳」瑤瑤

初出道的郭書瑤憑住「童顏巨乳」形象,好快就迷倒一眾宅男,不過走性感路線數年後漸漸轉型,專心磨練演技。瑤瑤於2013年憑電影《志氣》,奪得第50屆金馬獎最佳新演員獎;2017年時喺電視劇《通靈少女》擔正女主角,掀起一股熱潮,再創演藝高峰!