鄧梓峰

鄧梓峰手上龍蝦變野味?!網友創意無限惡搞超爆笑!

最新娛聞

廣告

正所謂:「輕輕鬆鬆鄧梓峰」,面對最近中國武漢肺炎四處肆虐,搞到人心惶惶之際,鄧梓峰(十郎)昨日(23日)在個人社交網站Facebook中輕微抽水,上載一張他與兩位友人一同食龍蝦的相片,並留言表示:「一係唔食,一食就食龍蝦麵!大家高抬貴手,唔好將我隻龍蝦p咗做蝙蝠」,這樣曲線求P圖的方式,當然會引來一眾網友出手,還統統貼在留言位置,當中有部份的改圖更謂創意十足,務求引到大家棒腹大笑!

撰文:New Monday | 編輯:東方新地 |圖片來源:鄧梓峰Facebook微博

鄧梓峰被惡搞 手上龍蝦變野味!

中國武漢肺炎日趨惡化,中國、香港等專家都正努力找出病源源頭,而早前,國家呼吸系統疾病臨床研究專家鍾南山接受媒體訪問時就指出,新型冠狀病毒的源頭是來自蝙蝠、竹鼠、蛇等野生動物,不排除是有人進食這些野味而引發!

武漢肺炎

鄧梓峰
鍾南山

而昨日(23日),鄧梓峰在個人社交網站Facebook中,上載一張他與兩位友人一同食龍蝦的相片,並留言表示:「一係唔食,一食就食龍蝦麵!大家高抬貴手,唔好將我隻龍蝦p咗做蝙蝠」,來一個輕輕抽水!

鄧梓峰

鄧梓峰
呢張係原圖!

網友創意無限 惡搞有理!「識睇一定睇留言」

不少網友見到十郎這個曲線求P圖的方式,當然出手幫忙,還統統貼在留言位置,當中有部份的改圖更謂創意十足,並有人表示:「咁P你做巴斯光年」、「你地係咪去左葛咸城食」、「有頭盔無事嘅」、「香港人創意度100分,我想巴斯收貨」、「野味三寶」、「巴斯光年剋肺炎」等,甚至有網友指:「樓主:請連文字都P埋,改成「請高抬貴手,唔好將我隻蝙蝠P咗做龍蝦」」,所以話:「識睇一定睇留言」務求引到大家棒腹大笑!

巴斯光年系列:

鄧梓峰

野味系列:

鄧梓峰
野味又點可以少得鼠類呢?!
鄧梓峰
十郎叫嘅蝙蝠呀~(呢隻係生嘅)
鄧梓峰
十郎叫嘅蝙蝠呀~(呢隻係熟嘅)
鄧梓峰
小鹿斑比都有?!
鄧梓峰
點可以少得「野味三寶」!

無理頭乜都有系列:

鄧梓峰
呢餐唔叫野味呀?!大雜燴嚟㗎喎
鄧梓峰
蝙蝠洞內食蝙蝠!(揭後語:即拎即食)
鄧梓峰
口罩都出埋

蝙蝠俠系列:

鄧梓峰

此外,今日正好是「年三十晚」,作為長輩的十郎當然要準備好利是,好讓明日大年初一派俾後輩和小朋友,而他就亦在Facebook上載一張口罩利是,及留言表示:「今年收呢封利是可能係最實用同貼地!大家面對疫情,保持幽默感!」來提醒大家,外出同親友拜年,都要記得帶口罩,以防萬一!

鄧梓峰

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!