鄭欣宜

鄭欣宜演唱會|Do姐做嘉賓被問TVB同ViuTV二選一 神回答獲網民大讚急才勁!

最新娛聞

廣告

歌手鄭欣宜昨晚(16日)在紅館舉行一連三場的演唱會,頭場更邀請到鄭裕玲(Do姐)擔任特別嘉賓。雖然Do姐並沒有獻唱,但就同欣宜玩「大問答」互揭秘密。期間,欣宜更大膽要求Do姐於TVB同ViuTV中二選一,Do姐的神回答獲網民大讚急才夠勁!

Do姐 歌手鄭欣宜近日在紅館舉行一連三場的演唱會,頭場邀請到鄭裕玲Do姐)擔任特別嘉賓
歌手鄭欣宜近日在紅館舉行一連三場的演唱會,頭場邀請到鄭裕玲(Do姐)擔任特別嘉賓。(圖片來源:大會提供)
鄭欣宜 Do姐 擔任嘉賓的鄭裕玲Do姐雖然冇唱歌,但上台講足10分鐘,睇到觀眾都非常過癮!
擔任嘉賓的鄭裕玲Do姐雖然冇唱歌,但上台講足10分鐘,睇到觀眾都非常過癮!(圖片來源:大會提供)

Do姐做欣宜演唱會特別嘉賓 被要求於TVB同ViuTV中二選一

鄭欣宜今次一連三場的紅館演唱會,邀請到鄭裕玲(Do姐)擔任特別嘉賓,兩人在台上玩「大問答」互揭秘密。欣宜一嚟就問Do姐揀電視台定電台,Do姐表示兩樣都要。欣宜就再追問邊樣賺錢更多?Do姐就回覆道:「依家本人做嘢係為興趣,最緊要我開心!」當欣宜再追問「TVB定ViuTV?」時,轉數快嘅Do姐就話「梗係『開電視』啦!我就嚟要拍旅遊節目!」,即刻贏得全場掌聲!

鄭欣宜 Do姐 兩人在台上大玩「大問答」,欣宜問Do姐「TVB定ViuTV?」時,Do姐轉數極快咁話:「梗係『開電視』啦」,瞬間贏得全場掌聲!
兩人在台上大玩「大問答」,欣宜問Do姐「TVB定ViuTV?」時,Do姐轉數極快咁話:「梗係『開電視』啦」,瞬間贏得全場掌聲!(圖片來源:大會提供)

被問救Jackson定姜濤 Do姐:最近多咗個任時完

講完工作,兩人就開始講感情問題。欣宜問Do姐:「如果得個一水泡,你救Jackson Wang定姜B?」Do姐就話:「最近多咗個任時完,不過佢哋識游水,唔使我擔心。」當被欣宜問到點解IG唔Follow自己時,Do姐就簡單以「時機未成熟」而帶過問題,場面非常搞笑!

鄭欣宜 Do姐 Do姐一直出名對姜濤情有獨鐘,之前有一段時間IG上都只有關注姜濤和Jackson王嘉爾。
Do姐一直出名對姜濤情有獨鐘,之前有一段時間IG上都只有關注姜濤和Jackson王嘉爾。(圖片來源:IG@do_do_cheng)
鄭欣宜 Do姐 最近任時完到香港出席「亞洲電影大獎」時,得到Do姐青睞,成為Do姐IG第三個關注嘅人。
最近任時完到香港出席「亞洲電影大獎」時,得到Do姐青睞,成為Do姐IG第三個關注嘅人。(圖片來源:IG@do_do_cheng)

Do姐感性大讚欣宜叻女:肥姐大肚嘅時候,我已經知道你嘅存在

此外,Do姐一登場好感性咁話欣宜在肥姐沈殿霞的肚裡面已經認識欣宜,一路睇住對方長大,一直都覺欣宜好叻女:「憑良心講,欣宜無嘢唔好,睇佢長大,佢好尊重自己嘅體態,佢做返自己,我好開心。佢對於鍾意嘅事,即係唱歌演出,會付出100% ,叻女到喺紅館開演唱會我引以為傲。」

鄭欣宜 Do姐 Do姐在台上大讚欣宜叻女
Do姐在台上大讚欣宜叻女(圖片來源:大會提供)
鄭欣宜 Do姐 一登場又感性咁話欣宜在肥姐沈殿霞的肚裡面已經認識欣宜,一路睇住對方長大。
一登場又感性咁話欣宜在肥姐沈殿霞的肚裡面已經認識欣宜,一路睇住對方長大。(圖片來源:大會提供)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

撰文:東方新地圖片來源:大會提供、IG@do_do_cheng