湯洛雯

金宵大廈2|湯洛雯登場對白100%對應與馬國明感情狀態:成日攬住隻公仔發姣

最新娛聞

廣告

馬國明與湯洛雯拍拖至今接近兩年,二人從一開始以「小馬公仔及獨角獸」形式公開拍拖已經閃盲不少網友,及後二人又定時定候在網上放閃,湯洛雯更加經常暗示式曬愛,更顯甜蜜。雖然二人屢傳婚訊,但一直未有公開表示過要結婚或訂婚的消息,難怪近日湯洛雯有份演出的《金宵大廈2》,編劇都為她悉心安排自嘲味極濃的對白!
湯洛雯 馬國明與湯洛雯拍拖至今接近兩年。
馬國明與湯洛雯拍拖至今接近兩年。(圖片來源:IG@roxannetong)
2020年6月30日,馬國明與湯洛雯以一對小馬和獨角獸公仔公開戀情,冇真合照一樣閃盲網友。
2020年6月30日,馬國明與湯洛雯以一對小馬和獨角獸公仔公開戀情,冇真合照一樣閃盲網友。(圖片來源:IG@roxannetong)

《金宵大廈2》湯洛雯登場對白疑被暗諷

作為《金宵大廈2》第七個單元(第十三、十四集)的主角,湯洛雯理應仍未到發揮的時候,然而她在第二集「客串」第一單元的,在金宵大廈的走廊中遇見于洋、鄭子誠以及曾展望一行三人,正當打算出言關心之際,卻先後被曾展望和鄭子誠鬧「成日攬住隻公仔發姣」、「死港女」、「尤其係你呢啲嫁唔出」等字句,意外地與湯洛雯真實的情況非常相似!久不久就在IG曬獨角獸放閃、曾向傳媒公開講自己想結婚、與馬國明已達適婚年齡但一直未結婚,加上湯洛雯在劇中抱著的公仔名為「K子」,又話要影「全家褔」,碰巧馬國明真人英文名又係叫Kenneth,今次真係被編劇串到應一應!

湯洛雯
(圖片來源:《金宵大廈2》截圖)
湯洛雯 或者鄭子誠同曾展望正講出湯洛雯現實嘅心聲。
或者鄭子誠同曾展望正講出湯洛雯現實嘅心聲。(圖片來源:《金宵大廈2》截圖)
湯洛雯 難怪湯洛雯當時反應咁大啦!
難怪湯洛雯當時反應咁大啦!(圖片來源:《金宵大廈2》截圖)
湯洛雯 湯洛雯IG真係有唔少代表自己同馬明嘅公仔,不過有冇成攬住就唔知喇!
湯洛雯IG真係有唔少代表自己同馬明嘅公仔,不過有冇成攬住就唔知喇!(圖片來源:IG@roxannetong)
即睇《金宵大廈2》1-20集劇情劇透

金宵大廈2|單元七〈OPPA〉劇情

郭子豪飾演韓星「金碩訓」,被湯洛雯暗戀及追求;同時被邱芷微(《愛回家》的賈名媛)迷戀及想佔有;結果卻被方紹聰飾演的宅男視為「換臉」對象!

湯洛雯 金宵大廈2 oppa
(圖片來源:tvb.com)

相關文章:金宵大廈2|劇情。第七單元〈OPPA〉第9-10集|韓星郭子豪冧湯洛雯

湯洛雯又暗示式放閃

相信大部份香港都會聽得明,「老虎乸」其實就是太太的代稱。在今年情人節前夕,靚湯在IG分享了一段頭戴虎耳頭箍的影片「扮惡」,並寫下:「老虎乸新年要Roarrrrr幾有氣勢#虎虎生威#身體健康最重要#我話我係一隻咆哮中嘅老虎#有人話我似一隻發爛渣嘅貓多啲」,不難想像「有人」其實是是指馬國明,而「老虎乸」除了是比喻為太太之外,其實馬國明都係屬虎!睇嚟靚湯真係恨做馬太恨到出面!

湯洛雯 靚湯好似又Fit咗。
靚湯好似又Fit咗。(圖片來源:IG@roxannetong)

林子善幫手助攻

其實馬國明與湯洛雯在過去一年已經屢傳結婚的消息,雖然馬國明一直都否認傳聞,但每次回應傳媒都總會留一線,並不排除有結婚可能,只是「未有計劃」!而實際上湯洛雯早已融入家中,見晒家長仲過埋「陪奶奶打牌」呢關,種種跡象都似暗示好事近。而今次靚湯「暗示」得咁明顯,搞到「鐵馬家族」之一嘅林子善都認唔住留言幫口:「二嫂!祝你身體健康,合家平安,工作順順利利,大紅大紫!快啲派利是俾我地一家三口」。男主角馬國明之後亦有現身,留言一句「Waooooo……」回應靚湯,閃成咁,不如快快手拉埋天窗啦!

湯洛雯
(圖片來源:圖片來源:IG@roxannetong)
湯洛雯 有一位名為「ma_kwok_ming」嘅網友不斷喺留言區同其它網友傾偈。
有一位名為「ma_kwok_ming」嘅網友不斷喺留言區同其它網友傾偈。(圖片來源:IG@roxannetong)
湯洛雯 二人不時就會放閃。
二人不時就會放閃。(圖片來源:IG@roxannetong)
湯洛雯 靚湯嘅狀態好好!有愛情滋潤係唔同啲!
靚湯嘅狀態好好!有愛情滋潤係唔同啲!(圖片來源:IG@roxannetong)

有指《金宵大廈2》為湯洛雯悉心安排了什麼對白?

湯洛雯為第七單元的主角,但日前客串出現播出的第一單元中,經過金宵大廈的走廊被鄭子誠兩父子罵了一句….詳情請看

湯洛雯與馬國明拍拖幾多年?

湯洛雯與馬國明拍拖至今已差不多兩年, 二人於2020年以一張照片公開戀情…詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@roxannetong、《金宵大廈2》截圖