蔡思貝

關嘉敏拍墮樓戲連累蔡思貝意外受傷 何廣沛衰多口被兩女夾勁尷尬

最新娛聞

廣告

TVB新劇蔡思貝、何廣沛和關嘉敏等人主演的《你好,我的大夫》日前正式開拍。近日在片場拍攝關嘉敏跳樓戲的時候,蔡思貝為了捉實唔放,導致雙雙墮樓,更發生了擦傷意外!
蔡思貝 TVB新劇蔡思貝、何廣沛和關嘉敏等人主拍的《你好,我的大夫》正式開拍,拍攝現場更發生擦傷意外!
TVB新劇蔡思貝、何廣沛和關嘉敏等人主拍的《你好,我的大夫》正式開拍,拍攝現場更發生擦傷意外!(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)

蔡思貝新劇雙雙墮樓 擦傷手臂

早前蔡思貝與關嘉敏、何廣沛一同為TVB新劇《你好,我的大夫》拍攝跳樓場面。該場戲講述關嘉敏企跳,衝上前救人的蔡思貝因為捉實唔放關嘉敏,所以雙雙墮樓!為了拍攝此場面,蔡思貝更加唔小心擦傷手。

蔡思貝 蔡思貝因為捉實唔放關嘉敏,所以雙雙墮樓
蔡思貝因為捉實唔放關嘉敏,所以雙雙墮樓(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)
蔡思貝 蔡思貝更因此擦親手
蔡思貝更因此擦親手(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)
蔡思貝 手臂紅曬
手臂紅曬(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)

當何廣沛在訪問中提到蔡思貝擦傷後要人氹的時候,蔡思貝便馬上裝可愛地表示自己弄傷了手臂,因為甩咗層皮所以好痛。何廣沛在一旁亦忍不住調侃蔡思貝,表示傷勢並不嚴重:「如果唔Zoom In都睇唔到啊!」

蔡思貝 訪問時,蔡思貝撒嬌大曬傷痕
訪問時,蔡思貝撒嬌大曬傷痕(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)
蔡思貝 何廣沛調侃道:「真係唔Zoom In都見唔到!」
何廣沛調侃道:「真係唔Zoom In都見唔到!」(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)

關嘉敏拍劇拍到腿軟

在訪問時,當關嘉敏被問到拍跳樓戲感想的時候,關嘉敏表示雖然有威吔,但初初站上天台邊的時候,依然十分緊張,嚇到腳震!

蔡思貝 關嘉敏表示拍跳樓戲拍到腿軟
關嘉敏表示拍跳樓戲拍到腿軟(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)

張振朗路過爆笑:「好似睇緊歡樂滿東華」

雖然拍攝初期驚險萬象,但到後期關嘉敏和蔡思貝在氣墊上面玩得非常開心。兩人不但不停在氣墊上跳來跳去,而且不停自拍!玩得如此開心的她們亦吸引到路過的張振朗和李日朗圍觀。張振朗邊笑邊表示:「好好睇啊,好似睇緊《歡樂滿東華》咁啊!但係籌唔到錢,因為蔡思貝!」

蔡思貝 兩人喺氣墊上玩到超開心!
兩人喺氣墊上玩到超開心!(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)
蔡思貝 張振朗路過都停低睇蔡思貝同關嘉敏玩!
張振朗路過都停低睇蔡思貝同關嘉敏玩!(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)
蔡思貝 張振朗話場面好似《歡樂滿東華》,可以籌善款
張振朗話場面好似《歡樂滿東華》,可以籌善款(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)
蔡思貝 但係張振朗話因為蔡思貝會籌唔到錢!
但係張振朗話因為蔡思貝會籌唔到錢!(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)
蔡思貝
(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)

何廣沛夾喺兩女中間 反露尷尬神情?

此外,當何廣沛接受訪問的時候,亦發生了尷尬事件!事源蔡思貝在訪問中表示自己經過玩跳彈床之後,與關嘉敏的感情變得更加親密。當蔡思貝與關嘉敏熱情雙擁的時候,無視了何廣沛夾在中間的手臂,令何廣沛馬上露出尷尬神情!

蔡思貝 兩人越講越興奮,忘記咗何廣沛放喺中間嘅手臂!
兩人越講越興奮,忘記咗何廣沛放喺中間嘅手臂!(圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台)

即睇跳樓戲精彩花絮:

即睇新劇《你好,我的大夫》拍攝花絮

圖片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台資料或影片來源:Youtube@TVB 娛樂新聞台