阿妹黃敏蕎

試當真|17歲阿妹黃敏蕎加入 網民大讚演技好自然

最新娛聞

廣告

因參加《全民造星4》而人氣急升的阿妹(黃敏蕎),近日加入YouTube頻道《試當真》,與電影《狂舞派3》童星劉皓嵐合演短劇《三月的嵐》,不少網民大讚她演技自然,外貌又清純可愛,大歎ViuTV走寶!

阿妹黃敏蕎大膽讀留言:收皮啦游學修

現年17歲的阿妹(黃敏蕎)近日因參演了《試當真》短片《三月的嵐》,而獲網民大讚演技自然又青春可人。阿妹日前和Elka(鄭芷淇)一齊在IG開Live時,亦大讚14歲拍檔劉皓嵐好charm,笑言年齡唔係問題,會等對方長大!她又讚《試當真》揸弗人修哥(游學修)幾Nice,又搞笑讀出網民留言:「收皮啦游學修!」

阿妹 試當真
17歲的阿妹在影片《三月的嵐》中,飾演14歲劉皓嵐的補習Miss,在3月畢業時,皓嵐下定決心要向她表白。(圖片來源:IG@hsiaksueudidi)
阿妹 阿妹日前和Elka一齊在IG開Live。
阿妹日前和Elka一齊在IG開Live。(圖片來源:IG@hsiaksueudidi)
阿妹 阿妹笑言會等《三月的嵐》拍檔劉皓嵐長大。
阿妹笑言會等《三月的嵐》拍檔劉皓嵐長大。(圖片來源:IG@hsiaksueudidi)
阿妹 仲大聲話要游學修「收皮」!
仲大膽話要游學修「收皮」!(圖片來源:IG@hsiaksueudidi)

阿妹黃敏蕎為《試當真》獻出第一次

阿妹事後亦有在社交網發表感想,表示:「今次第一次拍有對白嘅劇情片,其實好擔心會做得唔好,不過有皓嵐lead住我,同埋導演同副導嘅指點,成個拍攝過程好好玩,同學到好多嘢,仲有辛苦晒攝影燈光化妝嘅照顧,呢次嘅體驗令我有好多新嘅領悟,希望大家鍾意《三月的嵐》!」

阿妹 試當真
《三月的嵐》上架約一個星期,已有超過22萬人觀看。(圖片來源:IG@hsiaksueudidi)
阿妹 影片中阿妹的學生妹Look,獲網友大讚又pure又true!
影片中阿妹的學生妹Look,獲網友大讚又pure又true!(圖片來源:IG@hsiaksueudidi)
阿妹 游學修都有在阿妹的發文下留言。
游學修都有在阿妹的帖下留言。(圖片來源:IG@hsiaksueudidi)
阿妹 網民都紛紛大讚《試當真》今次的影片《三月的嵐》拍得阿妹好青春。
網民都紛紛大讚《試當真》今次的影片《三月的嵐》拍得阿妹好青春。(圖片來源:《試當真》影片截圖)
阿妹 話ViuTV唔簽佢係走寶。
網民仲話ViuTV唔簽佢係走寶。(圖片來源:《試當真》影片截圖)
阿妹 認為阿妹仲有好多發揮嘅空間。
網民認為阿妹仲有好多發揮嘅空間。(圖片來源:《試當真》影片截圖)

網民曾掀「阿妹復活」風

即將參加DSE考試的阿妹黃敏蕎,在去年參選ViuTV真人騷比賽《全民造星4》時年僅16歲,是當時年紀最細的參賽者,但在首輪比賽便遇上了萌度滿分的燒賣,最終在表演精彩度敗給對方。然而仍獲不少網民力撐,視阿妹為最有資格成為女團成員的人選,當時亦掀起過一陣「阿妹復活」風,不少網民一邊睇直播,一邊在ViuTV留言區高呼「還我阿妹」、「阿妹唔復活,我罷睇」、「希望可以復活阿妹」等等。

阿妹是今屆年紀最細嘅!
阿妹曾因為「一碌木」咁企定定唱歌,最終不敵同樣16歲的燒賣。(圖片來源:Facebook@ViuTV)
阿妹 正宗學生妹黃敏蕎樣貌甜美出眾,獲網友激讚又青春又靚女又有氣質,仲非常cute。
阿妹笑言唔敢睇番《造星4》時的自己。(圖片來源:Facebook@ViuTV)

阿妹黃敏蕎IG粉絲急升6倍

事實上阿妹黃敏蕎自參加《造星4》以來便人氣高企,其IG帳戶由一開始公布海選入圍名單時約1.2萬Followers,至今已經累積至約7.8萬個Followers,超過6倍!更已經有粉絲為她開設粉絲專頁,非常有心!早在Collar成立前,阿妹聯同一眾《造星IV》參賽者,包括Day(許軼)、Elka(鄭芷淇)、阿蛋(黃詠霖)、阿Yo(郭曉妍)、Tania(陳紀澄)、Yanny(劉綺婷)、Sinnie(吳倩怡)和MeiMei(曾美欣),組成了女子組合Lolly Talk。

阿妹 阿妹右一)曾與阿蛋左一)、MeiMei左二)及Yanny右二)等Lolly Talk隊友,一同擺年宵攤位。
阿妹(右一)曾與阿蛋(左一)、MeiMei(左二)及Yanny(右二)等Lolly Talk隊友,一同擺年宵攤位。(圖片來源:[email protected]
阿妹 近日阿妹仲同Lolly Talk一眾成員做埋電競女神,為香港電競超級聯賽第二季參戰選手打氣。
近日阿妹仲同Lolly Talk一眾成員做埋電競女神,為香港電競超級聯賽第二季參戰選手打氣。(圖片來源:IG@hsiaksueudidi)

阿妹曾獲花姐點名讚可造之才

阿妹黃敏蕎年僅16歲,身高171cm,體重53kg,身形均勻,企出嚟就係一個可人兒非常養眼。雖然阿妹冇表現到佢跳舞嘅才華,但她識彈奏結他,亦天生有一把甜美聲線,連花姐都認為她是可造之才,曾點名她為女團人選之一。阿妹亦曾經為一家韓風IG Shop擔任樣特兒,擺甫士有版有眼,難怪網民如此激動要求阿妹回歸!

阿妹 阿妹年僅17歲,身高已有170cm,網友大讚她的造型照影得好自然,屬天生麗質。
阿妹年僅17歲,身高已有170cm,網友大讚她的造型照影得好自然,屬天生麗質。(圖片來源:IG@hsiaksueudidi)
阿妹 阿妹嘅外在條件,滿足晒「女團」嘅特質!
阿妹嘅外在條件,滿足晒「女團」嘅特質!(圖片來源:IG@hsiaksueudidi)

即睇「試當真」試映劇場《三月的嵐》:

睇埋阿妹靚相:

阿妹黃敏蕎近日於試當真有什麼演出?

阿妹黃敏蕎近日加入了YouTube頻道試當真,與劉皓嵐合演了一段短劇…詳情請看

阿妹黃敏蕎已是女團成員?

阿妹黃敏蕎早在COLLAR成立前,已聯同其他《造星4》參賽者組成了女子組合……詳情請看

撰文:東方新地圖片來源:IG@hsiaksueudidi資料或影片來源:YouTube@試當真