陳奕迅

盧凱彤有份參與新碟 陳奕迅:我係好掛住佢!

最新娛聞

廣告

陳奕迅(Eason)與合作兩年多的巡迴演唱會Duo band班底,合作出專輯,上星期(24日)推出新歌《可一可再》,而全新廣東大碟《L.O.V.E.》即將於2018年11、12月面世,Eason昨日在喺銅鑼灣開facebook live同樂迷分享呢張碟嘅製作經過,期間仲自爆患上強迫症!

撰文:東方新地 |圖片:新傳媒圖片、盧凱彤IG

陳奕迅 構思開免費個唱

陳奕迅(Eason)為新歌《可一可再》舉行網上直播活動,吸引10萬人次觀看,現場超過30家媒體到場採訪,他表示這張Duo Band唱碟籌備了6年,由Duo Band創作這張唱片,而碟內最後一首歌《可一可再》是Eason自己創作,在5月時進行錄音及拍MV,唱片封套亦已完成拍攝,預計唱片會在2019年前推出,MV亦陸續推出緊。

Eason透露亦會舉行Duo Band一個免費演唱會,由他一手包辦,只會在香港演一場,暫時構思是招待弱勢社群欣賞,不設售票。

自爆患上強迫症

在facebook直播中,主持問到他有否怪癖時,Eason說自己不是有怪癖,而是強迫症:「依家愈嚟愈普遍係強迫症,我去酒店住,酒店有咁多毛巾,我只用一條,用完對角褶,想畀毛巾多啲時間抖氣。沖完涼之後,我會用腳掃番啲水,又鍾意用花灑淋牆,平時冇人會用花灑掃牆,牆上面咪好乾,所以我會去掃。就算去公廁,我都會抹到好乾淨先至走,公廁沖水條繩,我會拉最頂白色部分。」

他表示自己唔使瞓,好似擁有三個靈魂:「全港有八個人有三個靈魂,我係其中一個。你唔好話我黐線,可以唔信,不過其他七個人你哋唔識。(三個靈魂有乜嘢任務?)一個係天使、一個係英國女人、一個來自另一星球。啲人話我唱歌有親切感,有能力影響到人,所以我好信。由於佢哋三個嘅瞓覺時間唔同,所以我有時唔使瞓。」

講到DUO band再度演出,但成員之一嘅盧凱彤(Ellen)今個月初墮樓身亡,DUO band將會少咗一位成員,Eason話:「呢個都係一個問題,佢唔喺度我唔可以搵第二個去替佢,唔通搵林二汶?咁樣對大家都唔公平,但我好慶幸我哋曾經一齊做過呢件事,佢彈嘅聲音永遠都留低喺度,我哋錄起咗,或者到時演唱會上照播我哋跟住彈。」

直播中,Eason被要求扮其中一位duo成員嘅表情,Eason話︰「都係阿妹(Ellen盧凱彤)啦!」佢隨即「碌大對眼」扮Ellen嘅表情,然後話︰「真係㗎?」Eason說︰「你無論同佢講啲咩,佢等一個反應都會係︰真係㗎?而當嗌佢上台,佢就會即刻︰『哦!』就上台喇。」

Ellen有份拍MV

談到喺《可一可再》嘅MV中,Ellen有份參與其中,Eason話:「早喺六月MV出街前,我叫阿妹上我Office一齊睇呢個MV,當時佢有提出少少意見,好彩有畀佢親眼過目,MV最後有跟足佢意思做咗少少修改,雖然佢走咗但我好掛住佢,呢個係佢帶畀大家嘅作品。」

at17成員盧凱彤墮樓身亡

at17女子組合成員盧凱彤(Ellen)疑情緒病發,今個月5日在跑馬地成和道寓所墮下,當場死亡。警方到場調查,以帳篷將屍體遮蓋遺體,初步相信她由20多樓單位跳下,現場未檢獲遺書,墮樓原因仍有待調查。

阿詩女助手哭成淚人

好友何韻詩及其女助手Jelly到場,助手哭成淚人需要何韻詩攙扶。據知過往Ellen飽受躁鬱症困擾期間,好友Jelly一直陪伴左右,Ellen也曾公開感謝她﹕「我和Jelly住得很近,Jelly照顧我,陪伴我最多。」

蘇永康下午駕車經過跑馬地,被大批傳媒追訪,他直言對事件感到難過。蘇永康稱之前說了好久想和她合作,又讚揚對方才華橫溢,是「我好欣賞嘅女性結他手」,對於Ellen離世感到好可惜,希望大家保重身體及關注情緒病。

2014年患躁鬱症

Ellen在2013年首次入圍台灣金曲獎,同年籌備首個個人大型演唱會,但因壓力過大,情緒出現問題,其後Ellen在好友黃耀明勸喻下求醫,2014年證實患上躁鬱症及人群恐懼症,一度要暫停手上工作接受治療,經過一年藥物控制及心理輔導,漸漸康復過來!

當我們同在一起❤️❤️❤️

A post shared by rockmui (@rockmuiii) on

曾經自殘 感謝Eason、明哥開解

過去Ellen接受傳媒訪問時談到,她曾被躁鬱症困擾2年期間,試過做出傷害自己的事情,如曾經用手捶牆令手流血,她很感謝黃耀明和陳奕迅給她力量。Ellen說:「黃耀明叫我看醫生,服精神科藥物,陳奕迅清晨6點也願意陪我去海邊聊天,我只要有人聆聽我的聲音就夠了。」Ellen表示已懂得更愛自己,不再受躁鬱症所苦,學習慢活。

於2015年底,Ellen躁鬱症病情穩定後,重返樂壇,推出單曲《廿九歲的遺書》。該曲由Ellen作曲,由黃偉文填詞,歌詞記載着她過去經歷情緒病的痛苦,以及努力治療的心情。

@jw_anderson #JWANDERSON @socialcapital @mocohk @moco_official @sportmax_hk

A post shared by rockmui (@rockmuiii) on

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!