林希靈

陳安立林希靈婚後努力造人 自爆造人秘訣 七師傅私人醒「造人吉位」?

最新娛聞

廣告

藝人陳安立和前TVB「東張女神」林希靈於12月24日舉辦婚宴,眾多圈中好友出席,包括洪永城、肥仔@ERROR、黃劍文、強尼、娟姐等人,華麗的婚禮搞足成日。兩位新人在接受訪問時,亦有大方談及到造人計劃,佢地透露七師傅私人提點「造人吉位」之餘,就連潤滑劑都有講究!

林希靈婚後努力做人 吉位、潤滑劑都有關?

藝人陳安立和前TVB「東張女神」林希靈於平安夜舉辦婚宴,當被傳媒問到會否進行造人大計的時候,林希靈笑言:「之前七師傅話叫我地床頭擺指定方位,今年要向北邊,咁有利造人啲,所以今晚我會婉拒啲聖誕派對,因為要試吓啲風水方位。」之後又笑指朋友都有分享造人Tips,表示坊間有一種可以決定生男或生女的潤滑劑,非常講究!

林希靈 林希靈大爆造人計劃,連潤滑劑牌子都有講究!
林希靈大爆造人計劃,連潤滑劑牌子都有講究!(圖片來源:官方提供)
林希靈 同兩位新人相熟嘅七師傅都有私人醒「造人吉位」
同兩位新人相熟嘅七師傅都有私人醒「造人吉位」(圖片來源:IG@k_thyy)

恨生孖胎仔女 望一擊即中

此外,兩位新人亦表示不介意小孩的性別,陳安立就話最好係生孖胎:「我覺得男女都冇所謂,我哋兩個都好鐘意小朋友,而且孖仔孖女好獨特,有心靈感應。」林希靈就大膽表示希望可以一擊即中,果然做咗人妻後,發言都變得非常大膽!

林希靈 藝人陳安立和前TVB「東張女神」林希靈於平安夜舉辦婚宴
藝人陳安立和前TVB「東張女神」林希靈於平安夜舉辦婚宴(圖片來源:官方提供)
林希靈 兩人都喜歡小朋友,陳安立就話生仔生女都冇所謂,最好係孖仔孖女。
兩人都喜歡小朋友,陳安立就話生仔生女都冇所謂,最好係孖仔孖女。(圖片來源:官方提供)

婚禮賓客TVB、ViuTV總動員 鬥酒環節:鄺潔楹不敵娟姐

今天參加兩人婚禮的賓客大部分都是來自TVB和ViuTV兩家電視台,所以兩人都大花心思,準備了「啤酒勁敵大賽」娛賓,勝出的一方就能夠得到清酒一支:「諗住叫娟姐主持飲酒大賽,每個台派兩個人上嚟鬥快飲酒。」陳安立更表示打算在遊戲環節中,邀請歌手小肥仔婚禮上大唱失戀歌:「我叫小肥上台唱《時光機》,佢初時都話大吉利市,我話我哋百無禁忌,飲住啤酒聽佢唱歌苦情歌,失戀感覺爆燈」鬥酒環節,結果鄺潔楹不敵娟姐!

林希靈 許家傑、周志康、周志文、陳偉洪、羅天宇、蘇伊俊 籃球員)都有份做兄弟
許家傑、周志康、周志文、陳偉洪、羅天宇、蘇伊俊 (籃球員)都有份做兄弟(圖片來源:官方提供)
林希靈 黃凱怡、鄺潔楹、李雯希亦有份擔任姊妹團
黃凱怡、鄺潔楹、李雯希亦有份擔任姊妹團(圖片來源:官方提供)
林希靈 洪永城都有出席婚禮,並在IG祝福兩位新人。
洪永城都有出席婚禮,並在IG祝福兩位新人。(圖片來源:IG@guruhong)
林希靈 林希靈好朋友鄺潔楹都有到場祝賀
林希靈好朋友鄺潔楹都有到場祝賀(圖片來源:IG@judy_kwong)
林希靈 鄺潔楹都有份參加鬥酒環節
鄺潔楹都有份參加鬥酒環節(圖片來源:IG@judy_kwong)
林希靈 可惜都係不敵娟姐右一)
可惜鄺潔楹都係不敵娟姐(右一)(圖片來源:IG@judy_kwong)

娟姐自爆出pool:拍咗幾個月,對方係圈外人

問娟姐是否已準備好向一眾靚仔兄弟團「埋手」?佢即自爆出pool:「阿姐我依家蜜運,拍咗幾個月,對方係圈外人。」娟姐仲話難得有拖拍,一定唔會俾自己飲醉,爭取時間拍拖,仲話會喺屋企煮飯仔,喂呀咁浪漫,咁記得出入平安喎!

林希靈準備與姐妹度蜜月

至於一對新人度蜜月方面,因為陳安立要拍劇到5月,所以兩人暫時未能安排到度蜜月行程。林希靈就表示雖然未能同老公度蜜月,但已經早已和姐妹們安排外遊:「我叫咗啲姐妹去日本,浸吓溫泉,自駕遊。」至於旅費方面,林希靈就話老公會負責,仲話:「(老公)努力搵錢比我un un腳。」

林希靈 雖然兩人婚後冇時間度蜜月,但林希靈已經計劃好同姐妹去日本旅行,旅費由老公全擔!
雖然兩人婚後冇時間度蜜月,但林希靈已經計劃好同姐妹去日本旅行,旅費由老公全擔!(圖片來源:官方提供)

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!

圖片來源:官方提供、IG@k_thyy