陳庭欣

陳庭欣細路面前狂晒奶

最新娛聞

廣告

陳庭欣、孫慧雪、黃智雯等到酒店泳池宣傳劇集《超能老豆》,期間眾人落水玩遊戲,雖然女藝員泳衣外加上宣傳tee,但陳庭欣最搏命,就算劇中小演員喺佢面前,照樣跌膊又晒奶,為出位真係可以去得好盡!

延伸閱讀︰

拆解《城寨英雄》8大謎團

《城寨》「福壽金」林偉 原來係李嘉欣同學!

搶晒風頭

陳庭欣件tee領口位明顯比其他女藝員較闊,而佢一開始玩遊戲時,已膊晒命俯身喺泳池四圍爬,內裏白色比堅尼一覽無遺,就算劇中小演員游到佢面前,一樣照晒奶,搶晒風頭!問到係咪刻意晒C奶,庭欣笑言:「呢啲只係我水上活動嘅能力,身經百戰,不過今日有小朋友唔敢盡興,冇推男仔落水。」

阿雪自爆怕水

女神孫慧雪就冇陳庭欣咁進取,阿雪表示不諳水性,游水學極都唔識,所以唔太敢落水玩!另外,趙希洛期間唔小心晒紅色比堅尼,仲露咗條線出嚟!

全文完

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!