陳柏宇

陳柏宇重提4年前生B棄狗事件 至今依然不甚理解當年為何會被狠批

最新娛聞

廣告

陳柏宇與太太符曉薇Leanne於2017年結婚,婚後一年太太就公開表示懷孕。但其實在Leanne懷孕期間受,曾經因為家中兩只愛犬鬆獅狗VV同老虎狗Bessie經常打大交,繼而陳柏宇更公開爆了一句「最壞嘅情況係將佢交畀我個朋友」,即時被愛犬之人公開聲討「生B棄狗」,當時網民幾乎一面倒批評陳氏夫婦不負責任!

陳柏宇再強調當時只是打算

事隔4年舊事重提陳柏宇近日在自己的YouTube頻道影片中重提舊事,堅持自己冇做錯,並強調當時該番言論只是一個「最壞打算」:「我都未棄,我都要諗㗎,係咪先?呢啲係最壞打算…好喇,我唔棄喇,盡我能力唔畀佢哋打架,然後有一隻被打死咗,咁係咪一個好好嘅結果呢?我認為唔係。」

陳柏宇
(圖片來源:YouTube@陳柏宇 Jason Chan)
陳柏宇
(圖片來源:YouTube@陳柏宇 Jason Chan)

符曉薇懷孕三個月棄狗惹爭議

陳柏宇與符曉薇於2018年升呢做父母。
陳柏宇與符曉薇於2018年升呢做父母。(圖片來源:IG@leannefu_1027)
陳柏宇 二人的愛犬老虎狗Bessie和鬆獅狗VV。
二人的愛犬老虎狗Bessie和鬆獅狗VV。(圖片來源:IG@leannefu_1027)

2018年,在符曉薇公布了喜訊之後,陳柏宇接受傳媒訪問時曾公開表示家中兩狗經堂打大交,更直言牠們愈來愈有攻擊性。曾經提出過找「狗隻訓練師」幫手,但他當時得出以下結論:

當然有諗過到最後最壞嘅情況係將佢交畀我個朋友,隻狗同嗰位朋友都有相處過,如果交畀佢照顧…處理咗兩隻狗嘅問題先,如果唔係到BB出世會好麻煩。

此番言論,即時觸動一班愛犬之人的神經,繼而不斷留言批評陳氏夫婦「生B棄狗」的言論。

事後Leanne曾在網上發文強調唔會棄養,以及澄清唔會傷到BB,只係驚兩犬會因為打交而受傷:

陳柏宇 符曉薇當時的回應。
符曉薇當時的回應。(圖片來源:IG@leannefu_1027)
陳柏宇
(圖片來源:IG@leannefu_1027)

圖片來源:IG@leannefu_1027、YouTube@陳柏宇 Jason Chan資料或影片來源:YouTube@陳柏宇 Jason Chan