陳柏宇

陳柏宇與譚小環傾生意經 同時回應太太出血狀況

最新娛聞

廣告

歌手陳柏宇(Jason)最近為譚小環在奇妙電視主持的節目《搵錢男女》做嘉賓,Jason更藉此機會與小環大談生意心得。對於近日陳柏宇太太符曉薇在社交網透露有出血狀況,他就表示現時沒事不用擔心,但要好好休息。

撰文:東方新地|圖片:新傳媒圖片庫、instagram

陳柏宇與譚小環大談生意經

日前,陳柏宇為譚小環主持的電視節目擔任嘉賓,兼拍攝外景。Jason難得喺工作上遇到轉行做生意的譚小環,就緊係要趁機會了解多啲做生意嘅心得。Jason就直言指自己一直想學做生意,認為投資是入門必經階段,而且覺得投資最緊要找個好拍檔。

陳柏宇望做生意多一門收入

對於做生意,Jason就話:「做生意每個人都有唔同崗位,我暫時只係做到宣傳效用,希望慢慢學習落手落腳參與經營。做生意都同BB都有關,希望多一門收入,自己亦可以有時間去照顧屋企。」

太太符曉薇日前見紅

Jason對於有咗bb嘅太太符曉薇日前見紅,他解釋可能因太太抱表妹時扯到了,現時沒事不用擔心,但要好好休息,家人都嚴禁她出國工作,因不想她冒險。

而且,錫太太嘅Jason仲話,等太太生咗bb之後先一家三口去旅行,而且將來亦都想同孩子分享做生意的經驗。

陳柏宇宣布升呢做老竇

陳柏宇上個月在instagram貼上超聲波照報喜,留言:「guess what!」唔使估都知係佢老婆有喜啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!