陳玉娥

陳玉娥傳加入TVB 樣靚身材火辣 完勝大台小花?

最新娛聞

廣告

如果問大家知唔知陳玉娥係邊個,可能大家會聯想起喺香港曾兩度參選立法會選舉新界東選區都落敗的陳玉娥,但小編當然唔係講呢個啦!而係講緊由馬來西亞嚟嘅國際華裔小姐陳玉娥(Moon)!而大家嚟緊可能會成日會見到佢出現,因為有傳指佢將來港發展!如果呢位大馬索女真係加入TVB,小編肯定晚晚開電視睇佢!依家即刻睇睇佢有幾正先!

撰文:東方新地|圖片:instagram

國際華裔小姐陳玉娥

參選立法會的陳玉娥… 喂講呢啲?講緊去年《Astro國際華裔小姐競選》冠軍陳玉娥呀!陳玉娥喺上年年中大熱奪冠,無論樣貌、身材都係超一流水準,男男女女都被佢迷倒!就以佢Instagram為例,粉絲人數現已超過40萬,以出道僅一年左右的藝人來說可謂相當唔嘢小。

傳加入TVB?

小編點解重提呢位索女呢?因為有傳陳玉娥會加入TVB呢個大家庭,跟隨同為大馬國際華裔小姐冠軍的師姐林宣妤。如果傳聞屬實,咁大家將來可以有多一個新面孔可以見到,唔使睇劇時來來去都係得某幾個藝人咁啦!

又一IG女神

今年只係22歲的陳玉娥,其實選舉前就已經係IG紅人,當選後至今每個發文都近乎有1萬個讚,粉絲更係來自世界各地,包括小編我呀!陳玉娥IG都實在非常好睇,張張相都係女神級,衣著打扮性感誘人,無得輸!

噴血泳衣照放題

身材正到咁,陳玉娥都非常識做,經常都會喺網上分享泳衣照俾大家欣賞。索到咁,唔睇就真係浪費啦!

將來還有什麼演唱會值得留意?

有不少歌手宣布舉辦演唱會,小編為你整合了2023香港演唱會+搶飛攻略一覽,包含各演唱會優先購票日期、公開售票日期、門票價錢、座位表等,想搶飛粉絲必定要留意!

香港有甚麼週末好去處推介?

週末可以參觀博物館,例如太空館科學館香港藝術館M+香港文化博物館等,更為你整合行山路線野餐地點,絕對是假日消遣的必然之選!